PDA

View Full Version : MTV3 myy mainokset erikseen digikanavalle?

icvama
11.04.2003, 18:40
Olen jo hetken ihmetellyt erilaisten ohjelmapuffien kestoa MTV3D:lla. Syy siihen selvisi ihan vahingossa, kun tilapäisen pikselimössön pakottamana vekslasin analogisen ja digitaalisen lähetteen välillä.

Huomasin, että analoginen MTV3 lähetti vielä mainoksia kun taas digitaalinen MTV3 näytti (niitä tuskastuttavan samoja) ohjelmapuffeja. Tämähän on toki ollut jo käytäntö ammoisista ajoista alkaen. Alueellinen mainonta on hoidettu niin, että myymätön aika on korvattu ohjelmapuffeilla, muistaakseni tämä oli jo käytäntö kolmoskanavan aikaan.

Digipuolelle ei ole häävisti myyty mainoksia päätellen ainakaan siitä, että sarjasta ehtii näkemään muutaman minuutin... mieluummin katselisin vaikka huonoja mainoksia, tosin mainoksissa on nykyään paljonkin katsomisen arvoista verrattuna toistuviin saippuasarjamainoksiin.

Markus

Slash80
11.04.2003, 19:09
Meillä on monesti kaks tv:tä yhtä aikaa päällä ja silloin kuulee selvästi kun alakerran analogi lähetyksessä tulee paikallismainoksia, mutta Canalin kautta Maikkarilta ei tulekkaan niitä, valtakunnallisissa mainoksissa en ole havainnut samaa, vain paikallismainokset ovat poissa. Lautasen kautta kun ei tietysti voi paikallismainoksia erikseen levittää eri alueille.

gaston
11.04.2003, 19:10
digipuolella ei ole alueellisia lähetyksiä, minkä vuoksi siletä tulee vain "valtakunnalliset" mainokset, olettaisin.

Sandler
11.04.2003, 20:01
Ahaa!! Tämä selittääkin jo paljon, sillä monesti olen jo kironnut maikkarin alimpaan helvettiin kun näyttävät samat puffit päivittäin kymmeniä kertoja (eivätkä tosiaan ole lyhyitä). Samaisestä syystä en voi enää ikinä katsoa Armstrong & Miller sarjaa ollenkaan....DEATH TRAP!!! Aaargh...

TUOMAA
11.04.2003, 21:43
Originally posted by Sandler
Ahaa!! Tämä selittääkin jo paljon, sillä monesti olen jo kironnut maikkarin alimpaan helvettiin kun näyttävät samat puffit päivittäin kymmeniä kertoja (eivätkä tosiaan ole lyhyitä). Samaisestä syystä en voi enää ikinä katsoa Armstrong & Miller sarjaa ollenkaan....DEATH TRAP!!! Aaargh...

Tervetuloa joukkoon.:grr:

Jorse
11.04.2003, 22:30
Samaan sarjaan kuuluu tämä yli-ihana Holly Oaks mainos, samoin kuin pilanpäiten. Molemmat tulevat sen kymmenen kertaa illan aikana. :hitme: