View Full Version : C.s.i.
Mitäs mieltä olette tästä Bruckheimerin uudesta sarjasta? Pilotin perusteella en sano vielä juuta enkä jaata. Osittain ihan hyväkin, mutta sarjoihin on aina ensimmäisen jakson perusteella vaikea päästä aivan sisälle. Huvitti tuo rintahuumaaja koska vastaavaa keinoa käyttävästä meksikolaisesta rikosliigasta oli jokunen vuosi sitten juttua Like-uutisissa...
Kiinnostava uutinen muuten eilisessä Darkhorizonsissa tätä sarjaa koskien: CSI (TV): Bill Clinton has been cast as the head of a law firm in the CBS series
Vaikuttaa ihan hyvältä - aika sen näyttää - mutta eikös tuo samainen pilotti tullut jo muutamia viikkoja sitten?
Originally posted by Mag
Vaikuttaa ihan hyvältä - aika sen näyttää - mutta eikös tuo samainen pilotti tullut jo muutamia viikkoja sitten?
Kyllä tuli, itse en tuota eilen katsonutkaan kun tiesin jakson samaksi. Mahtaakohan tuosta Clintonin roolista tulla isokin...
Olin jo päättänyt, etten kyseiseen sarjaan koske tikullakaan, kiitos MTV3:n mainosidean (tämä sarjan nimen huohottaminen mainoksen taustalla. Vastaavaa on esiintynyt ainakin Dark Angelin ja Käytäväpeliä kohdalla), mutta katsoin kuitenkin ja ihan lupaavalta näytti... Tiedä sitten jatkossa.
Eipä ne "paljon puhutut" arvoitukset ja ongelmatkaan niin visaisia olleet, oikeastaan aika ennalta arvattavia. Toisaalta Ilta-Sanomissakin todettiin, että katsojat halutaan pitää älyllisesti mukana ohjelmissa. Ehkä se jenkkilän raja on sitten tässä ?!
:D
Eipä ollut kovin vaikea arvata heti alussa, että murhaajan rikkinäinen varpaankynsi tulee näyttelemään isoa osaa jakossa.
Ekan jakson perusteella Bruckheimer kuitenkin kerrankin pesee Cameronin. Vaikka C.S.I:kin on suunnattu henkisesti vähälahjaisille amerikkalaisille on se kuitenkin selvästi älyllisempää viihdettä kuin Dark Angel.
Kummallisen tarkkoja muovikäsiä olivat tehneet, kun sai sormenjäljet niistä otettua. Kun niitä käsiä vielä kerran myytiin Halloween-"halpatavarana", niin ei oikein vakuuttanut. Mitäs muut tästä mieltä? Muuten ihan suhteellisen hyvä aloitus, realismia tai älyllisesti haastavaa sarjaahan on turha odottaa, kun lopussa lukee " Executive Producer Jerry Bruckheimer"
Ihan mukavalta viihteeltähän tuo vaikutti.
Tutkitaan lisää ja hutkitaan sitten taas.
Tuli katsottua pilotti jo pari viikkoa sitten ja katselin sitä vähän nytkin. :hitme:
Ihan katsottavan oloinen sarja tuntuu olevan. Katsotaan nyt mihin tuosta kehittyy. Hyvä alku ainakin.
Originally posted by Samppa
Kiinnostava uutinen muuten eilisessä Darkhorizonsissa tätä sarjaa koskien: CSI (TV): Bill Clinton has been cast as the head of a law firm in the CBS series
Eipä mikään suuri yllätys että tuo on vahvistunut pelkäksi huhuksi...
Nyt useamman jakson nähneenä pitää myöntää että eipä tuo nyt kovin kummoinen ole. Kyllä tuota nyt paremman puutteessa katsoo, mutta jos sattuu jäämään jakso välistä niin eipä pahemmin harmittaisi.
Joo, on alkanut tulla sellainen fiilis, että ne jutut ratkeaa liian helposti. Lisäksi aiheetkin vaikuttaa hieman liian valmiiiksi pureksituilta, eli ei oikein osaa yllättää.
No, jospa tuota ajan kuluksi voisi seuraillakin.
pteittinen
27.11.2001, 11:23
En ollut kuullut tästä sarjasta yhtikäs mitään, ja pölähdin kanavalle kesken jakson.
Ensimmäisenä silmiin pisti hahmojen kaksiulotteisuus ja ennalta-arvattavuus. Henkilöt olivat todella stereotyyppisiä, minkä takia reaktiot ja suurimman osan dialogista arvasi etukäteen. Vielä pahempaa IMO oli se, että tutkijat olivat jonkinlaisia supermiehiä jotka saapuivat rikospaikalle, hymistelivät hetken, ja löysivät sitten kumartumalla jotain järisyttävää jonka avulla juttu ratkesi heittämällä. Hieman ennen lopputekstejä tuli fiilis "joo ei tätä enää koskaan" ja täytyy myöntää, että ilmoille pääsi Homer Simpson -mainen DUH! kun kreduista kävi ilmi että silsan takana oli herra Bruckheimer.
.-p
Eilinen jakso "Identity Crisis", oli melkoisen hyvä jakso. Luulin jo että tästä sekoboltsista nimeltä Paul Milander pedataan Gil Grissomille jonkinlaista arkkivihollista, joka tuottaisi tulevissakin jaksoissa toisinaan päänvaivaa tutkijoille, mutta väärässä olin.
Mihinköhän sarjan tämänhetkinen huima suosio täällä perustuu? Viikosta toiseen sarjalla on katsojia siellä 800 000 paikkeilla. Marg Helgenberger ainakin on aika kissa, jota jaksaa katsella. :)
The Crusher
28.11.2002, 21:23
Ihan katsottava sarjahan se on. Välillä tosiaan tuntuu että tutkijat keksivät mahdottomalta tuntuvan ratkaisun hieman liian vaivattomasti. Välillä on taas tasoittavasti ihan mukavia ennalta-arvaamattomia käänteitäkin jaksoissa.
nygarjaa
29.11.2002, 14:20
Yhdyn pteittisen postaukseen täysin, sarja on tayttä roskaa. Myös edellinen jakso, yritystä oli mutta taas loppuratkaisu pilasi kaiken.
matarvai
10.12.2002, 09:49
Itse pidän sarjasta. Ei keskiviikkona kyllä televisiosta tule mitään muutakaan katsottavaa, niin pakkohan sitä jotain on aina katsoa.
tsinivuo
10.12.2002, 10:59
Originally posted by matarvai
Itse pidän sarjasta. Ei keskiviikkona kyllä televisiosta tule mitään muutakaan katsottavaa, niin pakkohan sitä jotain on aina katsoa.
Yleensä samaan aikaan neloselta tulee Mestarien liigaa feat. Pasi Rautiainen joten C.S.I. Jää toiseksi. :)
Mitä?!?
Eikös tämä sarja olekaan dokumentti?
Katselin eilistä jaksoa ihan pokkana ja pikku hiljaa siinä esiintynyt asianajaja alkoi näyttää todella tutulta.
Ketä tuo muistuttaa/ kuka tuo on? Viimein hoksasin. Äijähän on aivan Bruce Campbellin näköinen!
Loppu teksteissä luki: J.Marvin Campbell :D
Mitähän sukua tämä tyyppi on Brucelle?
matarvai
30.01.2003, 12:17
Kyllähän tuo äijä oli aika Brucen näköinen.
nygarjaa
30.01.2003, 12:29
Mutta itse jakso oli taas täyttä kuraa. Olen varmasti jonkin sortin masokisti, vihaan sarjaa mutta tästä huolimatta huomaan usein katsovani sitä.
Originally posted by nygarjaa
Olen varmasti jonkin sortin masokisti, vihaan sarjaa mutta tästä huolimatta huomaan usein katsovani sitä.
Sama vika. Itseasiassa tarinat ja toteutus ovat sarjassa suht' kohdallaan (jos kaikki epäloogisuudet unohdetaan), mutta hahmot ovat todella ohuita eikä minkäänlaista samaistumista pääse syntymään. Tämä tekee sarjasta kokonaisuudessa melko yhdentekevän...
Tässäpä sarja minun mieleeni:thumbsup: Olen seurannut kaikki jaksot, mutta ihmetyttää vain se, että tutkijat ovat yli-ihmisiä ja näkevät pienet hiuksetkin monen metrin päähän:confused:
jansku76
30.01.2003, 15:33
Originally posted by Kuikha
ihmetyttää vain se, että tutkijat ovat yli-ihmisiä ja näkevät pienet hiuksetkin monen metrin päähän:confused:
Tutkijoilla on varmaankin käytössä erittäin tehokkaat piilolinssit :D
niin sitä juonikuvioa voisi sarjassa tosiaan hioa. ensimmäisen 5 minuutin jälkeen on jo täysin selvää miten murha tms. tapahtui ja mistä johtolankoja seuraavaksi etsitään. jotenkin tuskastuttavaa katsoa kun rautalangasta väännetään ja käännetään että tyhminkin jenkki tajuaa missä mennään. että eniten varmaan sarjasta saa irti jos katsoo ensimmäiset ja viimeiset 5 minuuttia/jakso, ei tarvi siinä välissä olevaa jahkailua seurata.
Eli tänään on kello 21.00 CSI:stä spin-off sarjaksi repäistyn CSI: Miamin pilotti. Jaksohan on samalla CSI:n toisen tuotantokauden toiseksi viimeinen jakso, joten mielenkiintoista tarinaa lienee luvassa.
CSI:tä tullaan näkemään toukokuuhun saakka joten ainakin osa kolmatta tuotantokautta nähdään. CSI: Miami tulee MTV3:lle joskus tulevaisuudessa.
CSI: Miamissa muuten näyttelee NYBD Bluesta tuttu David Caruso, joka näytteli siinä aikoinaan John Kellyä. Näkyypä näyttelijä kaartissa olevan muitakin enemmän tai vähemmän tuttuja näyttelijöitä, kuten Adam Rodriguez Roswellista. :p
Originally posted by E. P.
CSI: Miamissa muuten näyttelee NYBD Bluesta tuttu David Caruso, joka näytteli siinä aikoinaan John Kellyä.
NYPD-painotteiselta tuntuu koska mukana myöskin Kim Delaney eli NYPD:n Diane Russel. Käsikirjoittajapuolella näemmä tuttuja nimiä mm. X-Filesistä ja Kova laki: Special Victims Unitista eli olisikohan tämä sitten ihan katsomisen arvoinen sarja...
Toivottavasti osoittautuu emosarjaansa paremmaksi.
[CSI = hyvä , CSI:Miami = ei niin hyvä ,mun mielipide]
CSI:ssä nyt esitettävä "esittelyjakso" tosta Miamista
on ihan jees mutta tohon Miamiin en oo tykästynyt niin paljoa
kuin emosarjaan..
USA:ssa tuo Miami on ollu "odotettu" hitti ja sitä tullaan näkemään lisääkin ..
ja CSI:tä onneksi myös ..
Minun mielestä ei vain toimi se että otetaan monesta eri sarjasta
näyttelijöitä joista on jo jonkin näköinen kuva ja pannaan uuteen
ympäristöön .. jotenkin vain vie sitä uskottavuutta.
Siis kyllähän nuo hyvät näyttelijät sen homman osaa mutta,
me ihmiset ollaan vain niin tyhmiä että muistetaan
David "lähden NYPD:stä tekemään leffauraa" Caruso aina
siitä mistä hä tuli kuuluisaksi eli NYPD:sta.
Mutta caruso on mielessäni se poliisi niin ei kovinkaan pitkälle
ole siirtynyt nyt kun on rikospaikkatutkija .. (muutti Miamiin ja vaihto alaa ; )
Mutta kun kaartiin kuuluu NewsRadion,WestWingin ja Roswellin
hahmoja vähän alkaa epäilyttää =)
mutta kuten aina kun nuo tulee niin pakkohan on nähdä ..
CSI on miltei aina hyvä .. ja kun katsoo Miamin ilman että
ajattelee turhia niin hyvähän sekin on (jos ei ajattele kuinka hyvä
normaali CSI on vaan ajattelee Miamia ihan ilman että vertaa äitiinsä)
mutta toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä ..
minä molemmista =)
Juu-u kyllä tuota Miamia odotellaan innolla. Onkohan se yhtä hyvä kuin C.S.I.? Saappa nähdä:hitme:
Olihan toi eilinen jakso ihan hyvä, muttei mitään paremmistoa perusCSI:n jaksoihin verrattuna. Selkeästi siinä kyllä pedattiin hahmoja siihen toiseen sarjaan...
-P.
Tuo eilinen Miamin jakso oli kai toteutettu vielä täysin alkuperäisen CSI:n tiimillä eli sarjojen erosta pääsee selville vasta varsinaisen CSI:Miamin alkaessa.
Tuo eilinen Miamin jakso oli kai toteutettu vielä täysin alkuperäisen CSI:n tiimillä eli sarjojen erosta pääsee selville vasta varsinaisen CSI:Miamin alkaessa.
Koskas tuo Miamisysteemi-alkaa? Seuraavassa jaksossa... missäs muuten tuo Miamin jengin sukeltaja (Adam Rodriguez) on niin tuttu?
jansku76
06.02.2003, 09:45
Originally posted by glottis
missäs muuten tuo Miamin jengin sukeltaja (Adam Rodriguez) on niin tuttu?
Roswell.
