View Full Version : Toshiba 42Z3030DG vs Samsung 40F86BDX
Pitäisi tilata töllö ja nämä kaksi olisivat nyt sitten loppusuoralla. Kertokaa mielipiteenne kumpi kannattaisi tilata. Saa ehdottaa myös vaihtoehtoa kunhan siinä on 24p tuki ja 100hz. Harkinnassa oli myös Sonyn W3000 mutta se karsiutui pois koska se ei ole 100hz. Hemmetti kun on hankalaa.:hitme:
Huvittais tilata kyllä vielä suurempi mutta lompsa on toista mieltä. Onko kyseiset töllöt liian pieniä 3.3 metrin katseluetäisyydelle?:confused:
Marekilta ajattelin tilata.
Toshiba 42Z3030DG 1750.00 €
Samsung 40F86BDX 1889.00 €
Ei se Toshiban 47 maksa kovin paljoa enempää kuin 42.
Toshiba REGZA 47Z3030DG 2190,00 € eli 440,00 € enemmän! Itseasiassa siis vain 25% enemmän. :eek:
En tiedä mitä kroisoksia täällä liikkuu mutta kyllä tuo mulle on aika paljon!:D Tosin jos ostan isomman niin vaitoehto yksi on silloin Toshiban 47" koska samsungin 46" on sitten kyllä auttamatta liian kallis!
Täytyy vissiin vielä venailla ja säästää. Ehkäpä aika tekee työn puolestani mutta ois mukava jo ensi viikonloppuna katsella leffoja uudesta töllöstä!:OI
Ei se Samppa oikein paljon ole kalliimpi, kun se esim. Iisalmessa maksaa 2199 ja on näistä kahdesta parempi.
Ei se Samppa oikein paljon ole kalliimpi, kun se esim. Iisalmessa maksaa 2199 ja on näistä kahdesta parempi.
Perustele minkä takia samppa olisi parempi. Mielestäni nämä kaksi ovat aika tasavertaisia. Mustan taso on ehkä sampassa parempi mutta taas 24p tuki on parempi kai toshibassa?
Toshiba REGZA 47Z3030DG 2190,00 €
Verkkokaupassa 2037.90 €
Marek tiputti 42Z3030DG:n hinnan 1699.00 €!:)
Löytyykö tota suomesta huomattavasti halvelmmalla jostain? Jos ei niin tilaus on kyllä hyvin lähellä. Harmi kun 47Z3030DG:n hinta pysyi ennallaan.:weep:
Onko tämä nyt parempi kuin Samsung F86? Onko jollain vankkaa mielipidettä asiasta? Pitäisi saada vielä uskonvahvistusta jostain.:OI
Marek tiputti 42Z3030DG:n hinnan 1699.00 €!:)
Löytyykö tota suomesta huomattavasti halvelmmalla jostain? Jos ei niin tilaus on kyllä hyvin lähellä. Harmi kun 47Z3030DG:n hinta pysyi ennallaan.:weep:
Onko tämä nyt parempi kuin Samsung F86? Onko jollain vankkaa mielipidettä asiasta? Pitäisi saada vielä uskonvahvistusta jostain.:OI
No verkkokaupassa 1678,9€, saatavuus näyttäis olevan 2-4vko.
Marekilta taitaa saada heti?
Itse olen nähnyt Expertillä kerran tuon samsungin ja ekana pisti silmään sen heijastava paneeli, sehän oli kuin peili:eek:
Toshiba kiinnostaisi itseäkin mutta sitä ei pääse näkeen missään kivijalka liikkeessä livenä tai minä en ainakaan tiedä missä sitä myytäisiin, muutakun tuola helsingin suunnalla,eikä taisa muutkaan tietää?
Laitoin tilauksen tänään sisään! Päädyin nyt sitten tohon toshiba 42z3030DG:hen.:) Toivon että saan sen keskiviikkoon mennessä kotiin!
Laitoin tilauksen tänään sisään! Päädyin nyt sitten tohon toshiba 42z3030DG:hen.:) Toivon että saan sen keskiviikkoon mennessä kotiin!
Laitappa sitten kokemuksia tänne, kun saat laitteen!
Laitappa sitten kokemuksia tänne, kun saat laitteen!
Toshiba saapui tänään. Laitan kokemuksia kun olen kerennyt testailemaan. Ainakin alku on lupaava. Ei kuolleita pikseleitä. enkä huomannut valovuotojakaan. Muutenkin tv näyttää olevan lupaavan tuntuinen. Topfield masterpiecen kuva oli yllättävänkin hyvää ihan perussäädöillä.:king:
Toshiba saapui tänään. Laitan kokemuksia kun olen kerennyt testailemaan. Ainakin alku on lupaava. Ei kuolleita pikseleitä. enkä huomannut valovuotojakaan. Muutenkin tv näyttää olevan lupaavan tuntuinen. Topfield masterpiecen kuva oli yllättävänkin hyvää ihan perussäädöillä.:king:
Itseänikin kiinnostaa nämä Z-sarjan Toshibat. Olen vähän kolmen vaiheilla eli joko Sammyn M86, F86 tai sitten Toshiban Z-sarjalainen.
Kiinnostaa ainakin hoitaako Z-sarja paremmin gamman trackauksen kuin X-sarja (testi: http://www.lagom.nl/lcd-test/#gradient-h.png ), sekä tumman pään erottelevuuden tarkkuus.