PDA

Siirry lukemaan sivun täysversiota: : TikTak tytöt !

Jarkko G.
21.06.2002, 01:33
Nylon Beat-threadi sai niin paljon suosiota että pitää perustaa toinen kysely toisesta tyttö-bändistä.

And my vote goes to .. Noora!

Älkää kertoko tyttöystävälleni ..

Jaska76
21.06.2002, 01:39
Tämä kommentti saa minut tuntemaan itseni "taas" pedofiiliksi, mutta Nea... :love:

tane
21.06.2002, 01:46
Kyllä se taitaa Tuulille mennä. Runner-up: Noora.

Hyi Jarkko sinua :D

Ja sitten URLi niille jotka eivät näitä tyttöjä ennestään tunne:kuvia TikTakin tytöistä (http://www.universalmusic.fi/tiktak/bandi.htm).

edit: Tuuli olikin tää rumpali... Enpäs olekaan ennen ees kässänny että tuommoinen tytteli siellä rumpupallilla istuu. Syynähän ovat tietysti tuo hiusmuoti, joka on aiemmin ollut kauhea. Pitkät, avonaiset hiukset sopivat Tuulille parhaiten.

Lassi
21.06.2002, 01:46
Täältä löytyy kuvia, jos ei satu muistamaan kuka kukin on: http://www.universalmusic.fi/tiktak/bandi.htm

Oma valintani on myös Nea. Näköjään Tuulia (-83) lukuun ottamatta kaikki syntyneet vuonna 1985... :rolleyes:

edit: hidasta...

Nice Guy Eddie
21.06.2002, 01:49
"jos ei kakstoista kesänen kestä, niin revetköön" sanoisi kaveri, mutta mutta en ole ollut koskaan ronkeli piirakan perään, joten kuka vaan :D
...ja tästähän ei sitten puhuttu näiden "seinien" ulkopuolella

Jaska76
21.06.2002, 01:50
Hei Jarkko! Sitten kun tämä bändi on käsitelty loppuun, niin keksithän taas uuden? ;)

superpallo
21.06.2002, 01:50
Punkkari-Emppu on aika söpö.. :love:

Corca
21.06.2002, 02:07
Noiden kuvien perusteella:

1. Nea

2.Tuuli

En ole bändiä nähnyt kuin TV:ssä ja silloinkin kerran ohimennen, bunch of kimuleita, nothing special...

Btw, tytyjen uusimmalla levyllä on yllättävän meneviä pop-ralleja.

Näin siis melodisen heavymusiikin kuuntelija kommentoi... :hitme:

Maukka
21.06.2002, 11:47
Kaksi vuotta sitten elävänä nähdyn bändin tyylikkäin oli basisti eikä sitä mielipidettä nyt pelkkien kuvien takia viitsi muuttaa.

nothing
21.06.2002, 12:06
Kyllä se tuo Nea on vaan niin nätti... Eikä ne oo enää ees sakkolihaa...

Kyllä meikäläiselle kelpais ainakin:rolleyes:

maukka87
21.06.2002, 13:04
Kyllä se Nea on, muut on enemmän tai vähemmän kauheita.:eek:

Villepoh
21.06.2002, 13:07
Kyllähän se basisti on ihan ylivoimaisesti parhaimman näköinen.

thentunen
21.06.2002, 15:13
Noora tummine hiuksineen.....:love:

SimoP
21.06.2002, 16:25
Originally posted by Nice Guy Eddie
"jos ei kakstoista kesänen kestä, niin revetköön" sanoisi kaveri, mutta mutta en ole ollut koskaan ronkeli piirakan perään, joten kuka vaan :D
...ja tästähän ei sitten puhuttu näiden "seinien" ulkopuolella Ja Seppo Rätyä siteeraten: "15 kesäistä ku sais.." :D Allekirjoitan kyllä tämän Eddien kommentin, mutta moralisoin silti Jarkkoa, eli valintani oli Jarkko EI!.. ;)

kivoja kissojahan ne on melkein kaikki..

Samppa
24.06.2002, 10:11
Jarkkohan on paljastumassa Trabantin Seppo Hoviksi...

Faust
24.06.2002, 11:30
Liityn Traban pedofiilirinkiin :D ja annan ääneni Mimmulle.