Toki varsinaiset erot on todettavissa vasta toisenkin sarjan lähtiessä käyntiin, mutta aika paljon pelisääntöjä, tunnelmia ja hahmoja luotiin tuossa CSI 2.23:ssa, mm. henkilöistä blondin etelän tausta ja latinon bakteerikammo, toimintatavoista "kunnioitus" FBI:tä kohtaan ja Miamin ryhmän työtapana spekulatiivisempi jne. Olihan noita. Toivottavasti sarja alkaa pian. :)
-P.
Olihan tuo mielenkiintoinen jakso. :)
Ihmettelin taas, että kukas se tuo sänkipartainen wanna be latino on. *Naps!* Sehän oli Rory Cochrane, joka on tullut tutuksi minisarjasta The Last Don (Viimeinen kummisetä?) ja leffasta Empire Records.
matarvai
06.02.2003, 16:42
Olihan tuo ihan hyvä jakso. David Caruso on kyllä loistava. En tiedä miksi, mutta jotain siinä on.
Jakso oli ns. perinteistä csi:ta ja tästähän emme voi kuitenkaan tietää millainen csi miamista on tulossa. Odotan kuitenkin uutta csi:ta mielenkiinnolla.
-KTB-
Originally posted by matarvai
Olihan tuo ihan hyvä jakso. David Caruso on kyllä loistava. En tiedä miksi, mutta jotain siinä on.
On siinä ainakin aina sellaista auktoritääristä asennetta. Ei kannata pottuilla äijälle. Tapahtumapaikkana kun on Miami niin CSI: Miami on varmaankin visuaaliselta ilmeeltään mukavaa katseltavaa, kunhan se nyt maikkarilta sitten alkaa joskus.
Originally posted by puro
Olihan toi eilinen jakso ihan hyvä, muttei mitään paremmistoa perusCSI:n jaksoihin verrattuna. Selkeästi siinä kyllä pedattiin hahmoja siihen toiseen sarjaan...
-P.
Rahaa ei vaan ollut riittänyt lääketieteellisen asiantuntijan palkkaamiseen, oli meinaan lääketiede diabeteksen osalta niin vaan perusteellisesti päin peetä.
Heh, vähän offtopiccia, mutta ehdotin Nyt-liitteelle tuollaisia identtisiä kaksosia (ja näemmä julkaisivatkin) -> www.nyt.fi.
Eilinen 3. tuotantokauden 8. jakso "Snuff" oli minusta huomattavasti keskivertoa parempaa CSI:tä. Varsinkin musiikit olivat varsin tunnelmallisia. Kuulosti ajoittain aivan Purppuravirtojen musiikilta. :confused:
Tällä kolmannella tuotantokaudella CSI Las Vegasin labran valaistus on muuten muuttunut hämärämmäksi ja tummemman sinisemmäksi. Ei ainakaan pitäisi helpottaa rikostutkijoiden työskentelyä, mutta luo tietty enemmän tunnelmaa työhön. :p
CSI: Miami jatkuu ainakin toiselle tuotantokaudelle joten ilmeisesti ihan laadukasta viihdettä on sekin. :thumbsup:
Joo kyllähän noi näköjään pitää CSI:miamista ...
Eipähän taida ainakaan näyttelijöistä olla kiinni
David Caruso vetää 1$ milj. per jakso ... joten kyllähän tota
voi 40 jaksoa vuodessa tehdä :D
Turha, mutta tavallaan melko huvittava huomio:
Sattui maikkarilta tulemaan peräkkäin C.S.I:n ja C.S.I. Miamin mainosbuffit. Ensinmainittu lausuttiin tuttuun tyyliin "sii-es-ai", mutta Miami-sarja olikin mainoksessa muotoa "see-äs-ii"... No, pitäähän nuo sarjat tietenkin jollain tavalla toisistaan erottaa.
Vähän topicciakin: tänään tämä kyseinen sarja näemmä jatkuu. Ei lukeudu mielisarjoihini, mutta kaipa tämä tulee taas katsottua.
CSI:n rikoskeissit on mielenkiintoisia ja hyvin suunniteltuja, mutta olen kaipaillut vähän enemmän henkilödraamaa, jota on ohimennen joissain jaksoissa vilauteltu (peli- ja yksinhuoltajaongelmia, kuuroutta yms.). Eipä ole näkynyt. No, kyllähän tuota dekkarina katsoo.
Ei oikein napannut, edes tauon jälkeen. Vaikutti jotenkin väkinäisen näppärältä jaksolta. Kyllä Julma Kaupunki oli aivan eri kaliiberia tuohon nähden. JK:n lähes "dokumentaarinen" tyyli tuntui muutenkin huomattavasti uskottavammalta.
eile tuli iha hyvä jakso. Se oli kyl iha seko se tyttö.:hitme: :hitme:
C.S.I = Crissom Selvittää Itse ;)
Originally posted by Imlego
CSI:n rikoskeissit on mielenkiintoisia ja hyvin suunniteltuja, mutta olen kaipaillut vähän enemmän henkilödraamaa, jota on ohimennen joissain jaksoissa vilauteltu (peli- ja yksinhuoltajaongelmia, kuuroutta yms.). Eipä ole näkynyt. No, kyllähän tuota dekkarina katsoo.
Kiitos ei! Telkkarista tulee jo ihan tarpeeksi noita ihmissuhdepölötyksiä, joten en halua että ainoaaseen hyvään sarjaan sotkettaisiin liika draamaa.
matarvai
22.08.2003, 09:46
Olihan tuo ihan kelpo jakso. Mukavaa kun tulee taas jotain katsottavaa televisiosta keskiviikkoisin.
Originally posted by Imlego
Itse olen ihmetellyt kun kaikilla muilla tuntuu olevan "elämä", paitsi Crissomilla. Muilla on elämää työn ulkopuolella, mutta miksi Crissomilla ei sellaista ole?
Originally posted by Slash80
Itse olen ihmetellyt kun kaikilla muilla tuntuu olevan "elämä", paitsi Crissomilla. Muilla on elämää työn ulkopuolella, mutta miksi Crissomilla ei sellaista ole?
He is a loner. No onhan Crissomilla ollut jotain vispilänkauppaa jonkun naikkosen kanssa menneissä jaksoissa.
Pitkästä aikaa hyvä jakso. Jäi tekninen näpertely ja muu kikkailu vähemmälle ja keskittyi enemmän henkilöhahmoihin.
Originally posted by Mag
Pitkästä aikaa hyvä jakso. Jäi tekninen näpertely ja muu kikkailu vähemmälle ja keskittyi enemmän henkilöhahmoihin.
Mulle taas jäi ihan päinvastainen fiilis tosta jakososta. Ei se nyt huono ollut, mutta jotenkin ei vaan napannut...
Juu, ihan hyvä jakso. Mutta vieläkin ihmetyttää se tutkijoiden ihmenäkö. Hius nähdään sadan metrin päähän ja jne. Tuli taas selväksi, että amerikkalaiset ovat hulluja.:hitme:
Eilinen jakso oli mielestäni varsin hyvä, ennen kaikkea lopetus oli hyvinkin synkkä. Ehkä se kertoo jotain nyky-yhteiskunnasta tai ainakin sen häiriintyneestä nuorisosta.
Juu, ihan hyvä jakso. Mutta vieläkin ihmetyttää se tutkijoiden ihmenäkö. Hius nähdään sadan metrin päähän ja jne. Tuli taas selväksi, että amerikkalaiset ovat hulluja.:hitme:
Niin draaman ehdoillahan tässä mennään.
Hommaa on tietenkin nopeutettu, että asioita saadaan päätökseen. Tuskin ne testienkään tulokset tulevat niin nopeasti. Voisihan sitä tietysti käyttää päivämääriä, jotka välillä iskisivät ruutuun.
Kas kummaa kun CSI:lle ei ole mätkäisty k-merkintää, eilisessäkin jaksossa kurmootettiin vasaralla sen verran reippaasti ja ruumiillakin osataan aina mässäillä viimeisen päälle. Eipä tätä raaempia sarjoja nyt heti mieleen tule.
Eipä tätä raaempia sarjoja nyt heti mieleen tule.
Muodon vuoksi?
Muodon vuoksi?
Ei ole. Itseasiassa kyseinen sarja yllättänyt olemalla paljon ennokkokohua kesympi.
Eilinen jakso oli mielestäni varsin hyvä, ennen kaikkea lopetus oli hyvinkin synkkä. Ehkä se kertoo jotain nyky-yhteiskunnasta tai ainakin sen häiriintyneestä nuorisosta.
Eilen oli tosiaan mainio jakso. Hyvin kirjoitettu ja nuoret parikymppiset näyttelijät, jotka esittivät teinejä, vetivät roolinsa oikein hienosti.
Sinänsä psykopaatteja on ollut maailman sivu, mutta nyky-yhteiskunta antaa heille enemmän tilaa temmeltää ja "kehittyä". Vain pieniosa psykopaateista päätyy tappamaan ihmisiä ja vielä pienempi osa toimii tuolla tavoin ryhmässä. Oikeastaan tuo ryhmänä toimiminen oli hieman epäuskottavaa. Huomattavasti uskottavamman nuorison tekemän surmatarinan kertoo Bully (http://akas.imdb.com/title/tt0242193/) (perustuu tositapahtumiin).
Noh, viihdettähän tuo CSI on ja välillä oikein hyvää sellaista.
deadstar
07.10.2004, 10:52
Eilinen jakso oli ihan kohtalainen,se takapihan ammuskelu juttu vaan aiheutti ylimääräisiä naurunpyrskähdyksiä.
Muistelenko väärin vai onko olemassa myös csi:new york sarja? toivottavasti ei nyt enempää tule noita sisarsarjoja,alkuperäinen riittää hyvin.Perhanan Caruso koittaa olla liian nokkela :)
Eilinen jakso oli ihan kohtalainen,se takapihan ammuskelu juttu vaan aiheutti ylimääräisiä naurunpyrskähdyksiä.
Muistelenko väärin vai onko olemassa myös csi:new york sarja? toivottavasti ei nyt enempää tule noita sisarsarjoja,alkuperäinen riittää hyvin.Perhanan Caruso koittaa olla liian nokkela :)
CSI: NY on alkanut USA:ssa nyt syksyllä. Pääosaan on palkattu itse Gary Sinise. :thumbsup:
Olikohan se eilinen IL, joka kerto että Peter Franzen pääsee vierailemaan kyseiseen sarjaan siis C.S.I New York. Vetää jonkun pienen, mutta tärkeän roolin, tjsp.
Jarkko G.
07.10.2004, 14:53
Olikohan se eilinen IL, joka kerto että Peter Franzen pääsee vierailemaan kyseiseen sarjaan siis C.S.I New York. Vetää jonkun pienen, mutta tärkeän roolin, tjsp.
http://www.dvdplaza.fi/forums/showpost.php?p=394189&postcount=15
Oisko ollut C.S.I Miami? :)
Gordon Shumway
08.10.2004, 11:06
Välillä ärsyttää tapa jolla käsikirjoittajat kirjoittaa kahden tai useamman henkilön dialogia niin että henkilöiden vuorosanat on oikeasti tarkoitettu katsojalle eikä vastahahmolle.
Tämä on erittäin selvää varsinkin CSI:ssä. Toinen tutkija tekee jotain testiä tai tutkimusta, ja samalla selvittää toiselle tutkijalle mitä on tekemässä. Tämä syö dialogin uskottavuutta ja ärsyttää minua.
Toisaalta ymmärrän täysin miksi tälläiseen on menty, osa CSI:n vetovoimasta tulee juuri niistä erilaisista testeistä ja tutkimuksista mitä hahmot niissä tekee.
Ärsyttääkö muita moinen?
--Vanitas Vanitarum
Välillä ärsyttää tapa jolla käsikirjoittajat kirjoittaa kahden tai useamman henkilön dialogia niin että henkilöiden vuorosanat on oikeasti tarkoitettu katsojalle eikä vastahahmolle.
Ärsyttääkö muita moinen?
Jatkuvasti, viimeksi puhuttiin luodin lentoradasta ja on vaikea uskoa, että tuon tason tutkija kyselisi jotain näin hölmöä:
"Jos luoti lentää suoraan ammuttuna 200m, niin miten sen saa lentämään pidemmälle?".
Ja sitten vieressä istuva nörtti selittää (tässä tapauksessa tyhmälle jenkkikatsojalle) miten luoti ammutaan matkaan yläkorolla.
Näitä juttuja tulee vastaan joka jaksossa jossa katsoja itse aivan hyvin tietää missä mennään, mutta tutkijat selittävät tarinaa kuin lapselle iltasatua.
En kehtaa perustaa C.S.I. New York:ille omaa threadia kun ei kerran ainakaan vielä virallisesti näy täällä Suomessa.
