PDA

View Full Version : maksuongelmia cd-wow'n kanssa

Disarm69
30.01.2004, 16:44
Eli olen nyt toista viikkoa yrittänyt tilata cd-wow'lta leffoja (oikealla Visalla) ja aina kun olen laittanut luottokortinumeron ym tiedot ja klikannut ok-painiketa tulee seuraavanlainen ilmotus:

"We are unable to process the transaction at this time. Check that you have entered the correct details or retry with another card. Alternatively, contact the merchant to arrange alternative means of payment."

Miten muilla? Ja mitähän tuollainen ilmotus tarkoittaa? Luottokunnastakin ollaan hämillään, kun niille ei tule edes yhteydenottoja ostoyrityksistäni. CD-wow'n asiakaspalvelu ei vastaa. Olen kokeillut myös ilman alennuslinkkejä, ilman vounchereita, kokeillut eri valuuttavaihtoehtoja, erilaillla kirjoittaa nimeni ja luottokortinnumeron ja aina sama juttu!

harrikuk
30.01.2004, 19:32
Ainakin ääkkösten kanssa tuolla systeemillä on ongelmia, eli kadunnimi, kaupunki yms. ihan ao linjalla.

tommi462
30.01.2004, 19:33
Minullakin tekee tuota... en muista miten aina saan sen toimimaan... muistaakseni ottamalla sen kolminumeroisen varmistuskoodin pois tai kirjoittamalla kortin numeron yhteen/erikseen tai jotain tollasta typerää...

Ei kun nyt muistankin... piti aina laittaa se maksuvaluutta punniksi. Jos se oli euroja niin se ei hyväksynyt. Siksi en varmaan saa world payn kautta maksettua koreandvds:iin kun siellä sitä valuuttaa ei saa itse vaihtaa...

Disarm69
31.01.2004, 13:53
punnatkaan ei käy...

3-numeroista varmennuskoodia en ole ikinä laittanut...

olen kokeillut kaikennäköisiä viritelmiä nimeni kirjoittamisesta ja samoin osoitteeni...

eikö mitään. Ajattelin jos Luottokunta vaihtaisi mun kortin...

superpallo
31.01.2004, 14:31
Itsellä toimii vasta kun laittaa väärän exp.daten. Siis oikeasta yksi kuukausi ja yksi vuosi pois. Ja toimii. Missään muualla ei vastaavanlainen säätäminen ole ollut tarpeen.

Disarm69
31.01.2004, 15:31
Itsellä toimii vasta kun laittaa väärän exp.daten. Siis oikeasta yksi kuukausi ja yksi vuosi pois. Ja toimii. Missään muualla ei vastaavanlainen säätäminen ole ollut tarpeen.

Vaan ei toimi mulla. Perkele. Mun oikea on sep/04 ja kun laitan aug/03 (eli kortti on siis mennyt vanhaksi) ei toimi.

tommi462
31.01.2004, 15:34
Sanoit ettet ole koskaan käyttänyt sitä 3-numeroista koodia. Suosittelen että koitat sitä seuraavaksi...

Ja kai kirjoitit kortin numeron ilman välejä (eli yhteen)?

Disarm69
31.01.2004, 16:57
Kokeilin jo myös sen 3-numeroisen turvakoodin kanssa... ei onnistunut.

Itse numero on kirjoitettu sekä väleillä että ilman.

Tein sellaisen arvion että minulla on sellaiset +100 tilausyritystä (kaikki epäonnistuneita) parin viime viikon aikana cd-wow'lle! Kokeilin juuri laittaa vääriä expire dateja 01/03 -> 12/05, tuloksetta! Että ei kai voi muuta kuin uusi korttitilaus luottokuntaan! :OI

Ellei sitten hommaisi VisaElectronia (eikö Sammon VisaE. käykin tuonne???)...

tommi462
01.02.2004, 01:52
Ellei sitten hommaisi VisaElectronia (eikö Sammon VisaE. käykin tuonne???)...

Kyllä käy.

Sanonpa vain että tuo World Pay on kyllä harvinaisen hankala vempainsysteemi... sen takia en saa koreandvds.comista tilattua mitään kivaa...

Disarm69
01.02.2004, 11:25
Mä saan kyllä tilattua koreandvds.comista leffoja, viimeksi eilen laitoin tilauksen ja se onnistui... Sikäli kummallista, että yhden siten WorldPay toimii ja toisen ei...

Burana
01.02.2004, 11:49
Ovatko nämä CDWOW:n ja KoreanDVDs:n tilausongelmat esiintyneet nyt Visa Electronilla vai oikealla Visalla?

Disarm69
01.02.2004, 11:54
Mun ongelmat cd-wöw'n kanssa OIKEALLA VISALLA.

tommi462
01.02.2004, 12:05
Ovatko nämä CDWOW:n ja KoreanDVDs:n tilausongelmat esiintyneet nyt Visa Electronilla vai oikealla Visalla?

Electronilla. Ja kyllä minä tiedän että siitä se johtuu, mutta en ymmärrä miksi, koska muut kaupat sen hyväksyvät. Ja siis saanhan minä CD-WOW:stakin tilattua, mutta KoreanDVDs:stä en. CD-WOWin kanssa ollut vain pieniä ongelmia mutta aina on tilaukset mennyt sisään.