PDA

View Full Version : Vuokra-DVD:t - Sopranos?

Vem
21.11.2001, 17:35
Tulevatko Suomessa myynnissä olevat DVD:t myös yleensä videovuokraamoon?

Onko kukaan nähnyt Sopranos-sarjaa vuokravideoina (pääkaupunkiseudulla)?

Sarjahan on kehuttu maasta taivaaseen ja koska olen onnistunut sarjan täydellisesti missaamaan, voisi ko. DVD:t näppärimmin vaikka vuokrata.

Jarkko G.
22.11.2001, 09:10
Originally posted by Vem
Tulevatko Suomessa myynnissä olevat DVD:t myös yleensä videovuokraamoon?

Kyllä ne tulevat ja FS-Filmillä (Sopranos on kylläkin Sandrew Metronomen julkaisema) on tapana julkaista DVD:t ensin vuokralle ja sitten vasta myyntiin.

Onko kukaan nähnyt Sopranos-sarjaa vuokravideoina (pääkaupunkiseudulla)?

Nyt kun ajattelen niin en ole ainakaan omien muistikuvien mukaan nähnyt. Yleensä käyn Fredrikinkadun Filmtownissa, jossa on kohtalaisen hyvä valikoima. Makuunissa on toki vielä parempi, varmaan joku siellä käynyt osaa kertoa tilanteen.

Sarjahan on kehuttu maasta taivaaseen ja koska olen onnistunut sarjan täydellisesti missaamaan, voisi ko. DVD:t näppärimmin vaikka vuokrata.

Sarja on loistava! Harmi vain että olen unohtanut katsoa uusia jaksoja ihan rikollisen paljon, kun tuo tiistai ei yleensä ollut mikään hyvä televisiopäivä minulle.

Ja vielä vähän off-topic : Kaikki lempisarjani tulevat neloselta OZ, Sopranos ja Men Behaving Badly (tauolla tosin).

Agrado
22.11.2001, 13:15
Itse muistelen törmänneeni vuokrattaviin Sopranos-levyihin Vaasankadun Casablanca-videossa. Erinomainen DVD-leffojen vuokrauspaikka muuten, näin niin kuin vihjeeksi Kalliossa tai metron varrella asuville (sijaitsee ihan Sörnäisten aseman vieressä). Laaja valikoima ja kaikki leffat koko ajan 15,-.

Espoosta käsin Casablancaan ei ehkä tule lähdettyä, mutta luulisi niitä Sopraanoja muualtakin löytyvän. Ehkäpä tuollaisista pienistä, ketjuihin kuulumattomista vuokraamoista löytyy joskus sellaista, mitä isot pojat eivät ole valikoimiinsa vaivautuneet ottaamaan, -kö?