Raimo
24.06.2002, 11:35
Originally posted by Samppa
Jarkkohan on paljastumassa Trabantin Seppo Hoviksi...

:D

Qube
24.06.2002, 14:57
Nea on aina ollut minun suosikkini näistä. Tuossa pari kesää sitten tulivat puolet bändistä kaupungilla vastaan ja ohimennen ujosti flirttailivat. :love: En jäänyt sen enemmän kyselemään mitä oli tytöillä mielessä... Hymyilin vain salaperäisesti takaisin :D

Slash80
24.06.2002, 17:12
Nea on mun suosikki kans. Sakkolihaahan ne melkein kaikki on.

Meizi
24.06.2002, 17:24
Ääneni meni sille basistille

WiLkKu
24.06.2002, 21:47
Valinta on luonnollisesti Nea.

Ja Slash80, eihän noista kukaan enää ole sakkolihaa.

mlar
24.06.2002, 21:59
Tuuli. Iänkin puolesta paras.

Villepoh
24.06.2002, 23:42
Pelasin sen laulajan ja basistin kanssa sulkapalloa 2v sitten Myllypuron liikuntamyllyssä, klo 8 aamulla.:D

Se rumpali oli samassa koulussa kuin minä, eli Sibelius-lukiossa.

Jarkko G.
25.06.2002, 01:03
Originally posted by Villepoh
Pelasin sen laulajan ja basistin kanssa sulkapalloa 2v sitten Myllypuron liikuntamyllyssä, klo 8 aamulla.:

You Lucky Lucky Bastard ..

superpallo
25.06.2002, 01:09
Originally posted by Jarkko G.

Villepoh on pelimiehiä.. :D

Jarkko G.
25.06.2002, 01:22
Itse yritin kerran vietellä kitaristi Nooran pyytämällä pilke silmäkulmassa nimikirjoitusta.

"Mä haluun vain JUST SUN nimmarin!"-repliikki ei saanut kovin hyvää vastaanottoa, mutta sentään piirsi sydämen siihen :love:

superpallo
25.06.2002, 01:24
Itse yritin kerran vietellä kitaristi Nooran pyytämällä pilke silmäkulmassa nimikirjoitusta.

"Mä haluun vain JUST SUN nimmarin!"-repliikki ei saanut kovin hyvää vastaanottoa, mutta sentään piirsi sydämen siihen :love:

:p

Jaska76
25.06.2002, 01:24
...mutta sentään piirsi sydämen siihen :love:

Eli mihin? ;)

Jarkko G.
25.06.2002, 01:29
Originally posted by Jaska76

Eli mihin? ;)

Valitettavasti vain paperille, mutta arpi siitä jäi sydämeeni ikuisiksi ajoiksi *sigh*

juhaa
25.06.2002, 01:53
Kuva varmaan kertoo kaiken :love: :hitme: :love:
Itseä piti hieman sensuroida kuvasta pois, sitä ei nimittäin halua kukaan nähdä.
Nimmarit luonnollisesti löytyy kaikilta. Oottakaa vain jahka digikamerani saapuu, niin näette TikTakin kuvilla vuoratun huoneeni ;)

Nice Guy Eddie
25.06.2002, 02:07
Originally posted by juhaa
Itseä piti hieman sensuroida kuvasta pois, sitä ei nimittäin halua kukaan nähdä.
Nimmarit luonnollisesti löytyy kaikilta. Oottakaa vain jahka digikamerani saapuu, niin näette TikTakin kuvilla vuoratun huoneeni ;)
mitäs rotua olitkaan?:p

Jarkko G.
25.06.2002, 02:40
Originally posted by juhaa

Sähän kosket mun muijaan! :)

juhaa
25.06.2002, 18:08
taitaa muijasi roikkua siitä oikeasta olkapäästä? ;) ;) ;)

tane
25.06.2002, 21:49
Olipas pelottava kuva! :eek: Kaksi helvetin demonia hyppii kahden enkelin olkapäille. Nämä enkelit eivät voi kuin hymyillä paniikissa ja toivoa että infernaalisen kadotuksen(tm) pirut katoaisivat äkkiä... ;)

Jaded
23.02.2005, 00:04
Panisin.