Tuli nyt kuitenkin katsottua jakso "Officer Blue" jossa skannattattiin kolmiulotteisesti elävän hevosen sisällä ollut luoti. Tuo skannaaminen ei liene kovinkaan ihmeellinen asia nykypäivänä, mutta tuon skannatun luodin "tulostamiseen" käytetty laite oli mielestäni mielenkiintoinen. Olisiko jollakulla kertoa lisätietoja tuosta vempaimesta josta silikaatin tms. hiekkamaisen aineen keskeltä löytyi ammutun luodin kopio? Tuommoinen olisi kätevä vehje jokaiseen kotiin...ei tosin taitaisi olla hinta samaa luokkaa kuin HP:n musteruiskarin Gigantissa... :p
TheJambo
08.12.2004, 22:01
Jees olipas taas viisas jakso.Alkoi vähän huvittamaan kun ne sai selvitettyä/arvattua hyvin mitä sukujuurta se oli,mikä oli silmien väri ja kasvojen muoto ja tätä kautta nimen.Kaiken tämän 9 vuotta mullan alla maanneesta henkilöstä :)
Olisiko jollakulla kertoa lisätietoja tuosta vempaimesta josta silikaatin tms. hiekkamaisen aineen keskeltä löytyi ammutun luodin kopio? Tuommoinen olisi kätevä vehje jokaiseen kotiin...ei tosin taitaisi olla hinta samaa luokkaa kuin HP:n musteruiskarin Gigantissa... :p
Oliko kyseessä normaali 3d-tulostin (http://www.zcorp.com/home.asp)?
mimarjam
09.12.2004, 08:47
Jees olipas taas viisas jakso.Alkoi vähän huvittamaan kun ne sai selvitettyä/arvattua hyvin mitä sukujuurta se oli,mikä oli silmien väri ja kasvojen muoto ja tätä kautta nimen.Kaiken tämän 9 vuotta mullan alla maanneesta henkilöstä :)
Eipä se nyt niin mahdotonta ole:
* kapea lonkka == nainen
* kapeat poskipäät, korkea otsa == skandinaavista sukujuurta
--> noista voidaan päätellä OLETETTAVA hiusten, silmien ja ihon väri.
* kallosta saadaan perus kasvon piirteet, siihen päällä keskiarvolla eri kudoskerrosten paksuus.
Henkilöllisyyshän selvisi DNA:n ja sen friikin kämpästä löytyneen valokuvan perusteella.
Tuontyyppisestä naaman uudelleenrakentamisesta on monia, aivan laadukkaitakin dokumentteja esitetty jopa telkussa.
#mika
Oliko kyseessä normaali 3d-tulostin (http://www.zcorp.com/home.asp)?
Vaikuttaa samankaltaiselta vempeleeltä. Täytyy nyt ensin varmistaa hinta ennenkuin menee tilaamaan visalla....
Tuli nyt kuitenkin katsottua jakso "Officer Blue" jossa skannattattiin kolmiulotteisesti elävän hevosen sisällä ollut luoti. Tuo skannaaminen ei liene kovinkaan ihmeellinen asia nykypäivänä, mutta tuon skannatun luodin "tulostamiseen" käytetty laite oli mielestäni mielenkiintoinen. Olisiko jollakulla kertoa lisätietoja tuosta vempaimesta josta silikaatin tms. hiekkamaisen aineen keskeltä löytyi ammutun luodin kopio? Tuommoinen olisi kätevä vehje jokaiseen kotiin...ei tosin taitaisi olla hinta samaa luokkaa kuin HP:n musteruiskarin Gigantissa... :p
Kyseistä jaksoa en ole nähnyt, mutta olisko kyseessä tämän (http://www.tool-mouldmaking.com/StoreFronts/productdetail.php?prod=168) kaltainen laite? Työelämässä olen ollut kyseisen laitteen kanssa tekemisissä - hinta ei ole ihan vielä sitä tasoa että kotiin viitsisi hommata! :thumbsup:
spineone
09.12.2004, 22:43
Mitenkäs tuo jakso loppui? Nauha videoista oli loppunut noin 5min ennen jakson loppua.
Neljännen kauden vikassa jaksossa oli taas kummallinen "GPS paikannin". Ja se oli vielä kännykässä :D. Tollasen hankkii niin sua voi seurata kuka vaan!
Neljännen kauden vikassa jaksossa oli taas kummallinen "GPS paikannin". Ja se oli vielä kännykässä :D. Tollasen hankkii niin sua voi seurata kuka vaan!
Tuo pitää itseasiassa ihan paikkansa, että kännyssä on ameriikanmaalla jonkinlainen gps siru. Joku paikallinen direktiivintapainen määrää, että 911 soitoissa kännykkä olisi hyvä paikantaa muutaman metrin tarkkuudella ja se aikaansaadaan siis juurikin jonkinlaisella gps sirulla. Eli isoveli kyllä valvoo jo nyt. :eek:
Simplicitas
13.01.2005, 10:15
Tuo pitää itseasiassa ihan paikkansa, että kännyssä on ameriikanmaalla jonkinlainen gps siru. Joku paikallinen direktiivintapainen määrää, että 911 soitoissa kännykkä olisi hyvä paikantaa muutaman metrin tarkkuudella ja se aikaansaadaan siis juurikin jonkinlaisella gps sirulla. Eli isoveli kyllä valvoo jo nyt. :eek:
Mikseivät käytä samaa systeemiä kuin tääläkin eli tukiasemien perusteella tehtävää paikannusta? Ei ehkä ihan yhtä tarkka maaseudulla, mutta kaupungissa, missä tukiasemia on tiuhaan nin kyllä luulisi tarkkuuden riittävän...
Tuskin niissä mitään gps-sirua on, vaan paikantaminen tapahtuu tukiasemien kautta. GPS olisi varsin onneton tuollaisessa käytössä, sehän ei varmasti toimisi kunnolla edes silloin kun kännykkä on taskussa, sisätiloista puhumattakaan. Vai onko antaa viitettä - uskon VAHVASTI että ei ole.
Tuota en ihan purematta niele. Siis GPS ilmoittaa GPS-laitteen käyttäjälle missä hän on. Jos minulla on GPS-laite niin minä tiedän missä olen mutta tuskin se ihan toisinpäin toimii. Teknisesti on kenties mahdollista (ja varmaan onkin) mutta että joku pelastuslaitos jenkeissä saisi selville kenen tahansa GPS:ää käyttävän sijainnin. Kuulostaa aika oudolta.
Tuskin niissä mitään gps-sirua on, vaan paikantaminen tapahtuu tukiasemien kautta. GPS olisi varsin onneton tuollaisessa käytössä, sehän ei varmasti toimisi kunnolla edes silloin kun kännykkä on taskussa, sisätiloista puhumattakaan.
Miksi ei toimisi? Saahan GPS:n vaikka nokian kännykkään erillisellä palikalla. Kyllä se taitaa toimia ihan hyvin sisätiloissa.
Miksi ei toimisi? Saahan GPS:n vaikka nokian kännykkään erillisellä palikalla. Kyllä se taitaa toimia ihan hyvin sisätiloissa.
Ei varmasti jenkeissä ole joka kännykässä mitää GPS-sirua! Kyllähän sen puhelimeen liitettyä saa, mutta ei siinä ole mitään järkeä, johan se nostaa puhelimen hintaakin, paikannus saadaan tehtyä riittävän tarkasti tukiasemien avulla ainakin kaupunkialueella. Ei nyt tietenkään aivan metrin tarkkuudella kuten leffoissa mutta kuitenkin. Ja GPS vaatii näköyhteyden sateliittiin, joten se ei toimi sisällä.
GPS vaatii suoran näkyvyyden satelliitteihin.
Eipä taida toimia sisätiloissa.
Ei varmasti jenkeissä ole joka kännykässä mitää GPS-sirua! Kyllähän sen puhelimeen liitettyä saa, mutta ei siinä ole mitään järkeä, johan se nostaa puhelimen hintaakin, paikannus saadaan tehtyä riittävän tarkasti tukiasemien avulla ainakin kaupunkialueella.Tuossa jaksossahan idea olikin että naisen auto oli muutenkin niin high-end teknisillä laitteilla varustettu että sen kännykkäkin varmaan on kalliimmasta päästä ja siksi yrittivät sen paikantamista, ja onnistuivat. Tosin siitä mulla ei oo mitään tietoa olisiko se oikeasti mahdollista :rolleyes:
GPS vaatii suoran näkyvyyden satelliitteihin.
Eipä taida toimia sisätiloissa.
Kyllä toimii, ainakin itsellä. Vajaan kuukauden käytössä Navicore GPS-palikka ja ohjelma puhelimessa ja kyllä ainakin oma palikka löytää minut sisätiloissa. Että se siitä suorasta näkyvyydestä, nimittäin epäilin itsekin laitteen toimivuutta aluksi.
Tarkennettakoon sitten hieman omia kommenttejani, kun tästä oikein kunnon offtopic keskustelut syntyivät. :p Eli paikannustieto täytyisi saada muutaman kymmenen metrin tarkkuudella 911 soitoissa, mutta sikäli olin väärässä, että gps tekniikkaa siihen ei välttämättä käytetä. Kyseessähän on FCC-E911 standardi ja siitä löytyy lisäinfoa mm. tästä (http://www.fcc.gov/911/enhanced/) osoitteesta. Googlettamalla löytyy vaikka mitä salaliittoteoriaa. :hitme:
Edit: Vielä parempi linkki on tämä (http://www.911dispatch.com/911_file/wireless911.html).
Nyt tuli katsottuakin tuo jakso. Siinä tosiaan puhuttiin gps-paikannuksesta, mutta käytännössä käytettiin magic-tech[tm] :D paranneltua tukiasemapaikannusta. Ihan tyypillistä sarjalle, jonka tiedeavustajat ovat ilmeisesti jotain eläintarhasta siepattuja simpansseja, ja käsikirjoittajat ovat highschoolissa kyllä pinnanneet kaikilta scienceen mitenkään viittaavilta oppitunneilta.
winterland
14.01.2005, 16:06
Löysin ihan sattumalta pari tapausta,mitkä olivat melkeinpä samoja (jollei olleetkin) CSI:n juttujen kanssa:
Tässä rulettihuijaus:
http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalue.asp?alue=paiva&UutisID=64869
Ja tässä pankkiautomaattihuijaus:
http://www.utexas.edu/admin/utpd/atm.html
Ihan yllätyin näistä :)
Joskus 1,5kk sitten katsoin ekan osan sarjasta CSI New York ja se vaikutti hyvältä ja erilaiselta kuin tuo "emäsarja". Tunnelma oli todella synkkä, kaikki kohtaukset tapahtuivat yöllä/illalla ja jatkuvasti oli pimeää, eikä aurinkoa ja päivänkakkaroita näkynyt. Aloitusjakso oli hyvä, mutta ei loistava.
Nyt tuli sitten katsottua sarjan toinen jakso ja pettymys oli valtava. Koko ensimmäisen jakson synkkyys ja tunnelma olivat tiessään. Ne oli korvattu liian kovaa soivalla rock-henkisellä musiikilla. Alkuperäisessä CSI:ssä musiikkia on käytetty hyvin, mutta tässä tuo hirveä mättö vain ärsytti. Vähän väliä tuli kohtaus missä tutkitaan jotain tai päähenkilöt tekevät jotain ja taustalle hirveä musiikki. Jos CSI Miami on cool niin ilmeisesti tämä NY on sitten "rock".
Ekassa jaksossa ei pahemmin muita näkynyt kuin päähenkilö. Tässä muutkin pääsivät esille. Tämän jakson perusteella en ole vielä oikein vakuuttunut. Tiimin pomo jää aika vaisuksi samaten kuin coolit raidat hiuksissaan kantava toinen mies. Naispuolella törröhuulinen latino lähinnä seisoo huulet törrössä ja näyttää jotenkin eksyneen täysin väärään porukkaan. Viimeisenä - ja "parhaana" on Stella Bonasera (http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/PersonDetail/personid-1643/Melina_Kanakaredes/), jossa on mielestäni eniten potentiaalia. Sekoitus alkuperäisen CSI:n naishahmoja. Toivotaan, että hahmot tuosta paranevat, vielä on liian aikaista tuomita ketään.
Itse rikokset olivat aika normaaleja joten jakso ei ollut siltäkään osin kovin hyvä. Täytyy toivoa että tahti paranee (ja musiikkivalinnat muuttuvat) sarjan edetessä. Jos CSI iskee niin kannattaa ehdottomasti katsoa ainakin muutama jakso tätä spinoffia.
CSI NY Season 01:
Katsottuna episodit 1,2,3 ja 5 ja ainoastaan 1 oli hyvä. Muut ovat olleet harmittavan huonoja täytejaksoja. Esim. yksi jakso käytettiin kokonaan siihen kun tutkittiin jotain monta kymmentä vuotta vanhaa luurankoa. Sinänsä on ihan ok että on vain yksi tapaus per jakso, mutta jos se on täysin tavallinen ja tylsä niin ei sitä jaksa katsoa.
Hahmoissa ei ole samaa fiilistä kuin emäsarjassa. Lähinnä tuntuu siltä että osa päähenkilöistä (varsinkin törröhuulinen latinonainen) on täysin väärässä sarjassa.
Kaiken "kruunaa" liian kovaa soiva rock-henkinen musiikki.
Täytyy vielä jonkin aikaa seurata tuota sarjaa ja toivoa että se paranee. Kyllähän tuo emäsarjakin alkaa jo toistaa itseään. Kaikki sarjat ovat tietyllä tapaa samanlaisia (ratkotaan ja tutkitaan rikoksia) joten onhan se aika normaalia että ideat loppuvat kesken. Eivät ne rikokset nyt niin hirveän erilaisia ole las vegasissa, miamissa ja nykissä.
Kuusi jaksoa tuota NY:tä katsottuani totesin että aikani ei riitä näin keskinkertaisen sarjan katselemiseen. Mikään ei iskenyt. Hahmot suht huonoja, rikokset peruskamaa, hirveä musiikki. Ei kiitos. Onneksi emäsarja jatkuu.
