View Full Version : DVD:n rippaaminen
Saako DVD:n DiVX:ksi teksteineen päivineen? DVD2MPEG tekee tuon kyllä mpg-formaattiin, mutta koko on hirveä, varsinkin verrattuna kuvan laatuun.
T:Tomppa
Muistaakseni saa. En ole itse tuota koskaan kokeillut, mutta jossain MiniDVD-dokkarissa taisi olla ohjeet tuon tekemiseen. Kannattaa katsella noi köhköh... rippi-sitet mistä löytyy softaa jne tuon tekemiseen. Vilkaiseppa ensin vaikka 7thzone ja katso jos tuolta löytyisi jotain sopivia linkkejä.. katse kannattaa suunnata joihinkin ---.da.ru siteihin tai sitten freezy3k-nettiin tms.
ps. Itse en kannusta mihinkään piraattipuuhasteluun joten siksi en pistä noita linkkejä tähän ja toivon, ettei muutkaan pistä joten jos joku haluaa antaa tarkempia ohjeita niin lähettäisi sitten vaikka emailina.
Kiitos tästäkin, suunnattomalla mielikuvituksella varustettuna keksein ---:n :)
Varsinaiseen kysymykseeni en (vielä) löytänyt vastausta, kun juutuin heti DVD -> SVCD ohjeeseen. Mulla vaan ReMPEG2 kaatui viimeisen vartin aikana (15 tunnin jälkeen)... kele. Täytyy jatkaa harjoituksia.
P.S. "piraattipuuhastelu" on aika vahva nimitys tämän hetkeiselle tekniikaan tutustumiselle :)
Hehe..
Ja sitten asiaan... itse voisin kaivaa jotkut taikalasit esiin sillä kaipailitkin divx:ää. Opas DVD:n divx:ksi tekemiseksi tulee divx:n mukana. Eli vedäppä tuo uusin versio divx:stä niin siinä kerrotaan mitä tarvitaan/miten tehdään (myös teksteineen jne).
No lasit (vahvemmat) minäkin näköjään tarvitsisin, oli ihan printattuna tuossa pöydällä... Mutta miten hitossa DVD2MPG squuezerilla tehdään muka AVI eli miten siihen saa AVI-pluginin? README:t puhuvat vain Panasonicin MPEG pluginista.
No niin, "full solution" näyttäsi olevan uusin FlaskMPEG. Sylkee plugineilla vaikka mitä ulos ja "tukee" subtitlejä. Lainausmerkit siksi, että en ole ainoa jolla ei oikein futaa ja kun ei ole kuin yksi DVD-levy, niin en osaa sanoa onko ongelma levykohtainen. Eli Bodyguardista saan ulos vaikka hebrean kieliset tekstitykset, mutten suomea :( Valikossa toki näkyy suomikin...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.