PDA

View Full Version : Yhteisostoja (saksasta) parempien hintojen toivossa???

Veepee
04.01.2002, 12:43
Moro.

Itselläni (ja ilmeiseti myös muilla) olisi intresseja Saksasta tilaamiseen, joten löytyiskö meistä sen verran ostajia, että saataisiin vakuuttava tilaus , jossa olisi oikeasti alennusmahdollisuuksia.

Alla olisi muutama ehdotus siitä mitä itse haen. Toki kaikenmoiset kimppakivat varmaan saisi myyjät naputtelemaan laskimiaan tarkasti, vielä kun sen saman kyselypostin laittaisi kaikille samaan aikaan (että headereissa näkyisi n+1 firmaa)

Ei missään spesifisessä järjestyksessä (AV+DVD):

Onkyo DS595 + S555 n. 900€
Yamaha V795 + S520 n. 850€
Sony 870QS + NS700 n. 900€
HK 3000 + DV20 n. 920€

Jos tuollaiset paketit puristaisi 800-850€ niin mulla ainakin mielenkiinto heräisi

Tuosta voisi pistää vaikka jonkun sivun pystyyn paljonko väkeä ilmoittautuu ja mitä kukakin haluaa???

Onko ideassa mitään mieltä? Itse voin olla koordinaattori ilman provikkaa, jos homma lähtee rullaamaan. Maksut saa sitten kukin hoitaa itse, kunhan hinnat saadaan tingattua kimpassa.

Replyä tai vaikka postia:

// Veepee (vp@iki.fi)

Mika
04.01.2002, 13:13
Täälläkin ideoitiin kimppakauppojen ulottamista DVD-levyistä myös laitteisiin. Tuolloin ajattelin tosin takuiden yms takia, että laitteet hankittaisiin kotimaisilta maahantuojilta. Tästä voitaisiin keskustella enemmänkin eli mitäs tuumitte.

morge
04.01.2002, 14:47
Kuulostaa hyvältä! Itselläni on lähdössä sekä DVD- että CD-soitin vaihtoon, valitettavasti rahoituspuoli pakottaa minut odottamaan kesään asti... Mutta jos tämän kaltaisia kimppatilauksia saadaan onnistumaan, niin oikein hyvä!

Veepee
04.01.2002, 14:50
Ei ollenkaan huono idea sekään. Hinnat ratkaisee (ikävä kyllä) eniten ainakin mun osalta. Rahalle pitää saada vastinetta.

// Veepee

juusodj
04.01.2002, 18:02
Kuulostaa mielenkiintoiselta itsekkin olen katsellut jotain 500€ vahvaria saksasta.

karuselli
05.01.2002, 00:43
Idea vaikuttaa hyvältä, ainakin kysyä voisi kuinka paljon edullisemmaksi kimppatilaus tulisi. Rahdissa säästää ainakin, kun laitteita tilataan kerran useampi, ja kustannukset jakautuu monen kesken.

Itse olen katsellut Yammun rxv 620:stä Mediacheckpointista, hieman reiluun 400 € irtoisi ilman rahtia.

Veepee
07.01.2002, 19:22
Viitsisikö joku koettaa tuota maahantuojasektoria? Jos hinta puristuu sopivaksi (eli sama tai vaan hieman Saksaa kalliimpi) niin olen mukana! Denon-HK-Onkyo-Sony-Yammu sektori kiinnostaa.

Mä lähetin 34 kyselyä pitkin Saksaa, saas nähdä mitä vastaavat. Infot tulee tänne tai weppisivulle, kunhan niitä saan.

jpop
07.01.2002, 20:09
Tuolloin ajattelin tosin takuiden yms takia, että laitteet hankittaisiin kotimaisilta maahantuojilta.

Tässä voisin olla mukana. Tuo ulkomailta tilaaminen ei oikein itseäni miellytä, jos hinta ei ole _huomattavasti_ edullisempi (Lue yli 20%) kuin suomesta hankittuna. Ainakin tykki on hankintalistalla.

Macu
07.01.2002, 23:46
Originally posted by jpop
Tuo ulkomailta tilaaminen ei oikein itseäni miellytä, jos hinta ei ole _huomattavasti_ edullisempi (Lue yli 20%) kuin suomesta hankittuna. Ainakin tykki on hankintalistalla.

..kyllähän esim. saksassa on melkein kaikki vähän kalliimmat (=yli 2000 €) audio/videolaitteet yli 20% halvempia kuin suomessa ilman kimppatilauksiakin, mutta ei lisä hinnanalennuksessa tietysti koskaan pahaa tee, joten kyllä minäkin olisin kimppakivasta kiinnostunut mikäli sopiva tuote sattuisi tulemaan hankintaan.. :)

Veepee
16.01.2002, 14:56
Jees, eipä ole paljon kerrottavaa:

34 lähetettyä postia pitkin Saksaa ja vaivainen yksi putiiki suostui kertomaan hintojansa (Electronica24.de). Mediacheckpoint sanoi että hinnat on weppisivuilla eikä niitä alenneta :hitme: Pari muuta on ilmoittanut etteivät rahtaa kamaa Saksan ulkopuolelle.

Loput eivät ilmeisesti osaa käyttää sähköpostia :eek:

Electronican tarjoushinnat olivat hieman normaalia (www.guenstiger.de) alemmat, mutta jotkut laitteet olivat myös kalliimpia...

Lisää infoa, jos joku Günthereistä ajaa ATK-kortin :p

Nyhverö
17.01.2002, 19:55
Joo mikäs siinä... itsekkin olen tilaamassa jostakin h/k avr3000, tosin rahoitusta saisin siihen vasta enskuussa...