Polonius
09.02.2005, 15:53
Ainakin jakso 12 oli kiva katsella kun siellä oli Polarin sykemittari aika keskeisessä roolissa yhdessä tutkimuksessa, malli taisi olla S725. :)
CSI:n viides kausi on muuten selvästi raaempi kuin aikaisemmat. Raakuudella tarkoitan lähinnä sitä miten uhrit ja tapahtumat on kuvattu. Ruumiita tutkitaan paljon tarkempaa ja ne ovat huomattavasti groteskempia kuin aikaisemmilla kausilla. Tietysti voihan olla, että suomessa noita on aina leikattu?
Tietysti voihan olla, että suomessa noita on aina leikattu?
Tuskinpa, koska itseä on pistänyt Suomessakin näytetyissä jaksoissa välillä varsin korkea gorepitoisuus silmään kuten tuolla aiemmassa viestissä jo mainitsinkin.
winterland
08.04.2005, 18:18
Tarantino ohjaa CSI-jakson ketju oli lukittu,joten pistän viestin sitten tähän.
Eli,Tarantino on aloittanut jakson kuvaamisen,USA:ssa ja Kanadassa se nähdään toukokuussa,Suomessa vuoden päästä keväällä.
Jakso sisältää normaalia enemmän toimintaa ja väkivaltaa ja sen juonesta on paljastettu sen verran,että yksi CSI-tiimi joutuu hengenvaaraan.
Tarantino ohjaa CSI-jakson ketju oli lukittu,joten pistän viestin sitten tähän.
Eli,Tarantino on aloittanut jakson kuvaamisen,USA:ssa ja Kanadassa se nähdään toukokuussa,Suomessa vuoden päästä keväällä.
Jes, loistavaa! Huhujen mukaan kyseessä olisi kaksiosainen jakso. Ärsyttävät tuollaiset kauden loppuun jätettävät clifhangerit. Viidennessä kaudessa mennään ja olisiko 18. jakso tullut juuri ulos eli vielä viisi jaksoa ennen tuota viimeistä.
IMO sarjan taso on laskenut jonkun verran.
Tarantino jakso on näköjään saanut kovin positiivisia ja ylistäviä kommentteja porukoilta jenkkilässä. Ilmeisesti kyseessä on tiukka finaali, jossa Tarantino on onnistunut pyörittämään tunneskaala laidasta laitaan. Näyttelijätyöskentelyssä varsinkin George Eadsin (Nick) suoritusta arkun pohjalla on kehuskeltu kauttaaltaan. Jaksoa seurasi 30 miljoonaa katsojaa, joka taitaa olla uusi ennätys jenkkilän ykkösdraamalle.
Tarantino jakso on näköjään saanut kovin positiivisia ja ylistäviä kommentteja porukoilta jenkkilässä.
Olihan tuo erittäin hyvä jakso ja siinä näkyi kyllä tarantinon kädenjälki (mm. viittauksia kill bileihin). Erittäin positiivinen kauden lopetus. Jos tuosta jaksosta nyt jotain negatiivista hakemalla hakee niin ehkä ratkaisu olisi voinut tulla hiukan eri tavalla. Nyt tuo koiran löytyminen tapahtui vahingossa ja jotenkin se oli vähän liian helppo ratkaisu
Samalla ilmeisesti huomasivat että 5. kauden kokeilu ei oikein toimi ja 6. kaudella palataan tuttuun ja toimivaan malliin.
njulkunen
23.05.2005, 17:41
Oli vallan mainio finaali. Selvä Tarantino "touch" oli jaksossa koko ajan. Herra oli lisännyt sarjaan sitä kaivattua huumoria (hillitön ruumishuonekohtaus :hitme: ) minkä toivoisi jatkuvan sarjan tulevaisuudessakin. Loi hieman uutta uskoa sarjaan joka sortui kaavamaisuuteen aikoja sitten. Jospa sitä jaksaisi alkaa taas seuraamaan sarjaa hieman säännöllisemminkin.
Oli vallan mainio finaali. Selvä Tarantino "touch" oli jaksossa koko ajan. Herra oli lisännyt sarjaan sitä kaivattua huumoria (hillitön ruumishuonekohtaus :hitme: ) minkä toivoisi jatkuvan sarjan tulevaisuudessakin. Loi hieman uutta uskoa sarjaan joka sortui kaavamaisuuteen aikoja sitten. Jospa sitä jaksaisi alkaa taas seuraamaan sarjaa hieman säännöllisemminkin.
Oli kyllä paras CSI jakso jonka oon nähny. Selvä tarantino-tatsi oli kyllä, dialogeja,biisejä, kohtauksia yms.. loistavaa :)
Olipahan hyv? mainio p??t?s kaudelle. Tuo ruumishuonekohtaus oli kyll? aika hulvaton... Kuten jo mainittu, niin Tarantino tatsi oli kyll? vahvasti mukana.
Ehdottomasti paras C.S.I. jakso pitk??n aikaa, ellei jopa kaikista paras.
________
Wendie 99 (http://www.lovelywendie99.com/)
TonyMontana
29.05.2005, 11:10
Koska C.S.I jatkuu maikkarilla?
Mitä helv? Canalplus mainostaa esittävänsä tuon Tarantinon puolitoistatuntisen "Grave Danger" kausifinaalin nyt tulevana sunnuntaina 14.8. alkaen klo 20.00 (tai 21.00 jos tuo 20.00 on CET aika). Aikalailla outo ohjelmanlisäys, koska sarjahan ei kuulu kanavan ohjelmistoon. Ihmetellään sunnuntaina.
Mitä helv? Canalplus mainostaa esittävänsä tuon Tarantinon puolitoistatuntisen "Grave Danger" kausifinaalin nyt tulevana sunnuntaina 14.8. alkaen klo 20.00 (tai 21.00 jos tuo 20.00 on CET aika). Aikalailla outo ohjelmanlisäys, koska sarjahan ei kuulu kanavan ohjelmistoon. Ihmetellään sunnuntaina.
Ei oo käsittääkseni esittämässä suomessa,ainoastaan muissa pohjoismaisssa. (ainakaan ohjelmistotaulukoiden perusteella)
Ei oo käsittääkseni esittämässä suomessa,ainoastaan muissa pohjoismaisssa. (ainakaan ohjelmistotaulukoiden perusteella)
Ei ole taulukoissa, ei. Kanava pidettävä kuitenkin sunnuntaina auki. Olisi se nyt aika kummallista, jos suomiplussa missaisi tämän.
Valhalla
12.08.2005, 08:28
Nimenomaan, kaipaan tuota alkuperäistä sarjaa, spinoff miami:ssa ei ole samaa henkeä..
Professional
12.08.2005, 08:41
C.S.I jatkuu 21.9 tutulla paikallaan keskiviikko illassa klo. 21:00
Kuudes kausi käynnistyy jenkeissä 22 syyskuuta (arvio). Toivottavasti taso paranee tuosta 5. kaudesta.
Valhalla
12.08.2005, 09:14
C.S.I jatkuu 21.9 tutulla paikallaan keskiviikko illassa klo. 21:00
Kiitos :thumbsup:
Muistutetaanpa vielä, että The Whon "Who Are You" pärähtää soimaan tänään klo 21:00. Kyseessä on vitoskauden ensimmäinen jakso, "Viva Las Vegas (Las Vegasin yöperhoset)".
winterland
21.09.2005, 22:04
Olikohan toi 24:kin ollut eukko nyt vain yhden jakson tässä, vai tuleekohan back?
Olikohan toi 24:kin ollut eukko nyt vain yhden jakson tässä, vai tuleekohan back?Ei tule ainakaan enää vitoskaudella, eikä viimeisten tietojen mukaan kutoskauden alkupuolellakaan.
Mitämitä, miks 4:3? :eek:
Luckyman
17.11.2005, 21:16
http://spotti.mtv3.fi/flash/kevat06/MTV3_web.html
CSI: NY alkaa keväällä maikkarilla. Samoin Numb3rs.
http://spotti.mtv3.fi/flash/kevat06/MTV3_web.html
CSI: NY alkaa keväällä maikkarilla. Samoin Numb3rs.
On kyllä aikakin!
Mielestäni on C.S.I: NY on näyttelijöiden, roolihahmojen, lokaation sekä yleisen otteen osalta parempi kuin muut versiot. Tai sitten sitä on vain tullut hiukan väsyttyä Grissomin ja Cainen maneereihin...No, joka tapauksessa, keväällä 06 saa kukin itse päättää onko Taylor uskottavampi kuin muiden sisarsarjojen päähenkilöt.
Quentin Tarantinon ohjaama jakso(t) näytetään mtv3:lla maanantaina 20.3 alkaen kello 21.15. Eli tuplajakso näytetään maanantaileffa paikalla.
Quentin Tarantinon ohjaama jakso(t) näytetään mtv3:lla maanantaina 20.3 alkaen kello 21.15. Eli tuplajakso näytetään maanantaileffa paikalla.Hyvä juttu. Ehdinkin jo murehtia näytetäänkö jaksosta typistetty versio normaalilla ohjelmapaikalla. Vielä kun saisivat oikealla kuvasuhteella.
Muistutus sarjasta kiinnostuneille:
Tänään tulee siis episodi "Grave Danger" kello 21.15.
Melko luultavaa on että kuvasuhde on sama kuin muissakin jaksoissa, mutta eihän sitä koskaan tiedä...
----------------------------------------------------------------
Kenties nyt päättyvän kauden jälkeen MTV3 voisi siirtyä tämänkin sarjan kohdalla laajakuvamateriaaliin...?
Tässä viimeisessä kauden jaksossa on mielenkiintoista se, että sen on siis ohjannut Quentin Tarantino. Ukko on ollut myös ideoimassa jaksoa. Ilmeisesti kyse on hyvinkin intensiivisestä ja oikeasti jännittävästä tuotoksesta. Mielenkiinnolla odotan.
Orvo Muusi
20.03.2006, 13:15
Tässä viimeisessä kauden jaksossa on mielenkiintoista se, että sen on siis ohjannut Quentin Tarantino. Ukko on ollut myös ideoimassa jaksoa. Ilmeisesti kyse on hyvinkin intensiivisestä ja oikeasti jännittävästä tuotoksesta. Mielenkiinnolla odotan.
Varsin ahdistava jakso tosiaan on. Kovin paljon tuntui MTV3 spoilaavan jaksoa mainoksessaan. :OI
ainakin paikallisissa lehdissä ovat kehuneet tuota jaksoa. normaalisti en sii ass aata kattele, mutta ny vois tehä poikkeuksen ;)
En pidä Quentin Tarantinon elokuvista, mutta vaikuttaa silti mielenkiintoiselta jaksolta. Katsotaan.
Ite tykkään Tarantinon leffoista ja kyllä tuo jaksokin on todella hyvä. Huomaa että on Tarantino ollut asialla ja muutenkin vähän totuttua erilaisempi jakso.
shiskebab82
20.03.2006, 18:27
Minäkin pidin tosi paljon tuosta jaksosta. Tämä on kyllä parasta mitä CSI voi tarjota.
Pakko katsoa jo sen takia kun ohjaaja on Quentin Tarantino. :cool:
43 minuuttia alkuun...
Polonius
20.03.2006, 21:20
Vaikutti vähän siltä, että MTV3 ei aio enää näyttää 6. kausi. Tyttöhän meni väittämään, että sarja loppuu tähän jaksoon.
Tuo vitoskauden finaalihan oli yllättävän hyvä. Alussa meinasin jo jättää kesken niiden "tarantinomaisten" tyhjänpäiväisten ja ultraboring löpinöiden vuoksi, mutta onneksi meno parani alun jälkeen ja pysyi tiiviinä loppuun asti.
Vaikutti vähän siltä, että MTV3 ei aio enää näyttää 6. kausi. Tyttöhän meni väittämään, että sarja loppuu tähän jaksoon.Tauolle se vain jää. Ensin pyöritellään CSI: New Yorkin ensimmäinen kausi alta pois. Veikkaisin, että jatkuu loppusyksystä.
Polonius
20.03.2006, 21:59
Tauolle se vain jää. Ensin pyöritellään CSI: New Yorkin ensimmäinen kausi alta pois. Veikkaisin, että jatkuu loppusyksystä.
Saa nyt nähdä. Viimeksi kun sanottiin, että sarja loppuu kyseessä oli Stargate ja tiedämme kaikki miten kävi sen kanssa.
Tosin niin sanottiin myös Mannionista, mut sit se kuitenkin jatku.
Saa nyt nähdä. Viimeksi kun sanottiin, että sarja loppuu kyseessä oli Stargate ja tiedämme kaikki miten kävi sen kanssa.
Höpön pöpö, CSI jäi vain tauolle, kuten tulikin jo todettua. Tästä ei tämän enempää kannata spekuloida. Se jatkuu. Varmasti. Piste. Tähtiportti taas kuuluu ns. nörttiohjelmiin, joita Maikkarilla näytetään välttävän kuin ruttoa. Sarja on tarkoitettu "väärälle" katsojaryhmälle.
Oli kyllä ihan hyvä jakso, ja sisälsi kieltämättä välillä melkoisia juonenkäänteitä. Toisaalta en ole muuten pahemmin CSI:tä seurannut, etten osaa verrata jaksoa sarjan yleiseen tasoon niin hyvin. Kyllähän tästä Tarantinon kädenjäljen tunnisti, tuttua löpinädialogia.
Kyllähän se jännä jakso oli. Ei ollenkaan perinteistä CSI:tä vaan asetelmat oli ihan toiset. Tekninen ylivoima ei ollutkaan itsestään selvästi voittaja. Musiikit olivat kovasti Tarantino tyyliin ja ote kliininen. Ei turhaa "herkuttelua" millään fiilistely sössötyksellä.
