View Full Version : Enjoy Clubista DVD:t 4,99
Big Chill
31.01.2003, 12:04
Uusi video- ja musiikkikerho Enjoy Club on kovasti markkinoinut itseään viime aikoina.
Avajaistarjous ei ollut lainkaan paha. Alle kymmenellä eurolla sai valita kaksi DVD:tä. Valikoimissa oli myös tuplelevyjä Star Wars II, Taru Sormusten herrasta, Blade II ja Kaunis mieli.
Liittymislevyt kolahtivat postilaatikkoon eilen. Postikuluineenkin kahden tuplalevyn paketti jäi alle 15 euron. Levyt olivat moitteettomassa kunnossa.
Jos nyt oikein muistan, taisi jäsenvelvoitteena olla kolmen normaalihintaisen tuotteen osto. Pienellä riskillä tähän kerhoon liityin, kun ei ainakaan minulla ollut mitään tietoa siitä, mikä on kerhon ns. normaalihinta. Ensimmäinen jäsenlehti ilmestyy tietojen mukaan maaliskuun lopulla.
Onko joku toinen "haksahtanut" tähän puljuun?
emaasalmi
31.01.2003, 12:19
Originally posted by Big Chill
Jos nyt oikein muistan, taisi jäsenvelvoitteena olla kolmen normaalihintaisen tuotteen osto. Pienellä riskillä tähän kerhoon liityin, kun ei ainakaan minulla ollut mitään tietoa siitä, mikä on kerhon ns. normaalihinta.
Suoraan sivulta:
Sitoudun ostamaan kaksi jäsenhintaista tuotetta (alk.n. 25,95€) Voin erota kerhosta koska tahansa. Mikäli ostositoumus, jonka hyväksyit jäseneksi liittyessäsi, ei erotessasi ole täyttynyt, maksat valitsemiesi tutustumistuotteiden ja normaalihintaisten tuotteiden välisen erotuksen.
Lähettävät vielä joka kuukausi kk:n tuotteen automaattisesti ellei sitä itse peruuta. Täytyypä miettiä, vaikka tuo tarjous on aika messevä.
Big Chill
31.01.2003, 12:26
Kiitos lisätiedoista!
Sitä kun on heikko luonne, sortuu sitä tällaisiin tarjouksiin. Mutta odotellaan rauhassa ja katsotaan tuliko tehtyä hätiköity ratkaisu.
LocoHombre
31.01.2003, 13:08
Originally posted by emaasalmi
Suoraan sivulta:
Sitoudun ostamaan kaksi jäsenhintaista tuotetta (alk.n. 25,95€) Voin erota kerhosta koska tahansa. Mikäli ostositoumus, jonka hyväksyit jäseneksi liittyessäsi, ei erotessasi ole täyttynyt, maksat valitsemiesi tutustumistuotteiden ja normaalihintaisten tuotteiden välisen erotuksen.
Lähettävät vielä joka kuukausi kk:n tuotteen automaattisesti ellei sitä itse peruuta. Täytyypä miettiä, vaikka tuo tarjous on aika messevä.
"Suoraan sivulta" = mainoslehden sivulta vai oletko jotenkin päässyt Enjoyn Suomen sivuille? Itse olen odottanut, että sivut valmistuisivat ja voisin liittyä sitä kautta. Jos olis vaikka suurempi valikoima..Ruotsin sivuilla ainakin voi valita monipuolisesti liittymisleffat.
http://www.enjoyclub.com/
Kyllä ainakin minä pääsen tuonne!
LocoHombre
31.01.2003, 14:43
Originally posted by kookoo
Doh! :D
Olen vain luuserina yrittänyt tuota enjoy.fi -osoitetta, mikä muistaakseni luki mainoksessa.
LocoHombre
31.01.2003, 14:52
Originally posted by Big Chill
Valikoimissa oli myös tuplelevyjä Star Wars II, Taru Sormusten herrasta, Blade II ja Kaunis mieli.
Liittymislevyt kolahtivat postilaatikkoon eilen. Postikuluineenkin kahden tuplalevyn paketti jäi alle 15 euron.
Ja nyt myös Minority Report :king:
Yksi jäsen lisää.
Harkitsin jossain vaiheessa itsekkin vakavissani klubiin liittymistä, mutta totesin pienen laskemisen jälkeen, ettei siinä ole mitään järkeä. Korkeintaan voisin ottaa aloituspaketin ja sen jälkeen vaaditut oikeahintaiset levyt ja erota kerhosta. Tämä siksi, koska kun laskee alotuspaketin hinnan+pk:t ja kolmen normaalihintaisen dvd:n oston+ niiden pk:t jää yhden dvd:n hinnaksi aivan normaalihinta.
-KTB-
Originally posted by kookoo
Pikkuisen on suomennos kesken. "Ei löytynyt tuotenimikettä joka börjar med..." :D
Vaikuttaa melko hyvältä tarjoukselta. Jos ottaisi nuo aloitustarjousleffat ja sen jälkeen lykkäisi normaalihintaisia parilla vuodella eteenpäin. :hitme: Pitää katsoa jos viitsii.
Sama vaivahan tuossa on kuin muissakin samanlaisissa musa- & leffakerhoissa. Ei taida olla sen arvoista.
Mitenkäs nuo kuukausilähetysten perumiset, joutuuko ne tekemään puhelimella vai onko muita keinoja? Joku maksullinen palvelunumero tietysti vielä...
Tuli nyt sitten tilattua tuolta Spider-Man ja Minority Report...
Olikohan tuossa koko valikoima?? Aika köykäinen oli.
Mitenkäs nuo kuukausilähetysten perumiset, joutuuko ne tekemään puhelimella vai onko muita keinoja? Joku maksullinen palvelunumero tietysti vielä...
Ei ole myyjän intresseissä vaikeuttaa peruuttamista, koska postimyynnissä on aina palautusoikeus. Ja koska myyjä joutuu maksamaan lähettämisen molempiin suuntiin, niin on kannattavaa tehdä peruuttaminen mahdollisimman helpoksi.
Itse olin Fazerin Musiikkikerhon tms. jäsen ja kyllähän nuo alun liittymistarjoukset houkuttelivat mutta v-mäistähän se oli aina niitä kuukausittaisia peruutuksia tehdä ja musaa ei tullut juuri koskaan sieltä ostettua sikamaisten hintojen takia. Sama homma on varmaan nuissa leffakerhoissakin... Haluan kuitekin ostaa sieltä missä on halvinta enkä todellakaan ala maksamaan ~25eur tavallisesta DVD julkaisusta.
Nytkun tuli laskettua vähän ja järkeiltyä, niin päätinpä olla liíttymättä. Mielummin olen oman itseni herra ilman sitoumuksia suuntaan tai toiseen. ;)
Originally posted by rjr
Ei ole myyjän intresseissä vaikeuttaa peruuttamista, koska postimyynnissä on aina palautusoikeus. Ja koska myyjä joutuu maksamaan lähettämisen molempiin suuntiin, niin on kannattavaa tehdä peruuttaminen mahdollisimman helpoksi.
