View Full Version : Mistä HUMAX PVR-8000T?
Hain Humaxin sivuilta 8000T:n käyttöohjeet ja huomasin ilokseni että sen käyttöliittymä vaikuttaisikin olevan aivan järkevä. Olin aiemmin näköjään katsonut DVB-S käyttöön tarkoitetun 8000:n käyttöohjeita.
Kysymys kuuluukin; mistä pääkaupunkiseudulla saisi Humaxin helpoiten tuossa <400 euroa hintaluokassa? Valinta kallistuu Humaxin suuntaan EPG-tuen, s-videon ja hinnan puitteissa, 260T vaikuttaisi muuten oleva kyllä kelvollinen.
Olen muutaman kerran ostanut tuotteita suoraan Finnsatilta mutta mahtavatko myydä suoraan Humaxin laitteita.
Petri
traktori
08.12.2003, 18:08
Hain Humaxin sivuilta 8000T:n käyttöohjeet ja huomasin ilokseni että sen käyttöliittymä vaikuttaisikin olevan aivan järkevä. Olin aiemmin näköjään katsonut DVB-S käyttöön tarkoitetun 8000:n käyttöohjeita.
Kysymys kuuluukin; mistä pääkaupunkiseudulla saisi Humaxin helpoiten tuossa <400 euroa hintaluokassa? Valinta kallistuu Humaxin suuntaan EPG-tuen, s-videon ja hinnan puitteissa, 260T vaikuttaisi muuten oleva kyllä kelvollinen.
Olen muutaman kerran ostanut tuotteita suoraan Finnsatilta mutta mahtavatko myydä suoraan Humaxin laitteita.
Petri
Ei nyt vastaa suoraan kysymykseen, mutta otsikossa pysytään:
Turussa viime perjantaina etsiskelin hiukan aikaa tuota, kun ajattelin, etten viitsi Mediaplazashopista ostaa. Tuttuni Markantalosta (Latvalta) tunsi laitteen, mutta hänen tietojensa mukaan heillä ei ole tarkoitus ottaa sitä myyntiin, hinnasta ei osannut sanoa mitään. Mustasta Pörssistä sain vain outoja katseita tuota kysellessä (ei mikään yllätys ko liikkestä).
Mutta kävin sitten pitkästä aikaa Vihannolla, ja siellä noita oli vino pino. Esittelylaitekkin oli ja myyjä suositteli, oli myynyt niitä melkein kymmenen viime viikolla. Tuntematon myyjä mutta suostui tinkimään vielä (pyynti 399) ja omani lähti mukaan hintaan 360.
Ensikokemusten perusteella korvaa videon (sain muuten juuri hyvän joululahjan "vanhoista" videoistani) ja ominaisuuksia on riittävästi. ShowViewin puuttuminen hiukan harmittaa, ja varsinkin MTV3:n ohjelmiin kannattaa laittaa 15 min lisäaikaa tallennuksen perään. Nyt jo on tottunut tuohon ajansiirtoon ja alkaa harmittamaan tuo vanhan tallennuksen katsomisen mahdottomuus uutta tallennettaessa...
Mielestäni hintansa arvoinen.
Nyt jo on tottunut tuohon ajansiirtoon ja alkaa harmittamaan tuo vanhan tallennuksen katsomisen mahdottomuus uutta tallennettaessa...
väitetään ettei näin olisi, jospa tässä olisi ratkaisu sinulle
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=20727
...
Ensikokemusten perusteella korvaa videon (sain muuten juuri hyvän joululahjan "vanhoista" videoistani) ja ominaisuuksia on riittävästi. ShowViewin puuttuminen hiukan harmittaa, ja varsinkin MTV3:n ohjelmiin kannattaa laittaa 15 min lisäaikaa tallennuksen perään. Nyt jo on tottunut tuohon ajansiirtoon ja alkaa harmittamaan tuo vanhan tallennuksen katsomisen mahdottomuus uutta tallennettaessa...
Panasonicin videoissa oli sen verran käpy käyttöliittymä ajastukseen että itse olen ollut erityisen tyytyväinen jo Nokia 9902S:n tallennustapaan eli kellonajat vain naputellaan numeronäppäimillä.
Onnistuuko tuo lisäajan laittaminen helposti myös EPG:stä napsittuihin nauhoituksiin?
Petri