Stormlord
20.03.2006, 22:54
Hmm, olisikohan pitänyt kuitenkin katsoa ihan vaan Tarantinon takia... C.S.I. vaan yksinkertaisesti aiheuttaa niin valtavan inhon tunteen minussa, että jäi näkemättä. Toivottavsti en ihmeitä menettänyt.
Ja on kyllä ihme jo MTV3 sarjan näyttämisen lopettaa, enkä siihen kyllä usko hetkeäkään. Mitäpä järkeä tuota New Yorkia olisi ollut hankkia, jos olisi syytä Las Vegas lopettaa?
Polonius
20.03.2006, 22:55
Höpön pöpö, CSI jäi vain tauolle, kuten tulikin jo todettua. Tästä ei tämän enempää kannata spekuloida. Se jatkuu. Varmasti. Piste.
Okei, okei, uskotaan sitten.
Jos puhuttaisiin sitten päivän jaksosta, niin tylsä se oli. Ei mitenkään parempi kuin tavallinen CSI-jakso. Itse en ole pitkään aikaan jaksanut katsoa tämän alkuperäisen sarjan jaksoja, kun Miami ja etenkin NY tarjoavat nykyisin parempaa viihdettä. Voisi jo vaihtaa vähän henkilöitä tässä alkuperäissarjassa, sillä tavalla voisivat ehkä saada taas mielenkiintoiseksi.
olipa pettymys kun se tyyppi ei kuollutkaan!
tunnen järjetöntä vihaa tämän sarjan näyttelijöitä kohtaan!
On tässä sarjassa paremmat näyttelijät kuin jossain CSI: Miamissa. David Caruso on vaan niin vitun ärsyttävä.
David Caruso on vaan niin vitun ärsyttävä.
tämän csi:n päämulkero on kyllä yhtä ärsyttävä
Olihan se melkolailla normaalista poikkeava jakso. :)
Mutta turhaan odotin kohtausta joka olisi kuvattu takakontti-kuvakulmasta :confused:
Aika ärsyttäviä olivat mainoskatkot. Onko tavallista että pätkitään ohjelmaa/elokuvaa tuollaisilla mitättömän mittaisilla katkoilla niin ettei kerkiä jääkaapilla eikä wc:ssä piipahtaa?
---------------------------------------------
Oli vähän tavallisuudesta poikkeava jakso ja Tarantinon käden jälki näkyi selvästi. Itse en ole mikään hänen suuri faninsa mutta eipä tuo hänen panoksensa haitannutkaan. Vaikka sisäelimiä esiteltiin tarkemmin kuin tavallisesti eivat silti menneet eväät väärään kurkkuun. Tunteita ja keskeisten henkilöiden taustoja myös paljastettiin aika laajalti, mikä ei ole ollut sarjan tavaramerkki tähän asti.
winterland
20.03.2006, 23:15
Jep Tarantinon tunnisti. Elävältä hautaaminen, mustavalkonen ruumiinavaus-läppä (yllättäen ei äiti tätä tajunnut, totesin vain, että Tarantino on äijä), norm. CSI-jaksoa suurempi verimäärä, ahdistavuus eri tilanteissa ja kameran keskittäminen parissa kohtaa kasvoihin.
On tullut sarjan jokainen jakso katottua ja välillä ne ovat muuttuneet harmaaksi massaksi, mutta tämä oli melko piristävä muutos.
Odotin, että kun Brown sai Stokesin näkyviin, tämä olisi painanut liipaisinta :) Mutta kyllähän sitä muutaman kerran sai pelätä, että nyt jätkä veivinsä heittää.
ForAnAngel
20.03.2006, 23:19
Ihan ok osa, hyvin kuvattu mutta muuten juonellisesti perus c.s.i tasoa.
Nickin ruuminavauskohtauksen takia tämä osa kannattaa kuitenkin katsoa. :D
Parempiakin c.s.i osia nähty.
Professional
20.03.2006, 23:20
Kaikki C.S.I jaksot on tullut katseltua ja oli kyllä hieno, että suosikki ohjaajani pääsi antamaan oman panoksensa suosikki sarjaansa. Jakso oli puhdasta Tarantinoa alusta loppuun. Tyylikästä ohjausta ja hyvää musiikkia. Näyttelijätkin olivat parhaassa vedossaan. Ja kyllähän tämä vähän jännittämäänkin pisti. Oikein hyvä kauden päätös.
Saa nyt nähdä. Viimeksi kun sanottiin, että sarja loppuu kyseessä oli Stargate ja tiedämme kaikki miten kävi sen kanssa.Tässä kohti voisi verrata Stargaten ja C.S.I:n katsojalukuja, mutta riittäköön se, että ohjelmatiedoissa sanotaan sarjan menevän tauolle ja Kolmonen on hankkinut oikeudet kutoskauteen. Ei MTV3 sentään niitä harvoja menestyviä fiktiosarjojaan kesken lopeta.
Ja itse jaksosta: CSI-sarjaa/sarjoja on alusta asti vaivannut paha kaavamaisuus - hirveästä moralisoinnista puhumattakaan - ja Tarantino onnistui omalta osaltaan rikkomaan tuota kaavaa. Suosittelen sarjan tuottajia palkkaamaan ulkopuolisia kirjoittajia/ohjaajia useamminkin. Ei tästä huippusarjaa saa oikein millään, mutta viihteestä tämä käy. Tämä emosarja on kuitenkin aina ollut valovuosia miamilaistoveriaan edellä, keskiviikkona sitten nähdään millaista kuraa tuo CSI:NY on.
Hattori Hanzo
20.03.2006, 23:44
CSItä ei ole tullut seurattua kuin silloin tällöin ja viimeisimmästä aikaa jo varmaan parisen vuotta.
Tämäkin tuli katsottua ihan Pentti Tarantinon ohjauksen vuoksi. Ihan hyvä pläjäys.
Jäi vain mietityttämään loppuvaiheilla ollut Grissomin lausahdus: "Haluan väkeni takaisin" tai jotain sinne päin. Mistä oli kyse? Onko porukka hajautettu vai kuta kuttua?
Viimeksi katsoin tätä sarjaa sen ensimmäisellä kaudella kunnes kyllästyin toistoon. Täytyy sanoa, että sarja ei ole näköjään muuttunut mihinkään suuntaan viidessä vuodessa. Tarantinon takia tämän jakson katsoin ja olihan se kyllä ihan hyvä. Tarantinon ohjauksen huomasi tosin vain ruumiinavaus kohtauksesta ja musiikkien käytöstä. Ruumiinavaus on kyllä kohtauksena aivan loistava.
Tuli kyllä melkoinen muistutus taas miksi en koskaan katso televisiosta mitään sarjoja. Mainostaukoja oli aivan helvetisti ja ne olivat vielä ärsyttävän lyhyitä. Ei todellakaan tarvi ihmetellä miksi Lost, 24 ja vastaavat ei ihmisiä nappaa. Tuollaiset mainostauot tappavat tunnelman ja jatkuvuuden täydellisesti. Onneksi hornulat ja mäkihyppelyt ei kiinnosta ettei kolmosta useammin kuin pari kertaa vuodessa tarvi katsoa.
winterland
21.03.2006, 00:15
Jäi vain mietityttämään loppuvaiheilla ollut Grissomin lausahdus: "Haluan väkeni takaisin" tai jotain sinne päin. Mistä oli kyse? Onko porukka hajautettu vai kuta kuttua?
Joo, vanha tuttu porukka jaettiin päivä- ja yövuoroihin. Ecklien saadessa ison pomon roolin, päivävuoron johdosta vastaa Grissom ja Catherine siirtyi yövuoron johtajaksi.
Eli ensi kaudella on varmaan samat tutut heput samassa vuorossa.
Professional
21.03.2006, 00:25
Joo, vanha tuttu porukka jaettiin päivä- ja yövuoroihin. Ecklien saadessa ison pomon roolin, päivävuoron johdosta vastaa Grissom ja Catherine siirtyi yövuoron johtajaksi.
Eli ensi kaudella on varmaan samat tutut heput samassa vuorossa.
Tuolla jaolla ei ollut kyllä oikein mitään vaikutusta itse sarjan kulkuun. Tuntuukin usein siltä, että kyseiset tutkijat ovat aina töissä. Oli sitten päivä tai yö.
winterland
21.03.2006, 00:36
Tuolla jaolla ei ollut kyllä oikein mitään vaikutusta itse sarjan kulkuun. Tuntuukin usein siltä, että kyseiset tutkijat ovat aina töissä. Oli sitten päivä tai yö.
Heh, taitaa olla melko lähellä totuutta tuo päätelmä.
Aika surkea suoraan sanottuna. Noh, itse en pystynyt katsomaan CSI:stä kuin ensimmäisen kauden puoleen väliin. Jokainen jakso ratkeaa siihen kun Grissom löytää jonkun hiekanjyvän jota löytyy ainoastaan neliömetrin alueelta Atlantasta ja naarmut jyvässä ovat peräisin tietyistä Niken lenkkareista joita on myyty vain kahdelle henkilölle. Lopulta toisen epäillyn kummin kaiman sisko on ollut töissä Walmartissa josta nämä kengät ovat ostettu ja Grissom lähettää joka saatanan poliisiauton hakemaan tätä yhtä miestä ja homma on sillä selvä. Voidaan myös vuorotella kätevästi vaihtamalla hiekanjyvä ötökkään.
Minua vain jaksaa vituttaa nämä loputtoman viisaat rikostutkijat. Ei se mitään jos tulee joku epärealistinen mäihä kun joku huomaa jonkun jutun kuten normaaleissa poliisisarjoissa, mutta nämä jatkuvat aivan älyttömät kikka vitoset...
Tämä jakso piti katsoa Tarantinon vuoksi, en ole varmaan 5 vuoteen katsonut yhtään CSI jaksoa. Olen erittäin tyytyväinen päätökseeni enkä aio jatkossakaan tuhlata yhtään enempää aikaa tähän roskaan. Muutamia kivoja kohtia oli jaksossa, mutta lopun antikliimaksi ja pakolliset Tarantino jutustelut jotka oli ympätty väkinäisesti mukaan tekivät tästä aika tylsää katsottavaa. Tarantinon leffat kolahtavat kyllä minulle kovastikkin, mutta tässä oli nyt pakotettu kaveri ihan väärään muottiin.
:sick:
The_Daywalker
21.03.2006, 01:56
Tarantinon leffat kolahtavat kyllä minulle kovastikkin, mutta tässä oli nyt pakotettu kaveri ihan väärään muottiin.
Selvästi sinulle CSI ei sovi. Huomautan QT ei pakotettu tekemään CSI osa vaan hän on CSI fani, eli hän ilmoitti haluvansa tehdä osan. Ja hän sai luvan tehdä.
Minusta CSI yhä on kolmosen paras ohjelma. Siitä osasta vielä 6 kaudella ei ole selvinnyt kuka se nappasi Nickin...
Selvästi sinulle CSI ei sovi. Huomautan QT ei pakotettu tekemään CSI osa vaan hän on CSI fani, eli hän ilmoitti haluvansa tehdä osan. Ja hän sai luvan tehdä. Tämän tiesin kyllä. Tuli joskus luettua joku haastattelu kun kyseinen jakso sai jenkeissä huomiota. On se jännä miten Tarantinon kaltainen paljon dialogia suosiva kaveri tykkää tälläisestä sarjasta, mutta makuja on monia sanoi koira kun vauvaa raateli.
Hieman yllätti että tämä Tarantinon käsikirjoittama ja ohjaama jakso osoittautui vain keskinkertaiseksi. Huomattavasti kiintoisampia tapauksia ja niiden ratkomisia on sarjassa esitetty, nyt tuntui ettei tuosta Stockesin kuoppaamisesta oikein saatu kaikkea irti ja loppuratkaisukin oli jotenkin heppoinen.
tsinivuo
21.03.2006, 08:53
Aika köykäinen oli spessu. Taattua Tarantinoa oli kun siinä alkupuolella Warrick heitti täysin tarinaan liittymätöntä läppää siellä pukuhuoneessa. :D
Odotin kyllä parempaa, mutta silti oli ihan mielenkiintoinen ja positiivinen jakso. Muutama epäloogisuus siellä täällä vähän häiritsi, mutta ei onneksi pilannut kokemusta.
Juoni oli kyllä aika syvältä ja jäi fiilis, että Tarantino vain halusi tehdä itsensä näköisen jakson muista asioista välittämättä.
Parempi tämä kuitenkin oli kuin maanantaileffat yleensä.
Avokki kauhuisena pelästyi, kun repesin hekottamaan muoviräjähteiden roiskiessa sisäelimet seinille.Näyti taas siltä, että tehoste verta oltiin käytetty ämpärikaupalla. :thumbsup:
Jotenkin en jaksa uskoa, että vastaavaa rikos labraa oikeasti käytettäisiin normi henkirikoksissa.
Tai no käytetään siinä yhdessä nano prosentissa.Muut menee sitten siten, että potkastaan ruumista "Joo, on se kuollu." "Hei mihi mennää donitsille?"
winterland
21.03.2006, 11:38
Aika surkea suoraan sanottuna. Noh, itse en pystynyt katsomaan CSI:stä kuin ensimmäisen kauden puoleen väliin. Jokainen jakso ratkeaa siihen kun Grissom löytää jonkun hiekanjyvän jota löytyy ainoastaan neliömetrin alueelta Atlantasta ja naarmut jyvässä ovat peräisin tietyistä Niken lenkkareista joita on myyty vain kahdelle henkilölle. Lopulta toisen epäillyn kummin kaiman sisko on ollut töissä Walmartissa josta nämä kengät ovat ostettu ja Grissom lähettää joka saatanan poliisiauton hakemaan tätä yhtä miestä ja homma on sillä selvä. Voidaan myös vuorotella kätevästi vaihtamalla hiekanjyvä ötökkään.