Niin, mutta kuinka se siis toimii tuon Enjoyn tapauksessa?
On toki palautusoikeudet sun muut, mutta kyllä moni Fazerissakin ollut on unohtanut perua kuukauden äänitteen, ja sitten kun se huomaamatta tulee kotiin asti, niin osa ihmisistä ei viitsi enää palauttaa.
LocoHombre
10.02.2003, 22:28
Originally posted by mahoney
On toki palautusoikeudet sun muut, mutta kyllä moni Fazerissakin ollut on unohtanut perua kuukauden äänitteen, ja sitten kun se huomaamatta tulee kotiin asti, niin osa ihmisistä ei viitsi enää palauttaa.
Kyllä pitäis viitsiä, varsinkin Fazerin (Home Entertainmentin) hinnoilla. Oma moka, jos on liikaa rahaa ;)
Kuinkas kauan on toimitukset yleensä kestänyt tuolta?
Olen nyt odotellut tutustumistarjouslevyjäni pari viikkoa! :grr:
Big Chill
12.02.2003, 12:19
Tutustumispaketti tuli noin kolmen viikon päästä tilauksesta.
Kerhohan ei ole vielä kunnolla edes aloittanut toimintaansa, sillä ensimmäinen kerholehtikin tulee vasta maaliskuussa.
Taisivat lupailla normaalin tuotteiden toimitusajan olevan alle viikon, muistaakseni...
Meikällä alkoi uudestaan syyhyttämään tuo liittyminen tässä vaiheessa, kun tuolta saisi Band of Brothers-boksinkin tuohon alle viiden euron hintaan! :eek:
Fakesonic
13.05.2003, 18:39
OT: Itse olen ollut vain Fazerin DVD-klubin jäsenenä, ja vaikka tuosta selvittiin vaikeuksien kautta kunnialla, niin ei edes ylihoukuttelevat tarjoukset saa minua Enjoyhin liittymään.
Onko tuo Fazerin oma klubi muuten jo lopettanut toimintansa? Melkein pari vuotta jäsenenä roikuin kunnes, thank god, ei ole heistä kuulunut mitään enää aikoihin :)
Heh, sama :)
Toivottavasti Fazeri on luovuttanut ja ei tarvi enää odottaa mitää karhukirjeitä. 3 vuotta sitten aloin odottamaan maksuvaatimusta noista pakollisista osto-dvd:eistä mutta eipä ole kuulunut :)
jansku76
13.05.2003, 19:05
Originally posted by Fakesonic
Onko tuo Fazerin oma klubi muuten jo lopettanut toimintansa?
Fazer yhdistyi jokunen vuosi sitten toisen samankaltaisen klubin kanssa ja se kantaa nykyään nimeä Home Entertainment FilmClub (http://www.homeenter.com/)
Tonza001
14.05.2003, 16:13
Originally posted by Wick
Meikällä alkoi uudestaan syyhyttämään tuo liittyminen tässä vaiheessa, kun tuolta saisi Band of Brothers-boksinkin tuohon alle viiden euron hintaan! :eek:
Jep, itse otin xXx:n ja BoB-boksin.
Ihan hyvä hinta/laatu suhde. :D
Eikös tuolta sitten kannattaisi ottaa avaustarjouksena kaksi noita BOB boxeja ; - )
Matti
Jos ottaisi Band of Brothers boksin, ja jonkin DVD:n mikä on kallis kaupassakin (Vaikkapa Mies vailla menneisyyttä), niin tuosta voisi olla hyötyäkin.
Pitäisiköhän yrittää?
Tai sitten teet, kuten Matti ehdotti, ja otat 2 x Taistelutoverit. Myyt toisen huuto.netissä ja ostat rahoilla pari-kolme leffaa jostain muualta. :D
Jeps jeps... Päätin sitten liittyä, ja päädyin yhdistelmään BoB + Kaurismäki. Vähän tylsä ratkaisu ehkä, mutta ratkaisu sekin.
Mites ihmiset jotka ovat kerholehtiä jo saaneet, onko Enjoyllä sellainen "jos saat kaverin liittymään mukaan, saat bonuksen XYZ" systeemi käytössä?
Originally posted by KirBy
Mites ihmiset jotka ovat kerholehtiä jo saaneet, onko Enjoyllä sellainen "jos saat kaverin liittymään mukaan, saat bonuksen XYZ" systeemi käytössä?
Muutama kerholehti on kerennyt ilmestymään, mutta "kaverille kanssa" -tarjouksia ei ole silmiin sattunut.
Muuten lehdet ovat vähän mitä sattuu. Muutamia hyviä CD-tarjouksia on ollut, mutta ostamatta on nekin jäänyt.
DVD-tarjouksia odotellessa olen lähinnä keskittynyt peruuttamaan kuukauden leffan, ettei tartte postissa ihan jatkuvasti juosta.
Veikkaisin, että tää tulee olemaan ainakin mun kohdalla taas semmonen "kunhan muistaa kuukauden tuotteen perua" -kerho. Epäilen tuleeko koskaan tuolta mitään tilattua. Tulipahan liityttyä aikoinaan avajaistarjouksen perässä.
Niin ja terveiset Enjoyclubin henkilökunnalle jos tätä luette :D
Miten sen kuukauden tuotteen voi perua?
Ajattelin ehkä liittyä tuohon "kerhoon". Tietty voisi ottaa nuo tutustumisleffat ja sitten mahdollisimman nopeasti ostaa ne kaksi pakollista leffaa ja erota pois koko Enjoysta. Eipä tartteisi kärsiä joistakin kuukauden tuotteista.
Originally posted by E. P.
Miten sen kuukauden tuotteen voi perua?
Netin kautta tai puhelimitse. Voi olla että jopa postitse, mutta silloin tarttee maksaa postimaksu. Netti-peruutus tuntuu toimivan ainakin nopeesti ja helposti.
Sama homma täällä. Ajattelin tosin että tuolta voi tilata elokuvia, jotka muutenkin olisivat suunnilleen samanhintaisia -> sika kalliita. Esimerkiksi suomifilmit, niitä kun ei muualla päin julkaista.
Band of Brothersin ja Spidermanin tilasin. Ajattelin, että ihan hyvä tarjous, kun on kaksi vuotta aikaa ostaa kaksi -joskin kallista- leffaa (jos haluaa pysyä jäsenenä, pitää ostaa vähintään yksi leffa vuodessa).
Firman Ruotsi-versiossa nuo Taistelutoverit myydään yksittäisinä levyinä, että siinä mielessä parempi valikoima tässä Suomen puljussa.
