PDA

View Full Version : MEDION 9010-T digiboxi

Digiman
17.03.2004, 17:44
Nyt se sitten tapahtui.. eli boxistani hävis Canal+ kanavat. Tai siis kanavat ei ole hävinneet minnekkään, vaan kuvat ja ääni! Soittelin tänään Canal Digital:iin, kertoivat että on tullut useita soittoja Medion digiboxeista ja että vika on digiboxissa, ei Canal Digital:ssa. Mulla vika alkoi ilmetä pikkuhiljaa...ensin rupes kuva pysähtelemään viikonloppuna ja tänään hävis äänikin... :hitme:
On tää kanssa perseestä näiden boxien kanssa. Aina saa olla valppaana ja soitella maahantuojille milloin mistäkin bugista. :OI

Onkos muilla(kin) samoja ongelmia..? Oletteko saaneet apua. Canal Digital:in lasku pitää maksaa vaikkei kanavia näy. Taidan lähettää laskun forwardina Schneiderille.....

rofa
18.03.2004, 17:18
Nyt se sitten tapahtui.. eli boxistani hävis Canal+ kanavat. Tai siis kanavat ei ole hävinneet minnekkään, vaan kuvat ja ääni! Soittelin tänään Canal Digital:iin, kertoivat että on tullut useita soittoja Medion digiboxeista ja että vika on digiboxissa, ei Canal Digital:ssa. Mulla vika alkoi ilmetä pikkuhiljaa...ensin rupes kuva pysähtelemään viikonloppuna ja tänään hävis äänikin... :hitme:
On tää kanssa perseestä näiden boxien kanssa. Aina saa olla valppaana ja soitella maahantuojille milloin mistäkin bugista. :OI

Onkos muilla(kin) samoja ongelmia..? Oletteko saaneet apua. Canal Digital:in lasku pitää maksaa vaikkei kanavia näy. Taidan lähettää laskun forwardina Schneiderille.....

Kokeile verkkojohto irti ja takas. Olen joutunut tekemään sen pari kertaa.

Digiman
21.03.2004, 20:18
Tänään tuli uudet ohjelmaversiot Medion -digiboxeille. Ainakin antenniversiossa 2.36(9010) uusi lataus aiheuttaa sen että kanavat näkyvät ok, mutta kaikilta kanavilta tulee normaali äänen sijasta pelkkää suhinaa.
Palautin vanhan version (2.34) jolloin ääni toimi taas ok.
Eli älkää immeiset ladatko tätä viimeisintä vesiota, jos haluatte boxinne toimivan ok. Olen reklamoinnut tästä(kin) bugista maahantuojalle.
Tämän piti parantaa Conax -kanavien toimintaa..... :sleep:

Epg kuulemma toimii Canal -kanavilla ensi viikon aikana(Canal + vika).

popolon
22.03.2004, 17:02
Tuo uusi softaversio tosiaan laittoi analogisten äänilähtöjen äänet suhinaksi. Optisesta digitaalilähdöstä tuli ääni kunnolla (tosin pätki se vieläkin). Sitten huomasin että kuvaankin oli ilmestynyt häiriöitä. Vanhalla softalla ei ollu häiriöitä kun palautin sen takaisin boxiin.

Onko muuten medion boxissa tuo mpeg purun laatu huono vai onko vain viallinen yksilö? Vertailukohtana ei ollut tähän hätään kuin tuo nebulan digitv PCI kortti. Kummallista häiriötä ilmeisesti liikkeissä pienissä yksityiskohdissa (kaukaa kuvattu esim ihmisen kävelyä). Varsinaisesta pixelöitymisesta ei taida olla kyse...