PDA

View Full Version : Tarjolla akustiikkalevyä Kuopiosta ja edullisesti

Gizmo
25.11.2004, 17:12
En tiennyt olisiko tämä sopinut paremmin tarjous-puolelle, mutta näin akustiikasta kiinnostuneet näkevät tämän. Ainahan tän saa siirrettyä...

Eli mikäli joku kaipaa Kuopiosta akustiikkalevyä edullisesti niin Neulamäessä, Teräskadulla sijaitsevasta In-Lookista löytyy lähes priima kunnossa olevia levyjä. Ostin itse 2700mm x 1200mm kokoisia levyjä pari kappaletta. Hinta 15€ per levy. Siitä pääsee laskemaan lopullisen neliöhinnan. Alkuperäinen hinta näillä levyillä olisi 30€/neliö.

Kyselin myyjältä, että haluavatko he eroon lopuistakin ns. B-levyistä niin "kyllähän me näitä ihan mielellään myydään" :)

Ai niin. Materiaali paksuus on 40mm joten ei ihan mitään ohutta lättyä ole. :thumbsup: Esiin jäävä pinta on mun tapauksessa sellanen vaalea, ehkä hieman kellertävä.

Hyllyyn jäi vielä jokunen levy, jotain kuusi kappaletta muistin varassa laskettuna. Tämän lisäksi muutamassa laatikossa näytti olevan 20mm paksuja, noin vajaan neliön kokoisia hukkapaloja.

Noita isoja levyjä varten kandee hankkia kunnollinen kuljetus. Esim. kaverin farkku A4:seen ei levy mahtunut senttiäkään sisään takaluukusta.

</Ismo>

ExC
25.11.2004, 18:24
No kiitoksia. Pistetään korvan taa... tosin kuljetus olisi täälläkin lievä probleema.

ZaMi
25.11.2004, 18:57
Piru, ittekii voisin käydä ostamassa mutta sama kuljetusongelma täälläkin.. Pitääpä kysellä olisko tutuilla vaikka pakua lainaksi..

Kiitos muuten tiedosta..

ZaMi
02.12.2004, 14:20
Nyt on levy kotona. Ja ihan tavallisella volkkarilla toin.. Palvelu oli upeaa ja myyjä nappasi minulle levyn neljään osaan..

Levyjä löytyy vielä suurinpiirtein 10 kpl. Ja todellakin ovat hyväkuntoisia. Mattoveitsellä napsahtaa mukavasti poikki.
Ja mikä parasta.. Eivät ole hinnalla pilattuja!!!!

CoD
02.12.2004, 16:04
Pitääpä munkin käydä katsastamassa tuo tarjous, kun nyt juuri olen uutta huonetta kotiteatterille rakentamassa...
Onneksi löytyy jo peräkärry ja matkaa vaivaiset 5km :)

bronton
02.12.2004, 16:27
Sitä on sitten onnistuttu kehittämään yleiskäyttöistä akustiikkalevyä, jota voi laittaa mihin kohtaan huonetta tahansa. :confused:

Minun kotiteatteriini on tulossa neljää eri laatuista akustiikkalevyä, jotka pitää asentaa akustiikkasuunnitelman mukaisesti oikeille paikoilleen.

ZaMi
02.12.2004, 16:43
Se on hienoa sinulle!!

Itsellä on lähinnä vaatimus saada suurin kaikuminen jota kerrostalobetonibunkkerissani riittää, vaimentumaan edes jotenkin ja aion nimenomaan käyttää kyseistä levyä ja dvd-plazan vinkkejä mahdolliseen sijoitukseen.

Ehkä joskus kun on aika rakentaa kotiteatteri erilliseen huoneeseen tulen käyttämään ammattitaitoista apua ja oikeita komponentteja akustointiin.