Tuliko kenellekkään ilmoitusta sähköpostiin tuosta tilauksesta? Itselleni ei ainakaan tullut mitään vahvistusta. Tai sitten jätin laittamatta email-osoitteen kokonaan...
Itsekin innostuin halvasta Band of Brothersista ja pistin sen sekä Panic roomin tilaukseen, tuleehan tuossa toivottavasti sen verran säästöä että voi pari kalliimpaa dvd:tä joskus ostaa, ennen kerhosta eroamista.
Originally posted by dixi
Tuliko kenellekkään ilmoitusta sähköpostiin tuosta tilauksesta? Itselleni ei ainakaan tullut mitään vahvistusta. Tai sitten jätin laittamatta email-osoitteen kokonaan...
Ei tullut mullekaan sähköpostiin mitään ilmoitusta.
Ei sähköpostia minullekaan.
Kuinka nopeasti nuo elokuvat tuolta käytännössä lipuvat tänne kotiovelle, onko kellään ensikäden tietoa?
Nyt sitten tuli enjoylta vihdoin postia, jossa sitten kuitenkin vaan ilmoiteltiin ettei tuo BOB ollut myytävänä kun on liian kallis. Kyllä onnistuivat ainakin minut saamaan erehtymään niin pitkään oli tuo boksi noissa tutustumistarjouksissa.
Voikos noin tehdä, pitää tuotetta pitkään esillä ja sitten alkaa perua puheitaan?! Tässähän ei edes ollut asiakkaan ymmärrettävissä oleva virhe, koska hinta oli sama kuin muillakin.
Sen verran pitää vielä lisää kommentoida, että sitten kun sähköpostitse asiaa tiedustelin ja ilmoitin että tuo halpa BOB oli oikeastaan ainoa syy liittymiseen niin johan tuli nopeasti ilmoitus jäsenyyden irtisanomisesta. Tulipahan kokeiltua tätä dvd-klubia ja tiedänpähän pysyä erossa vastaisuudessa, ei mitenkään luotettavaa kuvaa anna tuollainen yritys joka noin pitkään pitää tuollaisia "liian kalliita" levyjä tutustumistarjouksena.
Jaahas no kai tässä sitten itsekin saa odotella heiltä mailia jos kerran se BOB boksi ei kuulukaan siihen liittymistarjoukseen. Liittymisen tosin saa unohtaa sen jälkeen, ainoa syyhän liittymiseen olisi ollut se boksi :)
Minä en tuolta puljulta ole vielä BoB-boksia koskevaa postia saanut, ja jos saan, niin tulen varmasti valittamaan asiasta jokaiselle mahdolliselle taholle minkä ikinä keksinkin.
Tuollainen toiminta on paitsi vittumaista, myös kuluttajan huijausta, linssiin viilaamista ja kusetusta. Saatana.
Tietty tässä tapauksessa voisi hanttiin pistää. Suora lainaus kuluttajaviraston sivuilta:
Sitovatko verkkokaupan sivuilla olevat hinnat myyjää?
Koska myyjän nettisivuilla olevat hinta- ja tuotetiedot ovat sitova tarjous, huolehdi sivujen päivittämisestä. Sitova sopimus syntyy, kun kuluttaja hyväksyy myyjän tarjouksen tilaamalla tuotteen. Tämän jälkeen ei kumpikaan osapuoli voi pääsääntöisesti irtautua sopimuksesta ilman seuraamuksia. Ainoastaan tietyissä tilanteissa myyjä voi vedota erehdykseen antamassaan tarjouksessa, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Esimerkiksi jos 400 euron televisiota erehdyksen vuoksi myydään 40 eurolla.
Itse ainakaan en pidä tapausta lähellekään noin ilmiselvänä kuin tuota TV esimerkkiä, koska kysehän kuitenkin on liittymistarjouksesta (noin 80% alennuksesta)/DVD (Heidän ovh normaali levyissä noin 26€->5€). Noh postia odotellessa..
Tonza001
20.05.2003, 19:12
Originally posted by azzido
Jaahas no kai tässä sitten itsekin saa odotella heiltä mailia jos kerran se BOB boksi ei kuulukaan siihen liittymistarjoukseen. Liittymisen tosin saa unohtaa sen jälkeen, ainoa syyhän liittymiseen olisi ollut se boksi :)
Itse ainakin sain BoB boksin liittymistarjouksena.
Kerrotkos Tonza milloin laitoit tuon tutustumistilauksesi sisään?
Täytyy varmaan vielä jatkaa kirjeenvaihtoa Enjoyn kanssa ja ihmetellä mikä on kohdallani aiheuttanut tälläisen syrjinnän, kun vaikuttaa siltä ettei kukaan muu ole heiltä edes postia saanut.
Oho, toiset saa tuotteen ja toisilta perutaan hintaan vedoten! Tilasitteko te jotka saitte perumisilmoituksen yhden BoB:n ja jonkin toisen ja kaksi BoB:a?
Tonza001
20.05.2003, 20:34
Originally posted by aamutee
Kerrotkos Tonza milloin laitoit tuon tutustumistilauksesi sisään?
Täytyy varmaan vielä jatkaa kirjeenvaihtoa Enjoyn kanssa ja ihmetellä mikä on kohdallani aiheuttanut tälläisen syrjinnän, kun vaikuttaa siltä ettei kukaan muu ole heiltä edes postia saanut.
Pistin sen joku kuukausi-puolitoista sitten.
Pistä vaan postia niille. :)
Vastataanpas aiempaan kyselyyn sen verran, että ihan yhden BOB- boksin tilasin, sen lisänä Attack of the clones eli ei tässä nyt kahta boksia oltu ahnehtimassa. Jatketaan vielä uudella kysymyksellä, että milloinkas muut, jotka on BOB-boksin yhdistäneet tilaukseensa, ovat tilanneet kun ei kerran ole ilmeisesti muille peruutusilmoitusta tullut.
Muistaakseni viime torstaina ja vain yhtä BoB boksia "ahnehdin" :) Juu ja en vielä ainakaan mitään mailia ole saanut.
Viime torstaina minäkin tein tilasin, "ahnehdin" kaksi BoB-boksia :D Eipä ole ainakaan vielä tullut tilausvahvistusta tai minkäänlaista ilmoitusta tilauksen peruuttamisesta...
Ehkä kyseessä on tilanne, että BoB-tilauksia saapui Enjoylle pilvin pimein ja he huomasivat että persnettoa tulee liikaa, ja pistivät pillit pussiin.
Törkeää toimintaa minusta; jos ovat tuollaisen tarjouksen julkistaneet niin pitäköön sen myös. Tuollainen "hups, se olikin liian kallis levy, sori, ei sitä saa ottaa" -toiminta on todella pe****stä.
Hmm... Jännittää niin perkeleesti että saanko BoB-boksin ilman ongelmia, vai pitääkö tästä ruveta vääntämään...