Ketä vaa niistä. Ainakin baarin vessassa. Humalassa.

kurdt
23.02.2005, 00:10
Emppu.. absofuckinglutely

JaniH
23.02.2005, 00:21
Neaa tuli painettua, Noora sitten toisena.

Eastwood1
23.02.2005, 00:22
Jarkko ei! Ne ovat ala-ikäisiä!

No ei, ainakaan minulle. Heh.

Kyllähän noista varmaan ketä vaan tulisi töytäistyä, jos tarjoamaan tulisivat.

Jarkko G.
23.02.2005, 00:55
Jarkko ei! Ne ovat ala-ikäisiä!

No ei, ainakaan minulle. Heh.

..

Hittolainen! Vuodet on vierineet ja naiset kaunistuneet. Täysi-ikäisiä nehän nykyään on, mutta minulle ne kaikki ovat edelleen 14 vuotiaita :)

niiles
23.02.2005, 14:32
Neaa tuli painettua

Oho! Siellä on jollakin omakohtaisia kokemuksia. :eek:

Neaa itsekin äänestin. Kaikista suloisin.
Mä oon kans jututtanu muutamaa Tiktak tyttöä ja yksi kaverin-kaveri seurusteli pitkään Petran kanssa. Riitelivät kuulemma aika paljon, että...

Chauron
23.02.2005, 15:24
http://www.universalmusic.fi/tiktak/images/bandi/tuuli_kuva4.jpghttp://www.universalmusic.fi/tiktak/images/bandi/mimmu_kuva4.jpg
http://www.universalmusic.fi/tiktak/images/bandi/petra_kuva4.jpghttp://www.universalmusic.fi/tiktak/images/bandi/noora_kuva4.jpg
http://www.universalmusic.fi/tiktak/images/bandi/nea_kuva4.jpghttp://www.universalmusic.fi/tiktak/images/bandi/emppu_kuva4.jpg

Emppu tai Mimmu. Molemmat.

Simplicitas
23.02.2005, 16:08
...molemmat

Kaikki mulle HETI! :D

Brian
23.02.2005, 18:24
Kaikkihan noista on hottiksia, mutta jos valita täytyisin niin kai se ois Nea taikka Emppu tai Tuuli :love:

projectx
23.02.2005, 20:13
Kosketinsoittaja on seksikkäin, imho :love: (mutta ei muissakaan kyllä mitään vikaa ole)... Ja tuo viimeinen vaihtoehto tuossa pollissa oli aivan loistava :D

Diamond
23.02.2005, 22:57
Neaa äänestin, mutta basistikin on kuvassa aika hot. Slurps

Willo
29.07.2005, 23:56
Ääni ilman muuta Nooralle, nam;-)

Tuli nähtyä Tiktak livenä eilen, erittäin pirteä tapaus. Fiilikset kaikan suhteen pitkälti samanlaiset kuin noise.fi:n keikka-arviossa viime vuodelta:

Seuraava mielenkiintoinen esiintyjä oli alkuillasta Kuopion maisemia kaunistamaan saapunut Tiktak. Ympyrää-biisillä pelin avannut tyttösekstetti otti yleisön omakseen heti alkusekunneista lähtien. Lähinnä raskaamman musiikin ystävänä itseäni aikaisemmin pitäneenä jouduin nöyrtymään tosiasioiden edessä. Tiktakin musiikki iski yhtä lujaa kuin ilmainen booli loppuillasta. Pressipassin ansiosta saatoimme seistä ja valokuvata koko keikan aivan lavan edessä. Mistään kolmen ensimmäisen biisin säännöistä ei ollut Kuopiossa onneksi tietoakaan. Heilutaan-hittiin keikkansa päättänyt Tiktak huudettiin luonnollisesti takaisin lavalle vetämään encoret. Mukavassa auringonpaisteessa yleisölle tarjoiltiin vielä Lopeta ja keikan päättänyt Tänä yönä taivaaseen. Toimittajakollegan hypetys ja hieno keikka tekivät tehtävänsä: olin myyty. Hurmoksessa etsin itselleni jo fanipaitaa, mutta valitettavasti en sellaista festarialueelta löytänyt. (Tuomas)

