PDA

View Full Version : P€**€*€€* Ezydvd

prosurfer
05.11.2001, 12:52
Tilasin sitten kaksi eri satsia levyjä, ystävällisesti päättivät yhdistää lähetykset ja tulliposti odottanee ensi viikolla...onko tämä normaali käytäntö, pitääkö siis alkaa tilaamaan kotiin ja työpaikalle erikseen?

+janne

ebo
05.11.2001, 18:51
Itse olen tilannut aina Ezystä yksitellen. Eräs kaveri ei uskonut, vaan pisti useitakin tilaussatseja niin, että oli useampi levy samassa tilauksessa. "Yllätys yllätys" pääsi käymään Tullissa niitä hakemaan. Kannattaa siis tilata yksitellen.

t. tero

Lassi
05.11.2001, 19:57
Jos moka on Ezyn ja joudut maksamaan tullia, mailaa ja pyydä hyvitystä. En ihmettele, vaikka suostuisivat korvaamaan tullimaksun.

prosurfer
05.11.2001, 21:31
Juu, replysin jo vahvistukseen...katsotaan nyt mitä ne sanovat. :confused:

+janne

T. Toivonen
05.11.2001, 21:36
Itse tilaan aina 2 leffaa/tilaus. Olen useamman kerran tehnyt 2 leffan tilauksia lähes peräkkäin (saman päivän aikana), eikä niitä ole vielä tähän mennessä kertaakaan yhdistelty, vaan leffat on lähetetty juuri kuten olen tilannut...

Sergei
06.11.2001, 08:33
Muistelenkohan ihan väärin, jos väitän että tilausta tehdessä voi ruksata kohdan "lähetetään kaikki yhdessä, tuotteiden ollessa saatavilla" (tms.) tai sitten kohdan "postitetaan erillisinä lähetyksinä". Näin siis, jos tekee toisen tilauksen yhden ollessa jo sisällä.

Joku muu voinee vahvistaa/kumota väitteeni...

Lassi
06.11.2001, 12:01
Sergei,

Kyllähän siellä on vaihtoehdot "send order once all items are available" ja "send ordered items as they become available".

Tuo vaikuttaa oleellisesti "tilausten yhdistelyyn", jos tilauksessa on levyjä, joita ei ole julkaistu tai joita Ezy:llä ei ole varastossa.

okkim
06.11.2001, 13:11
Jos laiskottaa, voi ezystä kyllä tilata läjän kerrallaan, kunhan vain muistaa pyyttää lisätieto-osiossa postittamaan levyt jokaisen omassa paketissaan. On toiminut tähän asti aina. Pistävät ilmeisesti levyt jopa postiin eri päivinä. Sillä paketit saapuvat porrastetusti muutaman päivän välein.

jre
06.11.2001, 13:39
Originally posted by Lassi
Sergei,

Kyllähän siellä on vaihtoehdot "send order once all items are available" ja "send ordered items as they become available".

Tuo vaikuttaa oleellisesti "tilausten yhdistelyyn", jos tilauksessa on levyjä, joita ei ole julkaistu tai joita Ezy:llä ei ole varastossa.

Eihän tuon pitäisi vaikuttaa muuhun kuin ko. tilaukseen eli jos esim. tilaat julkaisemattoman DVDn ja varastossa olevan niin sinulta kysytään että "lähetetäänkö DVDt yksitellen sitä mukaan kun tulevat varastoon" (send ordered items as they become available) vai "yhdessä kun kaikki ovat varastossa" (send order once all items are available).

Eikä tuota kysymystä edes kysytä jos tilaat vain DVDn joka on varastossa (yhden tai useamman).

Itselläni ei ole kertaakaan yhdistelty kahta tai useampaa tilausta vaikka tunnin välein olen tilannut.

prosurfer
07.11.2001, 00:32
Jep, case closed.

Sain Ezylta vastauksen, eli vaikka lähettivätkin toimituksista yhdistetyn vahvistuksen, tulevat levyt erillisissä paketeissa. Hyvä Ezy!

+janne