Hmm pitäisiköhän koittaa perinteistä fazerin-musiikkikerho kikkailua tämän puljun kanssa.
Eli kuluttajallahan on oikeus palauttaa nuo kuukauden tuote paketit maksutta asiakaspalautuksena, jos hän esim unohtaa peruuttaa tuotteen. Palauttelua kun jatkaa aikansa niiin ainakin fazer lopetti noin puolenvuoden jälkeen leffojen lähettämisen kun antoi tuotteiden aina tulla postitse ja sitten vielä palautti ne fazerin piikkiin. Ei se postittaminen ole ilmaista heillekään.
Kertaakaan itse en joutunut maksamaan mitään erotuksia, koska en itse eronnut kerhosta vaan levyjen tulo vaan loppui. Ja muistelisin sellaisen 4-5 kertaa liittyneeni fazerin musiikkikerhoon.
Ovatkohan nuo enjoy clubilla kuinka sitkeitä postittajia...
Jaahas. Sitten napsahti. Sain Enjoylta viestin että en saa boksiani. Nyt vituttaa. Lähetin heille seuraavanlaisen (kornihkon) sähköpostiviestin:
Hei!
Minusta teidän toimintanne on varsin arveluttavaa. Eräät ystäväni ovat
tilanneet myös tuon Band of Brothers laatikon avaistarjouksena, ja he
ovat saaneet sen ongelmitta. Tätä voisi pitää kuluttajan syrjintänä.
Miksi ystäväni ovat saaneet laatikon, te ajattelitte että tuo "pieni virhe"
nettisivuillanne ei koske heitä?
Kyse on varmasti siitä että huomasitte noiden laatikoiden myymisen
noin halvalla pidemmän päälle kannattamattomaksi. Nettisivuillanne
kuitenkin oli tarjous, ja lain mukaan tarjous on aina tarjous, ja kun kauppa
on tehty (tässä tapauksessa minun liittymisilmoitus lähetetty), ei
kummallakaan osapuolella ole oikeutta - ilman pätevää syytä - sitä
perua.
Seuraavassa suora lainaus kuluttajaviraston nettisivuilta:
Sitovatko verkkokaupan sivuilla olevat hinnat myyjää?
Koska myyjän nettisivuilla olevat hinta- ja tuotetiedot ovat sitova tarjous, huolehdi sivujen päivittämisestä. Sitova sopimus syntyy, kun kuluttaja hyväksyy myyjän tarjouksen tilaamalla tuotteen. Tämän jälkeen ei kumpikaan osapuoli voi pääsääntöisesti irtautua sopimuksesta ilman seuraamuksia. Ainoastaan tietyissä tilanteissa myyjä voi vedota erehdykseen antamassaan tarjouksessa, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Esimerkiksi jos 400 euron televisiota erehdyksen vuoksi myydään 40 eurolla.
Pyydänkin teitä hyväksymään tilaukseni Band of Brothers DVD-laatikosta,
tai joudun ottamaan yhteyttä viranomaisiin.
Pikaista vastausta odottaen,
Juho Mantere
Toivon heidän ymmärtävän yskän ja lähettävän minulle halvan boksin, perkele. :)
Jos eivät lähetä, niin otan yhteyttä vaikka mihin (:hitme: ) ja lähetän postia jokaisen vähänkään suuremman lehden yleisönosastolle etc. etc.
Naurettavaa uhoamista, kyllä, mutta minä haluan BoB-laatikon viidellä eurolla.
Originally posted by KirBy
Jaahas. Sitten napsahti. Sain Enjoylta viestin että en saa boksiani.
Juu, niin tuli minullekin postia että nettisivuilla on ollut virhe:
Hei,
Valitettavasti internetsivustossamme on tapahtunut virhe. DVD-boxi Band Of Brothersia ei voi tilata tervetuliaistarjouksena.
Pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä niin voimme lähettää toisen vastaavan tuotteen tilalle.
Pahoittelemme tapahtunutta!
Ystävällisin Terveisin
Enjoy Asiakaspalvelu
Ajattelin itsekin laittaa postia tuonne että miksiköhän toiset ovat sitten boxin kuitenkin saaneet.
Ilmoittelehan mitä sinulle vastaavat.
Jep. Ärsyttää.
Ja perkele jos nuo ei vastaa niin minä suutun oikeasti.
--edit:
Niin, siis tietenkin pastetan vastauksen heti kun saan sellaisen.
Mullekin oli tullut mailia :grr: Täytynee kysyä samaa kuin muutkin, miksi toiset sai ja toiset ei :confused:
Kai te jotka sanotte saaneenne todella saitte ettei me koko porukka kysellä asiaa jota ei heidän rekistereissään ole? :)
Originally posted by DVD_fan
Mullekin oli tullut mailia :grr: Täytynee kysyä samaa kuin muutkin, miksi toiset sai ja toiset ei :confused:
Kai te jotka sanotte saaneenne todella saitte ettei me koko porukka kysellä asiaa jota ei heidän rekistereissään ole? :)
Niin kuka sai sen BOB-boxin avajaistarjouksena?
Pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä niin voimme lähettää toisen vastaavan tuotteen tilalle.
Sit vaan ottaan yhteyttä että mitäs boxeja teillä on vastaavia tuotteita. Kiinnostaisi erityisesti star trekin TNG boxit jne. Kunnon kiukkuilua vaan kehiin uhkauksia kuluttajasuojan viranomaisilla...
Originally posted by Paake
Sit vaan ottaan yhteyttä että mitäs boxeja teillä on vastaavia tuotteita. Kiinnostaisi erityisesti star trekin TNG boxit jne. Kunnon kiukkuilua vaan kehiin uhkauksia kuluttajasuojan viranomaisilla...
Uhkaukset kuluttajasuojan viranomaisilla eivät edes ole mitenkään perättömiä tai tuulesta temmattuja sillä periaatteessa meitä on kusetettu ja meillä on kaikki oikeus ottaa yhteyttä vaikka paaviin.
Tonza001
24.05.2003, 20:17
Originally posted by jussi28
Niin kuka sai sen BOB-boxin avajaistarjouksena?
Kuten jo sanoin minä ainakin sain BoB-boksin 5 €:lla. Sen tulemisessa kyllä kestin 2 viikkoa mutta tuli kumminkin.
Tonza, sä olet sitten osa mun puolustusta kun otan kuluttajainsuojaan yhteyttä :)
count me in! tuli kanssa spostia. Katotaan nyt mitä ne vastaa sieltä mutta jos ei sovintoon pääse niin nostetaan joukkokanne enjoyclubia vastaan :D
Eipä sillä taida olla tietenkään minkäänlaista väliä, mutta ainakin minun mielestäni tuo menee kyllä siihen kategoriaan, joka kuluttajan suojassakin mainittiin, että kuluttajankin luulisi itse ymmärtävän että kyseessä on virhe. En sitten tiedä jos jotkut boksin ovat saaneet, mutta sitähän ei yleisesti ottaen edes kysytä.