Jorse
30.07.2005, 00:02
Kyllä se niin on että Empun rokkityttö-look vetää noista eniten puoleensa. Ei se ehkä kaunein ole, mutta mutta...

apex
30.07.2005, 00:05
Noi kaikki muuten vetää röökiä enemmän kuin sallittua. Olivat meillä RUKin kurssijuhlassa :)

Professional
30.07.2005, 00:08
Tästä kuusikosta kaunein on Mimmu.

trgo
30.07.2005, 00:52
No siis niinku hei ehdottomasti Noora.

hiost
30.07.2005, 01:26
Noi kaikki muuten vetää röökiä enemmän kuin sallittua. Olivat meillä RUKin kurssijuhlassa :)

Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.

JR1911
30.07.2005, 02:51
Jos pitäisi valita, niin joko tuo punatukkainen rumpali tai sitten tuo mustatukkainen. Nimistä ei ole aavistustakaan.

Edit: Jaa, tässä oli pollikin ja siellähän ne nimet olivat :hitme:. Eli joko Tuuli tai Emppu (vai onko se Noora?). No, valitaan Tuuli niin ei tule sekaannusta.

Jazo
30.07.2005, 19:11
Jos pitäisi valita, niin joko tuo punatukkainen rumpali tai sitten tuo mustatukkainen. Nimistä ei ole aavistustakaan.

Edit: Jaa, tässä oli pollikin ja siellähän ne nimet olivat :hitme:. Eli joko Tuuli tai Emppu (vai onko se Noora?). No, valitaan Tuuli niin ei tule sekaannusta.Joo, ei minullakaan noiden nimet ole kovinkaan selviä, mutta koska olen aina pitänyt punatukkaisista naisista/tytöistä niin valitsen tuon rumpalin, Tuulikohan se nyt oli.

Marlowe
19.08.2005, 01:14
Jessus, ei kai näin nerokkaaseen viestiketjuun voi olla vastaamatta...

Jos huomenna (tai oikeastaan tänään) saisi aikaiseksi ja kehtaisi (alkaa olla vähän keski-ikäinen olo siellä yleisön joukossa), niin voisi mennä katsomaan Tiktakia livenä paikalliseen. Edellinen kerta yllätti positiivisesti, oli melkoisen energinen setti. Lisäksi yhtyeen parhaat kappaleet ovat ihan menevää poprockia.

Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen on tietysti Noora!

http://www.popgram.fi/common/backstage/large/tiktak_myotatuulirock-2002-01-noora.jpg

She's my little rock'n'roll...

petma
19.08.2005, 15:21
Kyllähän se Noora on kaikista ihkuin.

Ize
19.08.2005, 17:01
Kyllähän se Noora on kaikista ihkuin.
Niin mustakin ...

IsoArska
19.08.2005, 17:49

Ai teilläkinkö? K225?

juhaa
13.09.2007, 19:47
Tiktak lopettaa toimintansa
Julkaistu 13.09.2007, klo 16.09 (päivitetty 13.09.2007, klo 16.26)
http://www.yle.fi/uutiset/pop/oikea/id69733_1.jpg
Kuva: Universal Music

Suomen suosituin tyttöbändi Tiktak on päättänyt lopettaa toimintansa. Vuonna 1999 levytysuransa aloittaneen yhtyeen lopettamiseen ei liity dramatiikkaa eikä erimielisyyksiä. Bändin jäsenet ovat päättäneet keskittyä tulevaisuudessa opiskeluihin ja muihin töihin.
Yhtye ei pidä mahdottomana sitä, etteikö soitto soisi vielä joskus tulevaisuudessa. Siitä osoituksena on mm. se, että Tiktak menee tulevalla viikolla studioon nauhoittamaan uusia biisejä kokoelmalevyä varten.

- Olemme eläneet tätä bändiä jo vuosia ja nyt tuntuu siltä että on aika siirtyä elämässä eteenpäin. Meitä jokaista kiinnostavat jo uudet asiat ja kujeet elämässä, Tiktakin tytöt kommentoivat.

