View Full Version : Veronpalautuksia/mätkyjä!
Nice Guy Eddie
29.09.2001, 21:27
Joo eilen mätkähti laput luukusta ja 4500mk tulee palautuksina. Tosin eivät pitkään lämmitä kun täytyy opintolainat maksaa pois:weep:
Paljonkos muut saitte vai saitteko mätkyjä?
Saan komiat 200mk takaisin :D Noh, saahan sillä leffan tai pari...
Kilon verran plussan puolella:)
luolamies
29.09.2001, 23:20
Pari tonnia tulee takaisin.
Mitähän niillä ostaisin, hmmm...
b_racuda
29.09.2001, 23:45
:thumbsup:
palautuksia tottakai, olisko ollu tonnin paremmalla puolella...
Uuden kännykän verran tulee palautuksia...
Palautuksia vähintään 2,3 kmarkkaa.
Jos matkakulukorvaushakemus (vau mikä sana:)) menee läpi pitäis tulla päälle 4,5 kmarkkaa.
hrantala
30.09.2001, 11:45
Sen verran nuukasti tulee mätkyjä (~30mk), ettei tarvitse edes maksaa takaisin.. olen pitänyt tarkoituksella mahdollisimman tarkkaa veroprosenttia, vaikka kyllähän ''yllätystulot'' ovat aina mukavia.
--
Harri Rantala
harri.rantala at batman.jypoly.fi
http://batman.jypoly.fi~/~harran
Veroehdotuksessa olivat unohtaneet ottaa matkakulut huomioon, joten ollaan vielä odottelukannalla paljonko tulee takaisin. Todennäköisesti tulee takaisin jotain 500, kun olen laskettanut veroprosentin tarkasti, nimittäin turhahan noita omia rahoja valtiolle lainaankaan antaa.
Tietenkin jos ei muuten pysty säästämään, niin tuohan on hyvä säästösysteemi eli laskettaa veronsa tarkasti ja ilmoittaa työnantajalle että perii veroa esim. 5 % enemmän, tällöin 100 000:n vuosituloilla menee säästöön 5 000 ja 200 000 tuloista jo 10 000 jne.
Monen vuoden jälkeen sain viimein vähän takaisin, n 300;-
Menee kaiketi levyihin... :rolleyes:
jansku76
30.09.2001, 17:33
Hieman päälle 700 mk taitaa muistini mukaan tulla palautuksia.
ling-ling
30.09.2001, 18:13
14 kiloa mätkyjä, onneksi maksoin lisennakkoja tammikuussa.
f_grimes
01.10.2001, 09:29
Hehee... vajaa 4 donaa tulee palautuksia. :D
Jarkko G.
01.10.2001, 09:56
vähän reilu G tulee takaisin..
misjoblo
01.10.2001, 10:06
Kesällä ilmottivat että tulisi 8.5 kmk palautuksia. Perjantaina tuli lappu postista että tulisikin mätkyjä 11.7 kmk. Tänään soitin sinne että mitä ***tua... Ne oli sekoillut jotakin maksamattomista pääomatuloveroista jotka olinkin jo maksanut kesäkuussa 2000 ennakkoverona.
Nyt on tulossa 3.3 kmk mätkyjä... Olin jo melkein ostamassa uusia kaappeja... ahdistaa
Minä sain yhden (1) markan palautusta! Siinä oli hymy herkässä kun tuo ilmoitus saapui. No, eipä noin pieniä summia edes makseta.
Vain 400mk mätkyjä, ei paha...
30 mk palautuksia. Muutin viime vuonna veroprosenttia 5 kertaa, aina kohdalleen.
Vajaa viis hunttia pitää antaa takas...
Originally posted by Samppa
Minä sain yhden (1) markan palautusta!
Aika tarkasti olet prosenttisi laittanut. :thumbsup:
Sen verran tulle, että talviloman voi viettää hieman lämpimämmissä maisemissa. Lisäksi saa maksettua joululahjat, tv-luvan ja jää pikkasen rahaa päivittää laitteita.
Miihkali
03.10.2001, 14:11
Vajaa viitisensataa pitää maksaa takaisin. Asiasta viisastuneena veroprosentti on nyt selkeesti korkeempi...
Onneks toinen puolisko saa vähän reilummin takas niin saadaan sillä kompensoitua taloutta kivasti :)
Jees.. "mätkyjä" tulla napsahti just sen verran, että verottaja voi hakea mun rahoilla yhden Seleco HT200-tykin :weep:
Voisin tuon maksaakin vähemmillä kyynelillä jos tietäisin, että tuo raha käytettäisiin vaikka a) DVD-leffoja koskevan arvonlisäveron pienentämisen lobbaamiseen (leffathan on lähes verrattavissa kirjoihin...) b) aluekoodi-järjestelmän laillisuuden tutkimiseen (lue: poistamiseen johtavaan lobbaukseen) jne...
Mätky kerhoonhan tässä meikäläinenkin pääsi kuus tonnia ja rapiat päälle, luojan kiitos että oli asia tiedossa etukäteen ja toi summa on Norjan oravannahkaa mutta siltikin ottaa päähän. En ole kertaakaan saanut mitään Norjan valtiolta takaisin päin, verotus systeemit on täällä suht sekaset riippuu vähän virkailijan mielialasta miten aina käy :rolleyes:
Ei ole vieläkään lappua tippunut. Omien laskujen mukaan tulossa n. 4500 mk mätkyjä. Olisi kiva saada varmistus, kun kohta joutuu alkaa maksamaan takaisin.
Mätkyjä! Tosin tarkka summaa en muista, lappu kun on jossain jemelissä. Olikohan 60mk karhuosaston kukkaroon. Kuutosella kuitenkin alkoi...hmm(mäihällä onkin 600mk)...:D :(
Originally posted by sarme
Ei ole vieläkään lappua tippunut.
Eipä minullekaan mitään lappua nyt tullut, sillä kuulun veroehdotuksen piiriin. Tuohan tuli jo aikoja sitten.
Originally posted by MauriE
Eipä minullekaan mitään lappua nyt tullut, sillä kuulun veroehdotuksen piiriin. Tuohan tuli jo aikoja sitten.
Niinhän se tuli minullekin, mutta piti itse liittää mukaan esim. osakemyynnit. Nyt pitäisi tulla vahvistus siitä, olenko laskenut ne oikein.
Ensimmäistä kertaa koko työhistoriani aikana tulee palautusta ja ihan huomattava summa vielä.
Muutama kilomarkka tulee takasin,
jotka sijoitan "tykkirahastoon"
Originally posted by 100mo
Muutama kilomarkka tulee takasin,
jotka sijoitan "tykkirahastoon"
Sama juttu, 6 donaa olisi tulossa. Eiköhän ne tykkiin menene :)