Minä en tuossa tilanteessa oikeastaan vaivautuisi tappelemaan, tuo porsaanreikä on menetetty ja sillä selvä. Kunhan mahdollistavat liittymisen mitätöimisen niin se riittäisi minulle.
Originally posted by Satakle
Eipä sillä taida olla tietenkään minkäänlaista väliä, mutta ainakin minun mielestäni tuo menee kyllä siihen kategoriaan, joka kuluttajan suojassakin mainittiin, että kuluttajankin luulisi itse ymmärtävän että kyseessä on virhe. En sitten tiedä jos jotkut boksin ovat saaneet, mutta sitähän ei yleisesti ottaen edes kysytä.
Minä en tuossa tilanteessa oikeastaan vaivautuisi tappelemaan, tuo porsaanreikä on menetetty ja sillä selvä. Kunhan mahdollistavat liittymisen mitätöimisen niin se riittäisi minulle.
No jos lasketaan heidän liittymistarjouksen mukaan normaali DVD:stä 26€-80%=5€ ja boksista veikkaisin heidän huutelevan 60€?-80%=12€ niin näin amispohjalta väittäisin että prosentuaalinen ero 5€/12€ ja 40€/400€ välillä on kuitenkin aika suuri... että en uskoisi sen ihan niinkään menevän.. Uskottavalta tuo tarjous minusta tuntuisi :)
Suhteellista sinänsä pystyykö sen tajuamaan virheeksi, minä en edes yrittänyt rohmuta boksia kun kerran oletin että homma menee kuitenkin päin helvettiä. (Ja toinen syy oli se, ettei silloin ollut edes kymmentä euroa ylimääräistä rahaa... :D)
Oli miten oli, tuossa jutussa on aika paljon varaa tulkinnalle, joten tämä menee varmasti vaikeaksi.
Originally posted by Satakle
Suhteellista sinänsä pystyykö sen tajuamaan virheeksi, minä en edes yrittänyt rohmuta boksia kun kerran oletin että homma menee kuitenkin päin helvettiä. (Ja toinen syy oli se, ettei silloin ollut edes kymmentä euroa ylimääräistä rahaa... :D)
Oli miten oli, tuossa jutussa on aika paljon varaa tulkinnalle, joten tämä menee varmasti vaikeaksi.
Siis kyllähän tuosta hyvä on ainkin kiukkuilla koska osa liittyneistä on saanut tuon boxin. Ja kun firma ei edes alkanut väittään että tuote olisi loppu, vaan hieman kiertäen paljasti että olivat tehneet mokan jota ihmiset käytti hyväkseen. Eli kyllähän tällä kertaa asiakkaat ovat oikeassa, mutta tuskin tuo lopputulosta muttaa, eli ojan tollasella kerholla oikeus valita jäsenensä.
Eihän tuotteen hinta ollut poikkeava muusta valikoimasta, miten siis tilaaja voi olettaa sen olevan virhe? Totta että suurin osa tai kaikki muut olivat korkeintaan tuplalevyjä, mutta kuten joku laski niin ero ei ole huikea. Lisäksi tässä närästää se että kauppias myy joillekin vaan ei kaikille vedoten hintaan.
Jep, vaikeaksi menee. Mutta ei tuo minusta mene tuohon kuluttajasuojan "porsaanreikään" että tuossa olisi tapahtunut puhdas näppäilyvirhe. Tuo erotus noiden hinnassa ei ole niin hirvittävän paha, ja mikä tärkeintä, osa tuon boksin avaistarjouksena tilanneista sen todellakin sai. Kyse onkin vain siitä että Enjoy tajusi että heille alkaa tulla persnettoa niin maan perkeleesti, kun ihmiset tajusivat ruveta tilaamaan tuota BoBia.
Saatana, minä haluan hyötyä tuosta tarjouksesta, kun muutkin ovat hyötyneet. Se on Enjoyn moka jos he ovat antaneet liian hyvän tarjouksen.
Tällä kertaa todellakin kuluttaja on oikeassa.
Originally posted by DVD_fan
... Totta että suurin osa tai kaikki muut olivat korkeintaan tuplalevyjä, mutta kuten joku laski niin ero ei ole huikea. Lisäksi tässä närästää se että kauppias myy joillekin vaan ei kaikille vedoten hintaan.
Jos siis katsotaan tuota azzidon tekemää laskelmaa, niin minusta se näyttää aika huikealta. Viidestä eurosta 12 euroon muutos on miltei 250 prosenttia.
Ja muuten, eikö ole mahdollista olettaa, että sekin olisi vain virhe että jotkut boksin saivat ja jotkut eivät?
Oli miten oli, en minä ole mikään enjoyclubin agentti, joka yrittää taivuttaa kuluttajaa uskomaan, kunhan vain analysoin tätä tapausta sivustakatsojan kantilta.
No kyllähän noita prosentteja voi väännellä miten vaan ja multakin jäi kiireessä viesti jäi epäselväksi. En tarkoittanut että ero 5€ ja 12€ välillä olisi pieni euroina tai prosentteina, vaan paljonko hinnasta olisi niistetty.
Kuolema saa odottaa on heillä jäsenhintaan 31.95€, NetAnttilassa 29.95€. Samassa suhteessa laskien Enjoyn jäsenhinta BoB:lle voisi olla jopa 49€ koska NetAnttilassa 45.95€, laitetaan kuitenkin 54.95€. Siispä Bondin voi tilata 15.6% jäsenhinnasta, BoBin ns. virheellinen hinta olisi 9.1% jäsenhinnasta. Alennusprosentit 84.4% ja 90.9% eivät olekaan mahdottoman kaukana toisistaan.
En hakenut itselleni edullista Enjoyn hintaa, etusivulta löytyi vain yhden DVD-elokuvan jäsenhinta, Anttilaan menin koska se on Anttila. Etsimällä enemmän hintoja Enjoylta ja esim. hintahausta esimerkeistä voi tehdä haluttua näkemystä puoltavia.
Numeroiden ja tilastoiden avulla voi perustella mitä vain. Mielestäni tässä asiassa ei pitäisi takertua prosenttien puimiseen, vaan siihen, että kuluttajaa on kusetettu.
Minun näkökulmasta.
Meinasin että odotan viikon vastausta (siis ensi sunnuntaihin), ja jos vastausta ei sitten kuulu, niin yhteyttä viranomaisiin.
KirByn kanssa samaa mieltä, jos ei ala yhteydenottoa tai BOB-boksia kuulumaan niin yhteys kuluttajaviranomaisiin. Tämä "sota" käydään loppuun asti... ;)
Näin on!
