View Full Version : The Blair Witch Project R2
Jostain kumman syystä The Blair Witch Projectin tekstitys ei toimi Sonyn DVD soittimella. Muilla merkeillä kyllä toimii.
Ainakin DVP-S325 ja DVP-S525 sekoaa ja lykkää suomalaisen tekstin tilalle jotain
norjan kieltä ?? Kyllä oli myyjäkin ihan
ihmeissään kun sitä liikkeessä testattiin eri merkeillä.
Ei toimi minullakaan Creativen dxr3:n kautta katsottuna. On melko rasittava kokemus koko elokuvan ajan katsella jotain ihme tanskan/norjankielistä tekstitystä, kun tuota ei saa poiskaan mistään.
Lähetin aiheesta palautetta Egmontille. Sanoivat, että vika on soittimessa, joka ei osaa soittaa kaksikerroslevyjä. Niinpä tietysti.
Ärsyttävintä tapauksessa on, että ykkösalueen levy julkaistiin aikoja sitten ja jätin sen ostamatta sen takia, että saisin levyn jossa on suomenkieliset tekstit...
Joo tuttua tekstiä. Mulle sanoivat että levy toimii jos ei yritä kelata alussa tulevia varoitustekstejä yli. Ihme sontaa !!
Olet kyllä oikeassa että leffan katsoisi miljoona kertaa mielummin ilman tekstitystä, kuin norjan kielellä !! Vaan kun sitä ei saa
pois =( .
Saiskohan tuota korjattua jos käyttäs Sonya huollossa? Päivitys softaan, tai jotain.....
Mun laite kävi huollossa, eikä mitään ukot asialle tehneet. Joku iso kiho Sonylla oli vaan sanonut että asia on tiedossa muttei mitään voi tehdä. Tiedoksi ... sanoivat että löytyy toinenkin toimimaton levy. HIM:in (ilmeisesti Saksassa julkaistu) DVD levy toimii kuulemma vaan 28sek saakka ja sitten jumittaa =(. Meinasivat että johtuu liian "vahvasta" häiriöraidasta levyssä. Tiedä siitä sitten ????
mikkokoo
05.04.2000, 10:53
JEP!
Egmont ilmoitti että BWP DVD-levyssä on jonkinasteinen koodausvirhe!!
Sony ei oo ainut missä se tökkii .
Egmont vaihtoi mun levyn johonkin muuhun leffaan.
No ei ainakaan tökkinyt Sonyn DVP-S7700:ssa tekstityksien suhteen, eikä muutenkaan. Leffa itsessään sen sijaan tökki todella pahasti...IMHO.
Sääli etten itse keksinyt pari vuotta sitten lähteä pusikkoon rämpimään videokameran kanssa ja kutsua sitä kauhuelokuvaksi, ja siinä samalla kätsysti kääräistä kasaan kunnon nettovoitot hölmöjen taskuista. Artisanilla ollaan ainakin heitetty parit kunnon röhönaurut, se on varmaa.
mikkokoo
06.04.2000, 06:20
Niinpä niin mutta kun et keksinyt.
Ja tuskimpa olis samantyyppistä juttua syntynyt.
Ei millään pahalla...
DVD-leffan toimimisestahan tässä nyt oli oikeastaan kyse.
Itselläni on parin vuoden ikäinen Sonyn DVP-S315 tai jotain sinne päin ja tekstit toimii hienosti. Jotain muuta hämärää siinä levyssä kyllä on, enkä nyt tarkoita itse elokuvaa.
Vittu en muistanut lukeneeni tän threadin aikasemmin, ja ostin anttilasta 99,- ja eiku kotiin kattomaan, niin norjaa tms. mullakin saa vain irti toshiban1212, dxr3:sta.
ihme..
ps. haluuko joku ostaa käyttämättömän 80,- ?
BWP R2 ei toimi Sonyn 325, 525 tahi 725 -malleissa. Laitteissa on sisällä jokin viallinen (?) piiri ja Sony on nyt myöntänyt sen. Vika EI OLE levyssä. Mikäli levy tökkii jollain dvd-romputtimella on siinäkin härvelissä sama moka.
Ei ole tietoa, onko korjaus tulossa.
PS: Hyvä leffa muuten!
mikkokoo
14.04.2000, 12:31
Joo mulle tosiaan egmont ilmoitti että levyssä tosiaankin ois joku KOODAUSVIRHE ja vaihtoi tuotteen toiseen leffaan!!!
Sony ilmoitti tutkivansa asiaa...väittivät että ongelmia on ollut myös joissain muissa laitteissa. Jos Sony on tosiaan myöntänyt että kyseessä ois laitevika niin kertokaa (TOMPPA!) ihmeessä enemmän mistä moinen tieto!