PDA

View Full Version : Pulp Fiction SALKKU?

electricboy
11.09.2001, 00:50
Tästä on varmasti jossain netissä vaikka mitä, mutta oliko nyt niin, että leffassa olevan hohtavan salkun sisältö selviää jotenkin elokuvaa katsomalla (luin jostain)?
Itse en nimittäin ole asiaan perehtynyt, vaikka tuon loistavan leffan useaan kertaan olen nähnyt..
"So what´s in the muthafucking briefcase?" :)

nothing
11.09.2001, 01:00
Arvasimpa, että joku aloittaa jälleen tämänkin keskustelun...
Kyllähän noita eri selityksiä on netti pullollaan (nyt en jaksa etsiä kyllä yhtään [klo 01:00]). Mutta eipä sitä kai kukaan tiedä, kun Tarantino ei ole ainakaan tietääkseni koskaan paljastanut omaa visiotaan.

luolamies
11.09.2001, 03:11
Mitä merkitystä? On nimittäin täysin epäolennainen yksityiskohta.

PS. kyllä se lähinnä kullalle hohti(tai sitten kyseessä oli hämäys). Tosin salkku ei vaikuttanut kovinkaan painavalta. Mutta eikö Jules olisi karannut arvokkaan kullan kanssa, vai olisiko se ollut hänen mielestään moraalisesti väärin? Ei... nyt tiedän! se oli tehostemiehen keltainen lamppu!!

http://home.earthlink.net/~hidprod/qtfaq.html#pulpfaq

Nice Guy Eddie
11.09.2001, 06:38
Tähän on olemassa aika helppo vastaus, mutta on eri asia mielyttäkö se sitten teitä. Oikea vastaus on, että laukussa on ihan mitä te haluatte siellä olevan:D
Tai siis näin Mr.Q sanoi Travoltalle kun hän kysyi mitä siinä laukussa pitäisi olla. Tosi asiassa siinä oli niin kuin kaikki varmaan tietävät. Kaksi taskulamppua keltaisella valolla:p

Maukka
11.09.2001, 07:48
Itse en ole koskaan edes tullut ajatelleeksi mitä salkussa oli. Kulta on aina ollut ainoa vaihtoehto. Se hohtaminen oli kyllä hieman liioiteltua.

Mag
11.09.2001, 07:56
Olenkohan minä missannut jotain? Olen nimittäin aina ajatellut, että kyse on vain huumeesta, joka tosin on alamaailman "kultaa", eli käy varmasti maksuvälineestä. Ja kun joku avaa salkun niin se välittömästi tajuaa jutun, siitä se hohde.
Tai sitten se on uraania...:hitme:

Jarkko G.
11.09.2001, 08:24
** PIENI SPOILERI **

Tästähän on aika mukava selitys netissä ,että laukussa olisi Wallacen sielu, joka oli viety hänen niskan kautta.Siksi se laastari jne.

Kuka muistaisikaan URLin tuon selityksen juurelle?

TylerDurden
11.09.2001, 08:36
Hehe, tuo on tosiaan aika klassinen kysymys... Wallacen sielu on ihan kiva teoria, niin kuin myös se, että salkusta löytyisi Reservoir Dogs:in varastetut timantit...

Täällä kannattaa käydä!!!: (ehkä Jarkko G tarkoitti tätä?)
http://www.snopes2.com/movies/films/pulp.htm

Jarkko G.
11.09.2001, 09:12
Jep, juuri tuota tarkoitin :thumbsup:

electricboy
11.09.2001, 09:20
Joo, taitaa olla taas näitä kysymyksiä, joihin jokainen voi löytää oman vastauksensa. Tuo "sielu salkussa" kyllä kuulosti parhaimmalta (keksityltä) selitykseltä, :)
Mutta se on sanottava, että Pulp Fiction on NIMENOMAAN täynnä monia hyviä pieniä yksityiskohtia ym., joten ei toi ole sen epäolennaisempaa kuin muutkaan..

jansku76
11.09.2001, 11:11
Luen parhaillaan Liken julkaisemaan Tarantino on Tarantino kirjaa ja jos en aivan väärin muista niin kirjassa kerrotaan myös joku selitys tuolle laukun sisällölle, mutta en vain nyt muistaa millään, että mikä se oli.

Nice Guy Eddie
11.09.2001, 11:46
Originally posted by jansku76
Luen parhaillaan Liken julkaisemaan Tarantino on Tarantino kirjaa ja jos en aivan väärin muista niin kirjassa kerrotaan myös joku selitys tuolle laukun sisällölle, mutta en vain nyt muistaa millään, että mikä se oli.

luettu on. Lampuista siinäkin puhuttiin

jansku76
11.09.2001, 18:04
luettu on. Lampuista siinäkin puhuttiin
OK, oma muistini pätki enkä muistanut mikä siinä syyksi mainittiin.