Luulisi kyllä Enjoyn mieluummin pistävänsä sen BoB-laatikon postiin kuin aloittavan hirveän vääntämisen puolin ja toisin. Noh, saa nyt nähdä mitä tästä tulee.
Joko olette saaneet Enjoylta vastauksia?
Minä en ainakaan ole. Kuten sanoin, odotan vielä vähän aikaa, ja sitten lähtee postia kuluttajain suojaan. Saapa nähdä onko tuosta mitään hyötyä, mutta ainakin olen yrittänyt taistella viiden euskan BoBin puolesta :p
Eipä ole mullekaan tullut vielä minkäänlaista vastausta.
Kellään ei tietenkään ole screenshottia siitä, että tuollainen tarjous todellakin oli? Alan tässä pikkuhiljaa valmistelemaan tuota valitusta, ja se screenshotti todella auttaisi asiaa. Voi perkele.
Tänään tuli tällainen maili Enjoylta:
"HEI!
Kiitoksia viestistäsi ja pahoittelemme, että vastauksemme kyselyysi"Band Of Brothers" DVD paketin osalta on vienyt jonkin aikaa. Kyseinen DVD paketti ei ole kuulunut alkuperäiseen tervetuliais tarjoukseen , mutta koska kyseinen paketti oli tietokone ongelmasta johtuen mukana kampanjassa tuon pari päivää kun osallistuitte siihen ja näin ollen kannamme asiasta vastuun ja tulemme toimittamaan teille tuon paketin pikimiten postitse tuohon kampanjassa olleeseen tarjoushintaan.
Toivomme, että tämä päätös mielyttää teitä sekä kyseinen DVD paketti lievintää sitä mielipahaa, mikä asian kestämisen johdosta on voinyt syntyä.
Hyvää kesänjatkoa sekä ystävillisin terveisin
Ystävällisin terveisin
Enjoy Asiakaspalvelu/ Helena
Puh (09) 47 661 771
enjoy@enjoyclub.com"
Saa nähdä milloin postiluukku kolahtaa...
:D
Minäkin tilailin silloin joskus avajaistarjouksena sen BOB:in ja toisena otin xxx:n. Eipä sitten kuulunut mitään piiitkiin aikoihin kun muistaakseni en ilmoittanut mailiosoitetta enjoylle.
Tänään kun tulin töistä kotiin oli kuitenkin kirje tullut jossa pahoiteltiin etteivät voi toimittaa sitä BOB boksia virheen takia. Noh, siitä sitten enjoylle soittamaan ja yllätyshän tuo kyllä oli kun suoraan ilmoitettiin että kyllä se boksi sieltä tulee. Tarkisti myös että molemmat, xxx ja bob löytyvät varastosta ja lähteevät pikimmiten.
Joten hyvin kävi loppujen lopuksi :D
Sama meili tuli tännekin.
Ihmetelen vaan kun tuossa mainitaan että ...kyseinen paketti oli tietokone ongelmasta johtuen mukana kampanjassa tuon pari päivää kun osallistuitte siihen... ja kuitenkin Tonza001 mainitsee tuolla edellisellä sivulla saaneensa sen jo kuukausi-puolitoista sitten liittymistarjouksena?
Eihän tuon boxin hinta näy olevan normaalistikaan kovin paha Enjoylla, 39.95€.
Victory! Kiitos toverit, nyt sain viestin että kyllä se boksi sieltä lähtee tulemaan... Ihanaa!
Tämä todellakin rohkaisee toimimaan aina kun kuluttajaa kohdellaan kaltoin; aina ei pitäisi vain mennä peiton alle mutisemaan itsekseen. Helvetin hieno homma.
No mullepa ei tullut automaattisesti viestiä, täytynee ensin vastata heille ja katsoa mitä tapahtuu.
Tonza001
03.06.2003, 19:55
Originally posted by KaKui
Sama meili tuli tännekin.
Ihmetelen vaan kun tuossa mainitaan että ...kyseinen paketti oli tietokone ongelmasta johtuen mukana kampanjassa tuon pari päivää kun osallistuitte siihen... ja kuitenkin Tonza001 mainitsee tuolla edellisellä sivulla saaneensa sen jo kuukausi-puolitoista sitten liittymistarjouksena?
Eihän tuon boxin hinta näy olevan normaalistikaan kovin paha Enjoylla, 39.95€.
Eikä se ollut vain paria päivää. Kävin katselemassa leffoja jotain 4-5 päivää ennen kuin tilasin.
Pientä selityksen makua tuo enjoylta......
No hyvä että saatte boksinne. :)
Sain itsekin tänään kirjeen Enjoylta, jossa seliteltiin "tietokonevirheestä". Lähetin samantien asiallisen, mutta vaativan viestin asiakaspalveluun ja sama juttu: myös minulle pahoiteltiin tapahtunutta ja paketti on nyt tulossa.
Oli virheitä tai ei, niin ihan hyvä asiakaspalvelu tuossa firmassa kuitenkin on, kun myöntävät heti sähläyksensä ja lähettävän sen mitä kuuluukin.
Jep, tarkoituksenani olisi lähettää pienimuotoinen kiitoskirje Enjoylle heti kun pääsen kotiin.
Itsekin kirjoitin heille perjantaiaamuna, standardivastaus tuli ja nyt odotellaan tuleeko tuotekin. Hauska yksityiskohta on se että mailini ja heidän vastauksensa välillä meni alle 2h ja silti pahoittelivat vastauksen viivästymistä :)
Vaikuttaa siis hyvältä tällä hetkellä, mutta hieman pettynyt olen kun eivät oma-aloitteisesti kuitanneet tilannetta vaikka olivat jo useille muille boxin luvanneet.
Eipä ole vielä leffoja näkynyt.
Kaveri tilaili samoihin aikoihin (eli hieman vajaa kuukausi sitten) kuin minäkin BoB-boxin ja Minority Reportin, hänelle ei ole tullut sähköpostia eikä mitään muutakaan ilmoitusta BoB-boxista mutta Minority Report oli tullut perjantaina.
Eivät näemmä kiirettä pidä postituksen suhteen, kestääköhän normaalistikin noin kauan :confused:
Eipä näy elokuvia tääläkään. Nyt onkin kova kilpajuoksu DDDHousen ja Enjoyn kanssa; kummasta tulee nopeammin? Enjoy on saanut ainakin viikon etumatkaa, mutta ei kai se mitään merkkaa... :rolleyes:
Tänään tuli Taistelutoverit sekä Spiderman. Ja hyvässä kunnossa.
Marski79
10.06.2003, 18:14
Itselleni tuli tänään windtalkers, mutta ei Band of Brotherssia. Puketissa luki "Olemme jakaneet tilauksesi useampaan lähetykseen, jotta saat tuotteet suoraan postilaatikkoosi." Eipä se BoB taida postiluukusta mahtua vaikka itsekseen tulisi, ja ihmetyttää miksei se tullut samaan aikaan kun samana päivänä lähetetty, mutta kaipa se huomenna.
no johan on "#%&¤!
