PDA

View Full Version : Kameleon 6 URC-8060 ja Yamaka 365DivX

Levis
20.08.2004, 22:21
Ongelma siis on etten saa Kameleonia ohjaamaan Yamakawaa.
http://www.oneforall-int.com/english/prodsup/urc/prodsup8060.htm
Tuolta en päässyt latailemaan pävityksiä kaukosäätimeen ja ohjekirjan mukana tullut sivusto (www.oneforall.com) ei sekään aukene. Ohjekirjasta löytyy 0665 koodi Yamakawalle, mutta se ei toiminut ollenkaan. Manuaalisella haulla löytyy koodi joka kytkee soittimeen virrat, mutta toiminnot ovat miten sattuu ja kaikki ei toimi edes. Kokeilin myös kaukosäätimiä vastakkain, mutta yksikään lähety ei onnistunut.
Olisiko jollain apuja mistä löytyisi päivityksiä?

shack
21.08.2004, 09:34
Oletko rimpauttanut ofan ILMAISEEN palvelunumeroon? Se jopa toimii ja voisin sanoa että erittäin loistavasti.

Levis
21.08.2004, 09:50
Tiedostan palvelunumeron kyllä, mutta minulla ei ole kiinteälinjaista puhelinta niinkuin ophjeessa käskettiin käyttää. Näin sitten vaan ajattelin että jso täältä netistä joku päivityssivu löytyisi. Täytynee lähteä vierailemaan vanhemmilla jos ei netistä saa, niillä on kiinteä linja.

jjj84
21.08.2004, 09:51
Osoite josta päivityksiä voi ladata on http://www.oneforall-int.com/ ei oneforall.com. Se että huoliiko kaukosäätimesi sen kaiuttimista tulevan piippauksen on toinen asia, itselläni laite huoli äänen yhdestä kokeilemastani viidestä kaiutinparista.

Ja jos kameleon ei huolinut kaukosäätimestä toiseen lähettämistä niin sanoisin että vika oli sinussa, ei laitteessa.

edit. ei taidakaan toimia toi internet download osio. eli puhelimen ääreen marsh..

Levis
21.08.2004, 17:22
Uudet paristot oli ja olen syöttänyt noita koodeja sen verran paljon elämäni aikana, että eip taida olla minusta kiinni. 90 luvun puolivälistä lähtien minulla on tuollainen oppiva kaukosäädin jo ollut. Akai videoissa oli moinen värkki. Ja LG dvd soittimeni toiminnot olen manuaalisesti opettanut tuolle kameleonille lähes kaikki, mutta tuota se ei suostu ymmärtämään. Eri etäisyyksiä, eri kulma, eri mittasella napin painalluksella. Ei reagoi ollenkaan! Jos joku haluaa kokeilla ni sopii yrittää!

Levis
24.08.2004, 10:40
Nyt toimii nuo Internet sivustot taas ja latasin koodit kaukosäätimeen. Ei toimi vieläkään DVD-soittimeni kanssa. Jee.

larionof
25.08.2004, 11:31
Ei toimi vieläkään DVD-soittimeni kanssa. Jee.
21-08-2004 17:22

Nyt en muista mistä luin (kotona on printilläkin) mutta 8060:ssa on akkukannen alla näkyvissä 3x2 -rivisen liittimen paikka, johon kaapeli kiinnittämällä ja tietokoneen kytkemällä saa asianmukaisella softalla ohjelmoitua vapaammin 8060:aa. (was: Suosittelen hakemaan vapaalla haulla netistä mutta yritän muistaa huomiseksi ottaa osoite ylös ja postata tänne.
En itse ole moista kokeillut mutta aikeissa olisi.)

Torstaina, 26.08.:
Paikka, jossa asiasta puhuttiin oli ylläri ylläri www.hifi-remote.com, josta kannattaa muutenkin katsoa vastauksia ongelmiin koskien mm. kaukosäätimiä

- jatkoa-
Kun itseänikin on tuo Kameleonin modaaminen kiinnostanut niin tappamalla työaikaa tuli haettua uudelleen asennusohjeet ja ohjelmat. Osoitteessa:
http://jp1.filebug.com/files.htm
löytyy kaikki tarvittava tieto.

Sivuilta:
"Model" --------------- 8060
"JP1" ------------------ yes
"Learning"-------------- yes
"Modem"--------------- yes
"EEPROM"-------------- 2k
"IR/RM/KM Support" --- yes/yes/yes
"> 2k Support" -------- yes
"Protocol/Extender"---- yes/no?

Levis
27.08.2004, 12:46
Laitoin viestiä Avkomponenttiin ja sieltä sitten soitettiinkin minulle. Kertoivat uuden koodin jonka olivat juuri pyytäneet Yamakawalta. 1104 oli koodi. Tämän toimiminen taas vaati sen että päivitys lähetettiin puhelimitse säätimeeni.

Kokeilin sitten koodia soittimeen ja sainkin virrat päälle ja levyn pyörimään. Tosin napeista vaan osa suostuu toimimaan. Power, nuolet, ok, play, stop ja pari muuta jotka ovat väärillä paikoilla.

Laitoin juuri lisää postia avkomponenttiin kun halusivat tietää toimiko ja lisäävätkö sen sitten listoilleen yhtenä toimivana koodina. Toivottavasti palaavat vielä astialle paremmin toimivien koodien kera!