PDA

View Full Version : Forum-katkoista

Mika
15.08.2005, 09:15
Ongelmia on aiheuttanut Ostetaan/Myydään sovellus jossa olevan omituisen bugin takia forum häviää bittitaivaaseen. Mitään tietojen tms häviämistä ei kuitenkaan onneksi tapahdu sillä tiedot tallentuvat tietokantaan johon tuo bugi ei vaikuta.

Olen yrittänyt pari viikkoa saada ongelmaa ratkaistua sekä itse, että kehittäjien avustuksella, mutta surkean tuen takia siinä onnistumatta.

Ostetetaan/Myydään-sovellus vaihdetaan tämän takia toiseen joka on jo asennettu, mutta vaatii vielä tarvittavat asetukset yms - toivottavasti saan sen hyrräämään tänään tai viimeistään huomenna.

Mika
15.08.2005, 18:40
Sain käsittääkseni itse korjattua tuon softassa olleen bugin (kehittäjien puolesta aivan uskomatonta toimintaa - jatkuvaa väittelyä siitä, ettei siellä ole bugeja vaan vika on täällä päässä - vaan kappas - sieltä löytyi eräs tyhjä muuttuja...)
joten Ostetaan / Myydään on auki taas. Jatkan kuitenkin tuon uuden järjestelmän käyttöönottoa joten se tullee korvaamaan tämän sovelluksen jossain vaiheessa. Toistaikseksi kuitenkin Ostetaan / Myydään-sovellusta voi käyttää ihan normaalisti joten ei muuta kuin kauppaonnea!

JR1911
15.08.2005, 18:43
Hyvä, että vika löydettiin ja saatiin korjattua, ei muuta kuin iso :thumbsup: Mikalle!