Ei minulle vaan tullut mitään postia tänään.
Jospa huomenna luukku kolisee...
Ei ole minullakaan luukku kolissut, mutta siihen on jo tottunut että tänne kaikki tulee hieman hitaammin. Asutaanhan tässä melkein tunnin päässä Helsingistä. :mad:
Grrin murrin...
Marski79
11.06.2003, 15:27
Tänään sitten saapui tuo BoB-boxikin. Mitään lehtiä tai jäsentietoja sun muita ei noiden mukana tullut, pelkät leffat ja lasku.
Juuh, tänään sitten tuli minullekin postia, BoB ja XxX.
Minäkin luulin että tulisi joku kerholehti tms siinä mukana mutta eivätpä sitten muuta kuin laskun laittaneet. Samahan tuo kyllä, koska pääasia että sai tuon boksin :)
Tänään vihdoin postintäti toi mullekin kaksi BoB-boksia :D :D :D
Mullekin tuli tuo boxi tänään. Laskussa luki että mukana tulleesta lehdestä voi tilailla juttuja, mutta aika hiljaista oli lehden kanssa. Eipä tosin haittaa..
Originally posted by JaniR
Tänään vihdoin postintäti toi mullekin kaksi BoB-boksia :D :D :D
Business se on mikä kannattaa :D
Hyvä, et saitte vihdoinkin Boxit!! Mut vähän huono, ettei ne ees viiti panostaa sen vertaa, et lähettäs kerhosääntöjä ja lehteä mukana. Onhan ihmiset sentään liittymässä uuteen clubiin mistä ei ole minkäänlaista tietoa!
Originally posted by Mimi
Hyvä, et saitte vihdoinkin Boxit!! Mut vähän huono, ettei ne ees viiti panostaa sen vertaa, et lähettäs kerhosääntöjä ja lehteä mukana. Onhan ihmiset sentään liittymässä uuteen clubiin mistä ei ole minkäänlaista tietoa!
Mulla kävi sillon Enjoyn alkuaikoina niin, ettei paketissa ollut edes laskua vaan pelkät leffat. Sitten kuukauden kuluttua tuli lasku johon oli lisätty viivästyskorko. Että näin meillä :D. Onneksi siitä selvisi puhelinsoitolla.
Ensimmäinen kerholehti taisi tulla noin kuukausi tai kaksi leffojen jälkeen. Eli ei hoppu hyvästä :D
Originally posted by emaasalmi
Suoraan sivulta:
Sitoudun ostamaan kaksi jäsenhintaista tuotetta (alk.n. 25,95€)
Kumpikohan on painavampi kriteeri, jäsenhinta vai euromäärä
(huom. noin)? Jäsenhintaan saisi reilulla kympillä mutta koska samat on muualla hieman halvempia ei kannata tilata jos ei kerry "ilmaiseen eroon" oikeuttavaa ostoa.
Nyt on muuten 3 DVD:tä 9.99 €urolla. Eroon täytyy ostaa kolme jäsenhintaista.
Nykyiset liittymisehdot:
Jäsenhakemus ...haluan liittyä Enjoyn jäseneksi Liittyessäni jäseneksi sitoudun ostamaan ainostaan yhden tuotteen normaaliin jäsenhintaan (n. 12.95-25.95€) puolen vuoden aikana. Kerhosta voin sen jälkeen erota koska tahansa. Jos ostositoumus, jonka liittyessäni hyväksyin ei täyty, laskutetaan liittymistarjouksen ja normaalihinnan välinen erotus.
Jos kadun liittymistäni, voin palauttaa tarjoustuotteen avaamattomana 14 päivän kuluessa. Jäsenenä saan yhden tai kaksi kertaa kuukaudessa kotiini maksutta kerholehden, josta voin lukea kuukauden CD:stä tai filmistä, joka automaattisesti lähetetään minulle, mikäli en peru sitä.
Enjoy pidättää itsellään oikeuden hyväksyä tilauksen.Ei aivan yksiselitteistä... Mitenköhän tuon nyt ymmärtäisin:
"Sitoudun ostamaan vähintään?/korkeintaan? yhden tuotteen normaaliin jäsenhintaan (n. 12.95-25.95€) ensimmäisen?/"jokaisen"? (= 2 kpl/vuosi) puolen vuoden aikana..." :confused:
Houkuttelevat ehdot, jos siis riittää että ostan yhden 12,95€-hintaisen leffan ennen eroamista. Perhanan "kovia" alehintoja nuo jäsenalehinnat, pitäisiköhän..?
Houkuttelevat ehdot, jos siis riittää että ostan yhden 12,95€-hintaisen leffan ennen eroamista. Perhanan "kovia" alehintoja nuo jäsenalehinnat, pitäisiköhän..?
Mutta eikö nuo jäsenalennukset saa vasta käyttöön, kun on tilannut muutaman leffan sieltä, että saa sen bonus-systeemin käyttöön tms.?
cityjeesus
10.04.2006, 11:00
Mutta eikö nuo jäsenalennukset saa vasta käyttöön, kun on tilannut muutaman leffan sieltä, että saa sen bonus-systeemin käyttöön tms.?
Kun ostat yhden normaalihintaisen elokuvan, niin samaan tilaukseen voit sisällyttää rajattoman määrän bonushintaisia tuotteita. Sama kuvio seuraavilla tilauksilla.
Mazojedi
10.04.2006, 16:33
Kysyn nyt tässä pahoittelen, mutta siis jos tuonne enjoyclubiin nyt liittyy tuolla 2dvd:tä 2€ + digikamera niin voinko sitten samantien tilata noita bonushintaisia tuotteita? Entä saako niitä vielä samaan tilaukseen vai tarviiko niille oman tilauksen?
Muutenkin onko kannattavaa liittyä tuohon? Kiinnostaisi kyllä todellakin...
Kiittäisin jos nopeasti saisi vastauksen, kun nuo tarjoukset tuskin kestävät pitkään...
Anteeksi OT! Vastatkaa mahdollisimman selvästi sillä ikinä en tuollaiseen ole liittynyt...
Edit: Kysytäänpä vielä miten voin sitten perua tuon joka kuukautisen dvd:een?
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=44919
kk:n ??nitteen voi perua esim. netin kautta. Mielest?ni hyv?t j?senyysehdot on ko. lafkalla. Erota voi jo yhden normihintaisen tilauksen j?lkeen, tai sitten lopettaa kk:n leffan tilaus ja tilata silloin kun huvittaa.