Minua vain jaksaa vituttaa nämä loputtoman viisaat rikostutkijat. Ei se mitään jos tulee joku epärealistinen mäihä kun joku huomaa jonkun jutun kuten normaaleissa poliisisarjoissa, mutta nämä jatkuvat aivan älyttömät kikka vitoset...
Tämä jakso piti katsoa Tarantinon vuoksi, en ole varmaan 5 vuoteen katsonut yhtään CSI jaksoa. Olen erittäin tyytyväinen päätökseeni enkä aio jatkossakaan tuhlata yhtään enempää aikaa tähän roskaan. Muutamia kivoja kohtia oli jaksossa, mutta lopun antikliimaksi ja pakolliset Tarantino jutustelut jotka oli ympätty väkinäisesti mukaan tekivät tästä aika tylsää katsottavaa. Tarantinon leffat kolahtavat kyllä minulle kovastikkin, mutta tässä oli nyt pakotettu kaveri ihan väärään muottiin.
:sick:
Jos ei sarjasta itsessään pidä, tuskin siihen Tarantinot auttaa.
Minusta jakso oli varsin mainio. En osaa kyllä sanoa vaikuttiko Tarantino jotenkin jakson hyvyyteen mutta itse tykkäsin. Parhaimpia CSI jaksoja ikinä ellei paras :)
Tuota olenko ainut, joka näki tämän jakson käsittelevän terrorismia ja Yhdysvaltain terrorisminvastaista sotaa :confused:
Tosin ei se mullekaan auennut ennen viimeistä kohtausta. Sit aloin miettimään, että niin sen täytyi olla niin se oli...
Ilman noita viitteitä ja noiden viitteiden kanssa ihan mielenkiintoinen jakso. Toi hieman Millenniumin mieleen.
Tosin jatkossa en enää avaa televisiota C.S.I:n takia ellei ole tulossa lisää Tarantino jaksoja. :thumbsup:
No eipä ollut kummoinen jakso. Loppukohtauksen "kiskaisu" näytti sen verran koomiselta että oli siinä nauru herkässä. Grissomin muurahaiskekkaus taaskin oli niin loppuun kulutettu veto että ihan itkettää. Eli tunteita kyllä herätti, hieman vaan vääränlaisia. :rolleyes:
Hyvä jakso, tykkäsin kovasti:thumbsup:
Tämähän on julkaistu myös dvd:llä, http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2&title=705479, hinta vain on aika suolainen yhdelle kaksiosaiselle jaksolle. Jos vertaa koko 5. tuotantokauden boksin (http://www.play.com/play247.asp?pa=pri&page=title&r=R2&title=903594) hintaan jossa hinta on 1,8£ per jakso
Tämähän on julkaistu myös dvd:llä, http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2&title=705479, hinta vain on aika suolainen yhdelle kaksiosaiselle jaksolle. Jos vertaa koko 5. tuotantokauden boksin (http://www.play.com/play247.asp?pa=pri&page=title&r=R2&title=903594) hintaan jossa hinta on 1,8£ per jakso
Ainakin thehut.com:sta (£5.49) ja blahdvd.com:sta (£5.99) lähtee halvemmalla kuin play.com:sta (£7.99).
Itseeni nuo Tarantino jaksot iskivät. Eivät kuitenkaan niin paljon, että lähtisin niitä tilailemaan.
winterland
26.03.2006, 23:30
Olipas taas... Bruckkis se osaa hoitaa tuon realismin, pikkupoika ampuu pistoolilla, mutta rekyyliä ei tunnu olevan mukana ollenkaan..
Jaahas. Orkkis CSI näyttää palaavan uusin jaksoin 30.8, mutta sitä ennen tulee vissiin pari uusintajaksoa ja uusia jaksojakin näyttäisi tulevan kaksi peräkkäin. :thumbsup: Maikkarin sivuilla ei mitään infoa ole, että mahtaakohan olla pysyväkin ratkaisu?
Ps. Kunhan olisivat hankkineet vihdoin ne 16:9-versiot. :p
Ai maikkariko? Se olisi todellinen ihme mutta eletään toivossa. Ainakin Csi Miamia Subilla näytetään sitkeästi 4:3:ssa samoin kuin New Yorkia. Jospa nyt sitten olisi se hetki, että tämäkin kanava yllättää.
AnkorTet
20.08.2006, 20:11
Ai maikkariko? Se olisi todellinen ihme mutta eletään toivossa. Ainakin Csi Miamia Subilla näytetään sitkeästi 4:3:ssa samoin kuin New Yorkia. Jospa nyt sitten olisi se hetki, että tämäkin kanava yllättää.
ainakin mainokset olivat 4:3 muodossa jos niistä nyt jotain johtopäätöksiä voi vetää. En kyllä todellakaan usko, että mtv3 olisi nuo laajana hankkinut..
ainakin mainokset olivat 4:3 muodossa jos niistä nyt jotain johtopäätöksiä voi vetää. En kyllä todellakaan usko, että mtv3 olisi nuo laajana hankkinut..
Stanan vihasta palautetta lähtee täältäpäin jo kolmatta kertaa samasta asiasta jos pan&scanit ovat vieläkin hankkineet! :grr:
Mutta tosiaan Maikkarin tietäen taitaa olla turha odottaa.. :hitme:
Jaahas. Orkkis CSI näyttää palaavan uusin jaksoin 30.8, mutta sitä ennen tulee vissiin pari uusintajaksoa ja uusia jaksojakin näyttäisi tulevan kaksi peräkkäin. :thumbsup: Maikkarin sivuilla ei mitään infoa ole, että mahtaakohan olla pysyväkin ratkaisu?
Mistä moinen informaatio? Itse en kykene setvimään ainakaan tv-opas.com:in perusteella että mikä tuo 23.8 klo 22:30 tuleva jakso oikein on. "Kuin elokuvissa" ei oikein valaise asiaa. 30.8 tuleva jakso on kauden 6 avausjakso "Bodies in motion", mutta lähinnä tuo outoon aikaan lähetettävä episodi muistuttaisi kuvauksen perusteella kauden 6 toista jaksoa "Room service". Onkohan MTV3:lla paketti kasassa vai lähettävätkö huvikseen ensin jonkin satunnaisen C.S.I. -jakson?
Mitä muuten tarkoitit sillä että uusiakin jaksoja näyttäisi tulevan kaksi peräkkäin?
Taitaa nautaeläimille kasvaa aerodynamiikkaa parantavia lisäraajoja ennenkuin MTV3 näyttää C.S.I: laajakuvana...
Mistä moinen informaatio? Itse en kykene setvimään ainakaan tv-opas.com:in perusteella että mikä tuo 23.8 klo 22:30 tuleva jakso oikein on. "Kuin elokuvissa" ei oikein valaise asiaa. 30.8 tuleva jakso on kauden 6 avausjakso "Bodies in motion", mutta lähinnä tuo outoon aikaan lähetettävä episodi muistuttaisi kuvauksen perusteella kauden 6 toista jaksoa "Room service". Onkohan MTV3:lla paketti kasassa vai lähettävätkö huvikseen ensin jonkin satunnaisen C.S.I. -jakson?
Mitä muuten tarkoitit sillä että uusiakin jaksoja näyttäisi tulevan kaksi peräkkäin?
Taitaa nautaeläimille kasvaa aerodynamiikkaa parantavia lisäraajoja ennenkuin MTV3 näyttää C.S.I: laajakuvana...
Maikkarihan mainostaa, että 30.8 alkaa UUDET jaksot, eli siitä sain johtopäätöksen, että 22. ja 23. ja 29. 8. tulevat jaksot on uusintoja.
Sitten taas 30.8 tulee myös kaksi jaksoa ja niin myös seuraavana keskiviikkona..
Ota tuosta nyt sitten selvää. :confused: :D
winterland
21.08.2006, 20:52
Ymmärtääkseni nämä 22.30 olevat jaksot ovat kolmoskauden uusintoja ja 21.00 oleva kuutoskautta. Saa korjata.
Nyt oli tullut Maikkarin sivuille seuraava info:
Uudet kuudennen kauden jaksot keskiviikkoisin 30.8. alkaen klo 21.00 - 21.55.
Uusinnoissa seurataan kolmannen kauden tapahtumia ti & ke 22.8. - 4.10. klo 23.00 - 23.55.
Vaihteeksi peruslaatuista C.S.I -jaksoa messevämpi kaksiosainen kertomus. Pidempään tarinaan oli saatu jonkin verran tunnettakin mukaan, siis sikäli kun se nyt Bruckheimer -tuotannoissa yleensäkään on mahdollista. Ehkäpä jopa parempi episodi kuin sarjasta yleensä kiinnostumattomille hehkuteltu "Grave Danger".
Grissom on kyllä heppu jolta voisi ehkä ostaa sen kuuluisan "käytetyn auton". Kuivan asiallinen ammattimies. Todenmukainen hahmo? Sivuseikka...kuten myös se kuinka todennäköistä on että joku sattuu ampumaan kudin rosmon revolveriin siten että se jumittaa rulllan...realismia, pah, kuka sitä kaipaa...:D
Ikävä vain että kuvanlaatu taas oli subjektiivisesti arvioiden huonompi kuin C.S.I. -jaksoissa yleensä.
Professional
18.10.2006, 22:55
Lopussa meinas tulla itsellenikin tippa linssiin... :weep:
Gil Grissom on hyvä tyyppi ja William Petersen esittää häntä erinomaisesti. Hienoa kun tutkija on tutkija eikä mikään surkea asianajaja, kuten yleensä. Ehkä mieluisinta katseltavaa nykyisissä sarjoista. Juttujen "todenmukaisuuteen" en ota kantaa.
makemich
19.10.2006, 15:10
Juttujen "todenmukaisuuteen" en ota kantaa.
Hieman pisti hymyilyttämään kun eilen myöhemmin illalla tuli myytinmurtajissa juttu siitä miten hyvä suoja auton ovi on konetuliaseiden luotisadetta vastaan, luodithan meni läpi kuin kuuma veitsi voista, mahtoiko edes vauhti hidastua, ja niin vaan CSI:ssä kaikki olivat turvassa kunhan pitivät vaan päät alhaalla... :D
Siis nyt alkaa olemaan ihan kahvilla näiden maikkarin ja subin kanavalta toiselle heittelyiden ja uusintojen kanssa. C.S.I. tulee ainakin ti ja ke eli kumpana päivänä tulee jaksoja joita ei ole nähty vielä suomessa kummallakaan noista kanavista? Sama koskee C.S.I. Miamia, tuleeko nyt jonain päivänä ennen näkemättömiä jaksoja? Aina välillä tulee tunne että on tää nyt nähty, mutta osa taas tuntuu ihan uusilta. Osaisko joku selvittää tilannetta?
winterland
07.02.2007, 02:54
Keskiviikkoisin on pyörineet kuudennen kauden jaksot, jonka finaali on tänään. Tiistaisin Maikkari on esittänyt kolmannen kauden uusintoja. Ensi viikolla alkaa CSI New York näkymään keskiviikkoisin klo 21.00
SubTV on näyttänyt Miamin ensimmäisen kauden uusintoja.
Oli taas muuten melkoinen moka säteilyn vaikutuksesta CSI:ssä (olikohan Miami?).
Sarjassa säteily syövytti kuolleen henkilö käden lähes luurangoksi. Ihan täyttää huuhaata. Säteily vaikuttaa vain eläviin soluihin, kuollut käsi ei miksikään muutu, vaikka kuinka kovaa säteilyä olisi (jos nyt niin voimakkaaseen ei mennä, että lämpövaikutus ei polttamalla polta - mutta silloin kaikki samassa huoneessa olijat olisivat kyllä olleet melkoisen nopeasti myöskin ruumiita)
Professional
07.02.2007, 22:14
Tulihan se vihdoin sieltä... :)
Tulihan se vihdoin sieltä... :)
Ai Romanssi? Kyllä meillä hymyiltiin ainakin kovasti, NÄIN tulee kausi päättää, eikä mihinkään järkyttäviin cliffhangereihin.
Harmi että joutuu CSI:NYtä tuijottamaan tästälähtien. Ei ole hyvä se, ei.
Professional
08.02.2007, 16:41
Ai Romanssi?
No juuri se. Eikä sitä tarvinnut odottaa kuin 6 tuotantokautta.
Koko ajanhan niillä on ollut jotain sutinaa, mutta varsinkin tän kauden loppupuolella vihjailut olivat jo niin voimakkaita, että pakkohan ne oli sänkyyn päättää.
Tosin voi olla, että ne on harrastanut sänkyjumppaa koko sarjan ajan, mutta sitä ei ole vain näytetty.
Sgt.Granite
08.02.2007, 19:28
Ääh, jäi viimeiset 15 minuuttia tuosta eilisestä jaksosta näkemättä. Mitä siinä sitten tapahtui? Grissom ja se brunetti painuivat painimaan? Mitä muuta siinä tapahtui (kuinka se korsettiäijä kuoli, selvisikö se ammuttu poliisi, saatiinko sen ampuja kiinni jne)? Eli jos joku viitsisi kirjoittaa tiivistelmän tuon jakson lopusta.