- Koko tämä kahdeksan vuotta on ollut aivan ihanaa aikaa ja olemme olleet todella onnekkaita, että olemme saaneet tehdä tätä yhdessä. Ihania muistoja jää paljon ja pysymme läheisinä ystävinä varmasti aina. Tämä kahdeksan vuoden aikana ystävyytemme on syventynyt niin lujaksi että sitä tuskin saa rikki mikään, yhtye sanoo.

Tiktak julkaisee 7. marraskuuta koko uransa kattavan kokoelmalevyn Sinkut 99-07, josta valmistetaan kaksi erilaista painosta: kaikki sinkut sisältävä kokoelma sekä harvinaisuuksilla, uusilla biiseillä ja sinkkujen b-puolilla ryyditetty tuplalevy. Kokoelman ensimmäinen sinkku on Miten onni korjataan, joka toimitetaan radioihin tulevana maanantaina.

Tiktak tekee Suomen suurimmat kaupungit käsittävän jäähyväiskiertueen marras-joulukuussa. Kiertueen keikkapaikat julkistetaan lokakuun alussa. Bändi esiintyy seuraavan kerran livenä Helsingissä Linnanmäellä lauantaina 15. syyskuuta.

YLE Uutiset

http://www.yle.fi/uutiset/pop/oikea/id69733.html

:weep:

lepreconn
13.09.2007, 22:15
Vähintäänkin oikea päätös, viime levy oli teennäisyydessään (niin mustaa niin mustaa) heikko. Eivätkä koskaan tainneet tehdä itse biisejään. Mutta Nea oli alusta asti omassa luokassaan.

Navarone
14.09.2007, 00:23
Voi tätä MUSTAA surun päivää :weep: :weep:

Onneksi ehdin nähdä pimut keikalla viime vuonna :D
Enkä ollut edes humalassa!

Jorse
14.09.2007, 00:30
Sääli. Vaikka reippaasti erilaista musiikkia yleensä kuuntelenkin, niin TikTakin biisit (joita eivät tosiaan tainneet itse tehdä, kuten tuossa aiemmin jo todettiinkin) maistuvat lähes poikkeuksetta. Toki ensimmäiset levyt olivat vähän 'ylihelluusia', mutta Ympyrää-levy oli makuuni pirun hyvä kokonaisuus, viimeiseksi jääneellä kiekollakin oli paljon onnistumisa, mutta pikkuisen turhan voimakas angstailu ilman kunnon asennetta jäi vaivaamaan kokonaisuutta.

marcoolio
14.09.2007, 01:04
Teinitytöt ja Jorse - kuin paita ja Keira Knightleyn peppu.

Liekinheitin
14.09.2007, 09:30
Onneksi ehdin nähdä pimut keikalla viime vuonna :D
Enkä ollut edes humalassa!
Sama täällä... :D Ja nimmaritkin ehdin tytöiltä saamaan, ou jee. No mutta aika sama. Pari levyä on hyllyssä, joita ei oikein koskaan tule kuunneltua ja tytöistäkään en mitään selkeää ihqua ole löytänyt. Olihan noille muutama ihan hieno piisi tehty ja livenä olisi varmasti kelvannut toisenkin kerran.

Jarkko G.
14.09.2007, 09:42
Juuri tuossa pari päivää sitten mietin että millonkas TikTak taas tekee menevän rallin vai onko bändi lopettanut kokonaan .. ja onhan se!
Ihanaa että nyt Emppu voi tehdä lisää Avril Lavigne-musiikkia!!1

rgp2
20.09.2007, 19:43
Tiktak lopettaa toimintansa

http://www.yle.fi/uutiset/pop/oikea/id69733_1.jpg

Eikö muut ole ihmetelleet, kuinka tiktakin emännät ovat lihonneet melkoisesti. :eek:

Jazo
20.09.2007, 20:51
Eikö muut ole ihmetelleet, kuinka tiktakin emännät ovat lihonneet melkoisesti. :eek:Joo, siksi ne varmaan lopettivatkin. :D

No enpä kyllä huomannut tuota, mutta mitä sillä on väliä? Itse olen aina musiikissa arvostanut enemmän sitä miltä se kuulostaa, en sitä miltä artisti/t näyttää.

nepa
21.09.2007, 08:27
Eikö muut ole ihmetelleet, kuinka tiktakin emännät ovat lihonneet melkoisesti. :eek:

Viinapöhötystä.