PDA

View Full Version : Scneiderin dvd810 dvd soitin ??

ervasti
31.08.2001, 12:28
Tuontitukku myy melko edulliseen 1199:- hintaan scneiderin dvd soitinta. Ominaisuuksia on seuraavasti:

Toistaa: DVD-video/CD-audio
Sisäärakennettu AC 3-dekooderi
5.1 analoginen ulostulo
MPEG 2
Dolby Digital
DTS
Audio/videoulostulo (RCA)
Scart-liitäntä
Optinen digitaalilähtö
Koaksaali digitaalilähtö
Jog Shuttle control
On Screen- graafinen menu
Pysäytyskuva/kuvanhaku eteen- ja taaksepäin (4 nopeutta)
Kappaleen ja raidan suoravalinta
FL-näyttö
Toistomahd: 1, kaikki, A-B
Kaukosäädin
Mitat (lev x kork x syv): 430x90x300mm
Takuu: 1 v

Mitä tykkäätte onko joku tietty ominaisuus mikä ehdottomasti pitäisi olla vai olisiko tästä karvalakkimallin dvd-soittimeksi ?

Veka
31.08.2001, 19:21
Ominaisuuksia näyttäisi olevan paljon hintaan nähden ja se minua huolettaakin. Kyseinen merkki on mulle kuin kirosana, edellinen 29" telkkarini kun oli tuota merkkiä. Kun se hajosi neljännen kerran kahden vuoden sisällä päätin etten enää ikinä tähän merkkiin koske vaikka maksettaisiin. Jos telkkarin huoltokustannukset on yli 2000mk vajaan neljän vuoden aikana ei hyvää lupaa laadusta, ilmeisesti ei ollut edes maanantaikappale, olen kuullut muiltakin samanlaisia tarinoita.

juppepuputti
04.09.2001, 08:57
Samma hääl ! ! !

Mulla oli kans about 5 vuotta schneiderin telkkari, jota joutui fixaamaan ainakin kerran vuodessa ... Samoin videot , joiden mekaniikka oli ihan p.......stä . Rattaat ja jouset lenteli korjatessa ympäri huushollia ...

eipä tohon paljoa tarvitse hilloa lisätä , kun saa jo laadukkaan vatkaimenkin ....

ervasti
05.09.2001, 21:01
No joo ostinkin itselleni LG: soittimen (expertin tarjouslehtisen kannessa) ja kovasti olen tyytyväinen :)

masaz
15.11.2002, 23:26
Itsekin hommasin LG:n tarjoussoittimen ja hyvin toimii. Hinta oli kohdallaan ja neljä (4) DVD:tä tuli kaupanpäälle. Voin suositella.

LOP
15.11.2002, 23:34
kaveri osti scneiderin dvd pyörittimen, kun halvalla sai. Hyvin toiminut tähän asti (noin vuosi ostoksesta), mutta kun levyluukun aukaisee, niin kuuluu ärsyttävä ping ääni. Ja on siinä jotain pieniä ongelmia ollu. Ne on niitä halvan dvd soittimen ongelmia.