Professional
08.02.2007, 20:19
Ääh, jäi viimeiset 15 minuuttia tuosta eilisestä jaksosta näkemättä. Mitä siinä sitten tapahtui? Grissom ja se brunetti painuivat painimaan? Mitä muuta siinä tapahtui (kuinka se korsettiäijä kuoli, selvisikö se ammuttu poliisi, saatiinko sen ampuja kiinni jne)? Eli jos joku viitsisi kirjoittaa tiivistelmän tuon jakson lopusta.
Ammuttu poliisi selvisi ja kaikki olivat todella onnellisia. Palvelija ampui korsettiäijän vahingossa, ja vei ruumiin sen jälkeen radalle, koska korsettiäijän isoisä oli kuollut sankarillisesti junan alle sodassa.
Jakso loppui siihen kun Grissom puheli kylpytakki päällä syntyjä syviä sängyllä samalla kun kamera kiersi häntä. Kamerakierto loppui siihen, kun brunetti tuli ulos vessasta kylpytakki päällä ja hymyili maireasti.
Sgt.Granite
08.02.2007, 20:51
Kiitän. Jäikö Brassin ampuja/ampumisen syy mysteeriksi?
Kiitän. Jäikö Brassin ampuja/ampumisen syy mysteeriksi?
Brassin ampuminen ja syyhän tulivat jo viime viikon jaksossa. Brasshan oli huoneessa neuvottelemassa panttivankia pitävän miehen kanssa. Ampuja jäi kiinni kun poliisit ryntäsivät samantien huoneeseen kun Brassia ammuttiin.
No juuri se. Eikä sitä tarvinnut odottaa kuin 6 tuotantokautta.
Koko ajanhan niillä on ollut jotain sutinaa, mutta varsinkin tän kauden loppupuolella vihjailut olivat jo niin voimakkaita, että pakkohan ne oli sänkyyn päättää.
Tosin voi olla, että ne on harrastanut sänkyjumppaa koko sarjan ajan, mutta sitä ei ole vain näytetty.
Eikös heillä ollut aikaisempi yhteinen "historia", johon on silloin tällöin viitattu?
winterland
08.02.2007, 22:04
Tosin Brassin ampuja ei jäänyt kiinni, vaan SWAT ampui hänet kuoliaaksi.
Amerikan tahdissa matkaavia? Mainio kausi tämä seitsemäs ja nyt kun vain saa sen loppusinetinkin päälle, niin voi alkaa pähkäilemään, että olikohan jopa paras tähän astisista. Onnistumisen yhtenä kulmakivenä toiminut kieron kiehtova -- The Miniature Killer (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Miniature_Killer) -mysteeri on ollut erittäinkin onnistunut idea ja kun perustouhukin on maittavaa ollut, niin mikäs katsellessa. Toivottavasti vaan finaalikin toimii, ettei mitään pahaa makua jäisi. TMK-mysteerin aukenemiseen on kyllä suht kovat odotukset, joten homma kotiin.
Season Finale - Living Doll teaser (http://www.youtube.com/watch?v=zINAFmOoatc) (ei spoileri-ihottumaa pelkääville!). Nuket on kauheita ja puheäänellä varustetut ne varsinkin.
Uudet 7. tuotantokauden jaksot alkavat Maikkarilta keskiviikkona 15.8 kun ensin saadaan alta pois CSI NY:n toinen tuotantokausi. Ohjelmapaikkana on tuttu keskiviikko klo 21.00-22.00.
Maikkari alkaa kuitenkin näyttämään Heroesia samalla ohjelmapaikalla 17.10, johon mennessä CSI:tä keretään näyttämään 9 jaksoa. Onko kenellekään tietoa mitä CSI:lle tapahtuu kun Heroes alkaa? Siirretäänkö ohjelmapaikkaa vai jääkö sarja tauolle jo tuossa vaiheessa?
Mainosspottien perusteella voisi päätellä että originaali CSI muuttuu MTV3:lla nyt laajakuvaiseksi tässä 7. kauden alussa (eikös edellinen kausi tullut vielä 4:3 -kuvasuhteella?).
Ei kai vain tämä ole turhaa toiveikkuutta...?
Luulen että on toiveajattelua :hitme:
Itsellä kun on jäänyt television katsominen kesällä kokonaan niin voi myös kertoa., koska tuo ainut oikea ja alkuperäinen CSI taas jatkuu?
Luulen että on toiveajattelua :hitme:
Itsellä kun on jäänyt television katsominen kesällä kokonaan niin voi myös kertoa., koska tuo ainut oikea ja alkuperäinen CSI taas jatkuu?
Katso pari viestiä ylöspäin.. :thumbsup:
Eli keskiviikkona 15.8.
winterland
09.08.2007, 16:11
Ensi viikon keskiviikkona.
Vihdoinkin kuvasuhde muuttui 16:9 -muotoon! Kiitokset siitä MTV3:lle tai ainakin taholle joka toimittaa heille kuvamateriaalin.
Vähän erikoinen jaksonpuolikas. Lopun osalta aika sekavakin kenties. Catherinen käytöstä jakson lopussa ei paljoltikaan selitelty. Vaikutti liian lievästi järkyttyneeltä ottaen huomioon että oli joutunut tyrmäystippojen uhriksi, ihan kuin olisi tiennyt aivan tarkasti mitä oli tapahtunut. Tuli lisäksi sellainen fiilis kohtauksien leikkausten takia, että Grissomin lopussa tutkima tapaus olisi liittynyt juttuun...? Tahallista hämmennystä, oletan.
Kylläpä oli päässyt tätä CSI-parodia Miamia katsoessa jo unohtumaan, kuinka laadukas tämä aito oikea CSI onkaan. :naminami: Edellisen kauden jaksoja jäi katsomatta pitkälti sen takia, että nousi sauhut korvista Maikkarin paskaa&skeidaa -kuvan takia. Samasta syystä en CSI:NY:ta myöskään ole pahemmin katsellut, joten sen laadusta ei ole tietoa.
Näenkö näkyjä, vai tuleeko tämäkin sarja MTV3:lta ANALOGISELTA SUTTUKUVANAUHALTA? :mad: Valkoisia/harmaita analogisen kuvan "paukkulankoja" vai mitä ovatkaan vilahtelee ympäri ruutua silloin tällöin. Häiriöitä ei esiinny yhtä paljon kun CSI Miamin uusissa jaksoissa Subilla, mutta esiintyy kuitenkin. Eikö ne sa****n taliaivot ikinä opi!?
Eilisiltana tuli jenkeissä hauska CSI - Without a trace -crossover. Tarina alkoi CSI:ssä ja jatkui suoraan sen jälkeen tulleessa Without a tracen jaksossa. Tällaisia tapauksia saisi olla enemmänkin ja mielellään isommalla vierailijamäärällä, tässä ainoastaan Malone ja Grissom esiintyivät toistensa sarjoissa. Ymmärrettävästä syystä tämä on valitettavasti harvinaista huvia.
Professional
10.11.2007, 03:31
Eilisiltana tuli jenkeissä hauska CSI - Without a trace -crossover. Tarina alkoi CSI:ssä ja jatkui suoraan sen jälkeen tulleessa Without a tracen jaksossa. Tällaisia tapauksia saisi olla enemmänkin ja mielellään isommalla vierailijamäärällä, tässä ainoastaan Malone ja Grissom esiintyivät toistensa sarjoissa. Ymmärrettävästä syystä tämä on valitettavasti harvinaista huvia.
Onhan noi hauskoja, mutta toimivat vain Amerikassa. Täällä Suomen tahtiin seuraaville jaksojen väli voi venähtää aika pitkäksi. Näin kävi viimeksi CSI: Miami - CSI: New York - crossoverissa.
Professional
28.05.2008, 12:23
Tämä alkaa ihan alusta perjantaina Subilta klo. 23:05.
Noista jaksoista onkin aikaa, kun on ne viimeksi nähny. Täytyy ihan mielenkiinnosta katsoa mikä oli meininki sarjan alkutaipaleella, ja vertailla samalla näihin uusiin jaksoihin.
Maikkari veti taas hyvin. Jättivät osan tämän päivän jaksosta näyttämättä toisen mainoskatkon jälkeen. Vois vaikka laittaa palautetta.
Maikkari veti taas hyvin. Jättivät osan tämän päivän jaksosta näyttämättä toisen mainoskatkon jälkeen. Vois vaikka laittaa palautetta.
Loistokasta :thumbsup: Ilmankos tuntuikin lopussa siltä, että nyt on missannut jotain ja pahasti.
Ihmettelinkin ku jakso loppui niin aikasin. PERKELEEN MAIKKARI:OI
10min. taisi jaksoa puutua välistä, ainakin senverran tuli tulevia ohjelmia esitteleviä mainoksia ennen seuraavaa ohjelmaa.
Maikkari veti taas hyvin. Jättivät osan tämän päivän jaksosta näyttämättä toisen mainoskatkon jälkeen. Vois vaikka laittaa palautetta.Ihan hyvin siellä vedetään. Tänään Red Dragonissa tuli mainoskatko lopputekstien välissä. :D
Ihan hyvin siellä vedetään. Tänään Red Dragonissa tuli mainoskatko lopputekstien välissä. :D
LOL! GJ mtv3
Professional
11.06.2008, 22:17
Mainio jakso tuo äsken nähty.
carpenter83
11.06.2008, 22:36
Mainio jakso tuo äsken nähty.
Mukavaa vaihtelua :naminami:
Alkanut jäädä tämä sarja ei katsottaviin. Mutta nuo pienoismalli jaksot oon katsonut. Ja taas tuli yksi sellainen, kellään tietoa milloin seuraavat tutkimukset mallien kohdalta käynnistyvät?
Valhalla
11.06.2008, 22:45
Voin olla mielipiteineni yksin, mutta tämän tuoreen kauden kerronta ja erilaisuus ei oikein uppoa.
Näin kirjoitettu sarja palvelee ja jaksaa kiinnostaa kun sen katsoo läpi boksina kausi kerrallaan urakalla. Näin työpäivän päätteeksi kun lepuuttaa mieltään (yhden) suosikkisarjan parissa, niin hieman alkaa nyppiä tuo uusi "jatkuu ensi viikolla" tyyli. Voisivat kohta saada päätökseen tämän pienoismalliprojektin, sillä juttua venytetään kuin Lost:in tuotantokausia - valmista ei tunnu tulevan.
EDIT: muillakin alkaa mennä "ei katsottaviin"
carpenter83
11.06.2008, 23:33
Näin työpäivän päätteeksi kun lepuuttaa mieltään (yhden) suosikkisarjan parissa, niin hieman alkaa nyppiä tuo uusi "jatkuu ensi viikolla" tyyli.
No kyllähän tuota vielä pystyy ihan seuraamaan puolella tehollakin, tässäkin jaksossa käytiin aika tarkasti läpi mitä aiemmin on tapahtunut...
Professional
30.06.2008, 04:59
Katselin tossa äsken edellisen jakson, ja varsinkin se loppu oli aika mielenkiintoinen. Aika selvästi vihjailtiin siihen suuntaan, että Grissom olisi se miniatyyrimurhaaja. Ja sitten vielä ne ihme kirjeet Saralle.
Vedätyksen makua, vai onko? :eek:
Itselle tuli mieleen, että Grissom yrittää vain samaistua tähän miniatyyrimurhaajan ja tällä tavoin saada hänet kiinni. Eiköhän tulevissa jaksoissa selviä lisää.
Katselin tossa äsken edellisen jakson, ja varsinkin se loppu oli aika mielenkiintoinen. Aika selvästi vihjailtiin siihen suuntaan, että Grissom olisi se miniatyyrimurhaaja. Ja sitten vielä ne ihme kirjeet Saralle.
Kiitos! Mihin jäi spoilertagit? :OI
En ole alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta pitääkö spoilertageja käyttää sellaisista asioista mitä on jo nähty maikkariltakin? Itse en muualta CSI:tä seuraa ja olen nähnyt tuon lopun myös elikkäs juurikin viime viikon jaksossa.
Professional
30.06.2008, 16:26
Kannatan kyllä spoilertagien käyttöä varsinkin elokuvien kohdalla, olivat ne kuinka vanhoja tahansa.
Sarjojen kohdalla en asiaa ymmärrä. Varsinkaan kun ei spoilaa mitään tulevaa, vaan jo viime viikolla nähtyä jaksoa. Ja sitten kun mennään vielä Maikkarin tahtiin, niin eiköhän näistä nyt saa jo puhua aivan rauhassa. Jollei ole vielä uusinta jaksoa katsonut, niin tarviiko sitä tulla sitten lukemaan kyseisen sarjan ketjua. En minäkään mene lukemaan esim. selviytyjien (olipa vaikea sana) ketjua ennen kuin olen uusimman jakson katsonut. Aivan varmasti spoilaantuisi. Näissä sarjojen ketjuissa nyt vaan satutaan puhumaan viime jakson tapahtumista ilman mitään spoilertageja. Asia on sitten aivan eri jos joku rupeaa puhumaan tulevista tapahtumista.
Ja toisaalta. Toi minun viesti ei periaatteessa edes spoilaa yhtään mitään. Kunhan vaan heitin ilmoile omia tuntojani jakson lopusta. En kertonut mitä siinä tapahtui.
no sehän punkkaa sen saran kanssa. Kuka kertoi että criussmom olisi kirjoittanut ne kirjeet.
