PDA

View Full Version : Sonyn kannettavat Minidiscit

Villepoh
02.03.2003, 17:54
Ajattelin hankkia Sonyn mz 707 soittimen ja maksaa 350e. Onko Sonylta tulossa kenties uusia malleja piakkoin tai onko kyseinen malli hyvä?

odt
02.03.2003, 18:36
Keväisin tahtoo tulla sonyltä uusia malleja. Eikös 707 ole tällä hetkellä monipuolisin. Osta se. Tuskin sieltä ilmestyy mitään täysin mullistavaa. Jostain luin, että radiollinen malli olisi ainut "uutuus"

akinaali
05.03.2003, 23:35
MZ-R700 on myös tosi hyvä soitin. Saattaa lähteä jostain noin 200€:lla kun on jo aika vanha malli.

Villepoh
06.03.2003, 00:55
Mua kiinnosti tuo mp3-ominaisuus. Tässä nyt päivän sitä tiiraillu ja testaillu ja onpa mainio soitin! Täytyy vielä löytää paremmat kuulokkeet jostain siihen niin avot! Ei jätä moitteen sijaa missään suhteessa. Noh, mp3-laatu ei aina täydellinen ole, mutta se johtunee jo itse äänitteestäkin.

KMOK
19.03.2003, 00:10
Itekkin kävin tuossa eilen ostamassa MZ-N1 -mallin ja on kyllä pätevän oloinen laite. Biisit saa siirrettyä nopeasti levyille USB:n kautta ja nimeäminen on melko paljon helpompaa tietokoneen näppiksellä kuin entisen dekin kapulalla. Soittoaikaakin luvataan 110 tuntia yhdellä latauksella mikä riittää jo pitemmällekin matkalle tai lenkille.

Kuulokkeina käytän Kossin Porta Pro tai The Plug kuulokkeita tilanteesta riippuen. Tosin pitäisi noihin Plugeihin leikellä omaan korvaan sopivat pehmusteet, kun eivät meinaa pysyä korvassa.

Vielä ei ainakaan ole alkanut kaduttamaan tuon ostaminen..

torkkis
19.03.2003, 10:13
Itse ostin noin viikko sitten 707:n 249e.
Perin tyytyväinen olen ollut, ei ole vielä kertaakaan hypännyt, akku kestää kauan ja musiikki siirtyy hyvin usb:llä, tai toslinkillä. LP2 pakkauksella 80min levylle menee 3 albumia ja liikkeellä ollessa taustamelu huolehtii siitä, että eroa SP pakkaukseen ei erota.