View Full Version : Reinikais-uusintojen edellinen lähetyskerta
Niin maar perusteellisen hyvä sarja että uusinnat kyllä kelpaavat, MUTTA... Ohjelmatiedoissa ja ensimmäisen jakson juonnossa sanottiin että sarja on viimeksi näytetty vuonna 1985(vai olikos -86). Itse olen tuon ainakin katsonut vuonna 1997 (muistan hyvin koska muutin silloin nykyiseen asuntooni)! Eli eipä ihme että jotkin ohjelmat (enkä tarkoita nyt Reinikaista) tulevat todella usein uusintoina, eiväthän nuo näytä itse edes tietävän edellisiä lähetyskertojaan.
Samaa ihmettelin minäkin. Siitä ei todellakaan ole kovin montaa vuotta, kun esittivät telkkarissa ensin "Tankki täyteen" sarjan kokonaisuudessan ja heti perään "Reinikaisen". Olisko sitten mahdollista, että ne olisivat viimeksi tulleet toiselta kanavalta... Tosin mulla on melko vahva muistikuva, että kakkonen noita olisi esittänyt viimeksikin.
Jostain jäi jonkun kommentti mieleen, että nyt olisi menossa sitten viides uusintakierros eli sarjaa on esitetty noin viiden vuoden välein.
DIMITRI SILTALA
08.12.2001, 11:17
Ne tuli todellakin 1997,itselläni lukee kasetisskin niin.
Lukee näköjään näin että 12081997-
Nytkin ois voinut aloittaa tankki täyteen sarjasta ja näyttää perään reinikaiset! Nimittäin multa puuttuu pari jaksoa tankki täyteen sarjasta!