Professional
10.07.2008, 00:05
Taisi olla paras kausi tähän mennessä tää seitsemäs. Miniatyyrimurhat toivat hyvää vaihtelua yksittäisten jaksojen lomassa. Ei tuollainen jatkuvajuonisuus ollenkaan pahaa sarjalle tehnyt, päinvastoin. Muutenkin se koko murhakuvio oli mielenkiintoinen ja kekseliäs. Ja loppuikin jännästi. Kaippa tää taas vuodenvaihteessa jatkuu, kun on saatu New Yorkista uusi kausi katseltua.
Oli kyllä hyviä ilmeitä, kun Grissom paljasti suuren rakkautensa. Se oli kanssa hyvä ja jänskä kohtaus, kun likka veti Grissomin kurkun auki. Vähän aika oli sellainen WTF fiilis.
Oho, tais sensuuri iskeä viestiini. No jokatapauksessa, jäi kyllä kaiveleen, että taas siison enderi tämmönen koukku ja pitäs oottaa kesän yli että näkis :( Loisto sarja kyllä.
Professional
17.12.2008, 22:27
Rupesin sitten selvittään, että missä jaksossa tämänkertainen tarina jatkuu Ilman johtolankaa sarjassa.
Kyseessä on 6. kauden 6. jakso. Maiggari rupesi juuri esittämään 7.kautta... :OI
Valhalla
18.12.2008, 09:30
Joo, tosi hienoa :mad: Muutenkin nuo tuoreemmat c.s.i.:n jaksot on jotenkin "outoja" vrt. vanhempi tuotanto (eri porukka kirjoittaa nyt?), ja niistä vanhan linjan jaksoista (tyylistä) kyllä pidin enemmän.
Eilisessä jaksossa oli pari tuttua vierasta, kun testasivat "tazer'ia" laboratoriossa, niin Jamie Hyneman ja Adam Savage (mythbusters) siellä seurasivat lasin takana koetta:)
Professional
26.02.2009, 11:49
Eilisessä jaksossa oli pari tuttua vierasta, kun testasivat "tazer'ia" laboratoriossa, niin Jamie Hyneman ja Adam Savage (mythbusters) siellä seurasivat lasin takana koetta:)
Pisti kyllä hymyilyttämään tuo, ja muutenkin koko jakso. Hauskaa läppää tuli solkenaan ja tapauksetkin olivat mukavan övereitä. Yksi sarjan parhaista jaksoista... :thumbsup:
Hodges: You're like a geeky, nerdy guy trapped in a woman's body.
Wendy Simms: So are you.
Hodges: Anytime you need a sniffer to detect it, my nose has the cyanide gene.
Gil Grissom: What gene turned your nose brown. (brown nose oli muuten suomennettu ruskeaksi kieleksi)
Willows: Now get down and sniff the rug
Hodges: It´s all they ever wants
Nyt tosiaan pari jaksoa tullut katsottua csi. Ja jotenkin tuntuu vanha saaneen uutta potkua. Toivottavasti jatkaa samalla linjalla ;) Ikävä vaan kun se crissomin eukko lähti. Se oli namu :hitme::naminami:
Professional
12.03.2009, 14:54
8. kausi menikin äkkiä ja porukka senkun vähenee.
Varmaankin Hodges ja Simms hyppäävät seuraavalla kaudella kentälle.
8. kausi menikin äkkiä ja porukka senkun vähenee.
Varmaankin Hodges ja Simms hyppäävät seuraavalla kaudella kentälle.
Joo tuli tosiaan toi päätösjakson loppuhuipennus ihan puskista,Hodgeshan on muutenkin ihan mukavasti saanut ruutuaikaa lisää tässä viime aikoina.
Joo tuli tosiaan toi päätösjakson loppuhuipennus ihan puskista,Hodgeshan on muutenkin ihan mukavasti saanut ruutuaikaa lisää tässä viime aikoina.
Mitäs tuossa lopussa tapahtui? Jäi nuo viimeiset kymmenen minuuttia näkemättä..
Miquel007
12.03.2009, 22:50
Mitäs tuossa lopussa tapahtui? Jäi nuo viimeiset kymmenen minuuttia näkemättä..
Warrick todettiin lavastetuksi Geddan murhaan ja syylliseksi löydettiin joku virkapukuinen poliisi. CSI:n kaveri päättelivät, että tämä poliisi ei voinut olla yksin, vaan poliisissa oli joku korkeampi "myyrä", koska Gedda ei olisi tuollainen nobodyn kanssa asioinut. Jengi meni sitten juhlimaan Warrickin vapautusta jonka jälkeen Warrick lähti yksin autolleen mennäkseen kotiin. Ikkunaan koputti sheriffitoimiston (undersheriff) McKeen, joka onnitteli Warrickia. Warrick sanoi, että kiitos mutta pääjehu on vielä karussa, jolloin McKeen ampui Warrickin autoon, pyyhki aseen, jätti sen ja lähti pois.
Aika huono lopetus tälle kaudelle imo...
Tarkoittaako tämä taas sitä, että seuraavia uusia jaksoja saadaan odottaan syksyyn? :sleep:
Professional
19.03.2009, 12:53
Tarkoittaako tämä taas sitä, että seuraavia uusia jaksoja saadaan odottaan syksyyn? :sleep:
Juu, eiköhän se sinne syyskaudelle mene. Tähän väliin uusi kausi New Yorkkia. Kyllähän sitäkin mielellään katselee.
Juu, eiköhän se sinne syyskaudelle mene. Tähän väliin uusi kausi New Yorkkia. Kyllähän sitäkin mielellään katselee.
Blaah... ei tarvitse sitten maikkaria enää kattella. Ainoo sarja mitä seurasin oli tämä orginal CSI.
Huomenna jatkuu maikkarilla taas :naminami:
Viimekausi päättyi tosiaan aika yllättävästi, mutta innolla taas osotellaan uusia jaksoja.
Professional
19.10.2009, 05:15
Rupeaa käymään William Petersenin aika vähiin sarjassa. Yksi jakso vielä ja se on siinä. Tai no toivottavasti tekee tulevaisuudessa jotain vierailuja Jorja Foxin tapaan.
Saas nähdä miten sarja maistuu ilman Gil Grissomia. Ehdottomasti ollu kuitenkin koko sarjan sydän. Laurence Fishburnen tulo sarjaan oli kyllä mukava yllätys, mutta enpä usko, että tästä kunnon korvaajaa löytyy. Tai no katsellaan nyt miten homma rupeaa pyörimään ja valitetaan sitten myöhemmin jos aihetta ilmenee.
Professional
28.10.2009, 19:01
Hyvin saatiin Grissomin aikakausi päätökseensä. Viimeinen kaksiosainen jakso oli CSI:ta vahvimmillaan ja loppukohtauskin oli niin ihQ... :)
Kohta näkee sitten miten hommat jatkuu...
Ihan hyvä jakso oli ilman sitä ötökkä ukkoakin. Kyllähän se laarenze on sentään jonkin sortin kultti ukko meillä matrixia kuolanneille !!
Professional
05.11.2009, 11:35
Hyvä ja mukavan erilainen jakso tuo eilinen. Deadwoodin Trixietäkin oli kiva seurata hieman erillaisessa roolissa. Ja eiköhän tuosta Dr. Raymond Langstonistakin saada hyvä korvaaja Grissomille. Laurence Fishburne vetää tota roolia ihan pätevästi.
Nautiskelija
05.11.2009, 11:57
Hyvä ja mukavan erilainen jakso tuo eilinen. Deadwoodin Trixietäkin oli kiva seurata hieman erillaisessa roolissa. Ja eiköhän tuosta Dr. Raymond Langstonistakin saada hyvä korvaaja Grissomille. Laurence Fishburne vetää tota roolia ihan pätevästi.
Samaa mieltä niin tuon eilisen jakson, kuin Fishburnen roolisuorituksesta. Sarja tarvitsi piristysruiskeen ja nyt siihen sellainen saatiin.
Ainoa asia jota jäin eilen kummastelemaan oli, kun vessassa murhatun kaverin sormenjäljet oli ensiksi viilatti pois ja myöhemmin tappajan laukusta löytynyt ase oli samaisen murhatun kaverin sormenjälkiä täynnä!? Ymmärsinkö asian väärin, vai oliko fiba sarjan tekijöiden?
Ainoa asia jota jäin eilen kummastelemaan oli, kun vessassa murhatun kaverin sormenjäljet oli ensiksi viilatti pois ja myöhemmin tappajan laukusta löytynyt ase oli samaisen murhatun kaverin sormenjälkiä täynnä!? Ymmärsinkö asian väärin, vai oliko fiba sarjan tekijöiden?
Sellaisia töhryisiähän ne oli, eli varmaan "epäili" että on sen "sormenjäljet".
Nostetaas tämä ylös :)
Tietääkö mihin CSI - Miami ja CSI - New York jaksoihin viitattiin keskiviikkoisessa jaksossa?
Oli tämä Las Vegas tiimi käynyt Miamissa ja Nykissä vierailemassa, jos ymmärsin oikein liittyen näihin prostituutiorinki touhuihin.
Piti googlettaakin ja wikistä paljastui että Miami ja New York jaksoihin viitattiin, mutta ei sanottu kyllä mikä season ja jakso.
Nostetaas tämä ylös :)
Tietääkö mihin CSI - Miami ja CSI - New York jaksoihin viitattiin keskiviikkoisessa jaksossa?
Oli tämä Las Vegas tiimi käynyt Miamissa ja Nykissä vierailemassa, jos ymmärsin oikein liittyen näihin prostituutiorinki touhuihin.
Piti googlettaakin ja wikistä paljastui että Miami ja New York jaksoihin viitattiin, mutta ei sanottu kyllä mikä season ja jakso.
Olisiko tästä apua:
http://www.imdb.com/character/ch0172224/
Professional
08.10.2010, 00:14
Mainioita nää sarjan humoristisemmat ja kaavoista poikkeavat jaksot. Edellisessä jaksossakin tuli naurettua monta kertaa, mm. joka kerta kun nukahteleva tyyppi pamautti päänsä lasipöytään ja lopulta kuoli. Joka kerta nauratti enemmän ja enemmän. Mukavasti nauratti myös kun näytettiin miten pesukarhu päätyi miehen naamaan... :D
Loisto jakso kaiken kaikkiaan!
alkanut ärsyttää näissä nää ruumiideen siisteydet. Kyllä on huone aina siisti missä kuolevat. Oikeesti kuitenkin vaikka mimmosta paskaa joka paikassa. Ja ruumiita nyt voiskaan ruudussa näyttää.
Professional
13.01.2011, 06:15
Oli melkoinen pettymys, kun tuo tohtori Jekyll paljastui joksikin perus psykopaatiksi jolla oli jotain ihme ongelmia isänsä kanssa. WTF :confused:
Hyvä sarja silti!
Innolla odotetaan jo 11. kauden avausjaksoa, missä näyttelee lahjakas ja todella ihana Justin Bieber, WTF! :OI
Innolla odotetaan jo 11. kauden avausjaksoa, missä näyttelee lahjakas ja todella ihana Justin Bieber, WTF! :OI
Ei voi olla totta!? Ei se oikeasti voi tulla sarjaan?? Kai se nyt on edes kuollut? Tyyliin tippumalla jätemurskaimeen?
Ei voi olla totta!? Ei se oikeasti voi tulla sarjaan??
Olisiko murhaaja? Yleensä CSI:ssä ja muissa samantapaisissa sarjoissa on kliseenä se, että jos jotain kuulusteltavaa sattuu esittämään sellainen näyttelijä, joka on joskus jossain muuallakin näkynyt, niin kyseessä on 98% todennäköisyydellä syyllinen.
Tuli katsottua tämäkin kausi, en kyllä tiedä miksi. Vähintään joka toisessa jaksossa jonkun piti muistaa kehua Catherinen ulkonäköä ja Ray Langstonista ei kyllä ole Grissomin korvaajaksi. Muutenkin on mennyt maku koko sarjasta, näinköhän sitä vielä seuraavaa kautta jaksaakaan katsoa.
Professional
13.07.2011, 21:30
Ted Danson will lead 'CSI: Crime Scene Investigation' team (http://www.imdb.com/news/ni12748265/)
Onko jo tietoa milloin CSI jatkuu 11. kauden jaksoin MTV3:lla...?
Onko jo tietoa milloin CSI jatkuu 11. kauden jaksoin MTV3:lla...?
"C.S.I. on tauolla. Sarja jatkuu syksyllä uusin jaksoin." http://www.mtv3.fi/csi/
Jos tarkempaa päivää haluat tietää niin joutuu varmaan sit kyselemään pöllölaaksosta :)
Professional
28.07.2011, 15:35
"C.S.I. on tauolla. Sarja jatkuu syksyllä uusin jaksoin." http://www.mtv3.fi/csi/
Jos tarkempaa päivää haluat tietää niin joutuu varmaan sit kyselemään pöllölaaksosta :)
Alkanee varmaan heti, kun saavat Housen 4. kauden uusinnat näytettyä. Noita uusintoja tulee ensi viikosta lähtien keskiviikkoisin ja torstaisin. Tuolla 4. kaudella on vain 16 jaksoa, joten veikkaisin, että CSI alkaa siinä syyskuun puolenvälin paikkeilla.
11. kausi alkaa 28.9.2011. Hienoa. Ajattelin jo poistaa vastaanotinkortin tietokoneestani ja tehdä ilmoituksen tv-maksuhallinnolle...