________
EXTREAME Q VAPORIZER (http://vaporizers.net)
Eilen itte tilasin (liityin kerhoon) kolmen leffan satsin hintaan 9.99€. Alko vaan ihmetyttää, että menikö edes koko tilaus läpi, kun tietojen lisäyksen jälkeen ruutun tuli ilmoitus jotenki kovin tökerösti, että "Moi. Kiitos tilauksesta." Näytti jotenkin kovin omituiselle vain tuo pohja. No katotaan, että tuleeko mitään. Mutta kyllä levyt on halpoja. Toimitus maksut oli tosin 4.95€, mikä on kohtuu paljon.
Eilen itte tilasin (liityin kerhoon) kolmen leffan satsin hintaan 9.99€. Alko vaan ihmetyttää, että menikö edes koko tilaus läpi, kun tietojen lisäyksen jälkeen ruutun tuli ilmoitus jotenki kovin tökerösti, että "Moi. Kiitos tilauksesta." Näytti jotenkin kovin omituiselle vain tuo pohja. No katotaan, että tuleeko mitään. Mutta kyllä levyt on halpoja. Toimitus maksut oli tosin 4.95€, mikä on kohtuu paljon.eikös toimituskulut ole 3,90€ ? ainakin toimitusehdoissa lukee niin.. ja kuuluiko myös tuo Sin City SE tuohon Valitse 3 kpl DVD:tä vain 9,99! ? Enää en sitä sieltä löydä... Toki nuo Sam Peckinpahin westernit houkuttaisi kovasti, mutta niitäkin on 4, mutta jos tekisin niin, että tilaisin niistä 3 tuolla 9,99€:lla ja sitten yhden täysihintaisena... olisi sitten täysihintainenkin ostos hoidettu .. :)
edit: katos piru, Postitus- ja toim.kulut: 4.94 €.. löytyyhän se Sin City SE, se ei vaan ollut siellä top-listalla...
eikös toimituskulut ole 3,90€ ? ainakin toimitusehdoissa lukee niin.. ja kuuluiko myös tuo Sin City SE tuohon Valitse 3 kpl DVD:tä vain 9,99! ? Enää en sitä sieltä löydä... Toki nuo Sam Peckinpahin westernit houkuttaisi kovasti, mutta niitäkin on 4, mutta jos tekisin niin, että tilaisin niistä 3 tuolla 9,99€:lla ja sitten yhden täysihintaisena... olisi sitten täysihintainenkin ostos hoidettu .. :)
edit: katos piru, Postitus- ja toim.kulut: 4.94 €.. löytyyhän se Sin City SE, se ei vaan ollut siellä top-listalla...
Juu ittekki kattelin noita aika pitkään ja vaihtelin levyjä sen mukaan mitä parempia tuli vastaan. Se voilla, että se on tuo ns liittyminen, mikä maksaa tuossa pikkasen enemmän. Joka tapauksessa halpoja nuo on. Melkeen ihmetyttää, että miten ne noin halvalla antaa niitä pois. No odotellaan sitä pienellä tekstillä präntättyä tekstiä tapahtuneeksi, mitä ei huomattu siellä alakulmassa ja extra kulut onki sitten 100 ekee siihen lisää :D
enjoy clubissa on myös tarjolla tunnettu FS-filmin Must See - 2 DVD:tä 20!! kamppis. Tuollahan saisi pakollisen täyshintaisen tilauksen hoidettua alta aikayksikön :thumbsup:
Mutta jos tilaa tuosta Must see -kampanjasta, niin onko se sitten "normaaliin jäsenhintaan"? Itseäni ainakin epäilyttää etteivät nuo kelpaa siksi pakolliseksi tilaukseksi, kun ovat kuitenkin tavallaan alennuksessa.
Onko kellään tullut mitään vahvistusta, kun on täältä tilannut jotain. Taikka liittynyt tähän Clubiin? Mulle ei ole ainakaan tullut. Maanantaina liityin, mutta ei tuonne ainakaan päässyt rekistöröitymään. Koitin asiaa tiedustellä itse liikkeeltäki, mutta eipä ole kuulunut mitään.
Onko kellään tullut mitään vahvistusta, kun on täältä tilannut jotain. Taikka liittynyt tähän Clubiin? Mulle ei ole ainakaan tullut. Maanantaina liityin, mutta ei tuonne ainakaan päässyt rekistöröitymään. Koitin asiaa tiedustellä itse liikkeeltäki, mutta eipä ole kuulunut mitään.
Ei ole tullut mitään vahvistusta. Varmaan vasta tarjouslevyjen mukana tulevassa laskussa on tunnukset.
Viipperi
12.04.2006, 21:43
Ei ole tullut mitään vahvistusta. Varmaan vasta tarjouslevyjen mukana tulevassa laskussa on tunnukset.
Ei mulle mitään laskuja/dvd:tä ole vie tullut, mutta kyllä ne tunnukset toimii jo. About viikko meni kun tunnukset sain.
Selvä. Eiku odottelemaan. Kiitos.
Mäkin maanantaina liityin ja ei oo sen jälkeen kuulunu mitään, eikä tunnukset toimi. Kirjottelin tonne asiakaspalveluun, mutta eipä oo vastausta kuulunu.
Mäkin maanantaina liityin ja ei oo sen jälkeen kuulunu mitään, eikä tunnukset toimi. Kirjottelin tonne asiakaspalveluun, mutta eipä oo vastausta kuulunu.
Sama tilanne. Olisi ollut kiva ehtiä hyödyntämään noita tarjouksia, mutta se taitaa jäädä tällä kertaa.
Enjoy:n tarjouksia pääsee käyttämään vaikka ei olisi saanut mitään tunnuksia tai postia heiltä, kunhan on liittynyt jäseneksi. Pääsivulla on kohta, josta ensi kertaa nettiostoksille tuleva voi "rekisteröidä" itsensä nettiostoksille. Klikkaa kirjaudu sisään -linkkiä ja rekisteröi salasanasi. Tarvitset esim. sen sähköpostiosoiteen, jonka annoit kun teit liittymistilauksesi Enjoylta. Ja sitten tilaamaan.
Ei toimi tuokaan. Kun ei mikään toimi ja ei tule mitään vahvistuksia niin tulee kyllä vähän semmonen "toimiikos tää nyt ollenkaan" fiilis.
:confused:
Millainen räpsy tuo digikamera on? en löytäny mitään tietoja mistään
hitsi tarjous kampanja loppuu varmaan ennen kun saan tunnat tuonne... no tilasin 3 leffaa kympillä :)
Millainen räpsy tuo digikamera on? en löytäny mitään tietoja mistään
Varmaankin tämä:
http://www.enjoyclub.fi/prod.php?id=20942
Varmaankin tämä:
http://www.enjoyclub.fi/prod.php?id=20942Kyseiselle puljulle olisi kauppapaikat puolella myös threadi, sinne voisi suunnata kyselut tuotteista ym. sellaista. Tähän vaan noita tarjouksiin liittyviä höpinöitä..
Simpsons 7.kausi 36.95€ ja bonushinnalla 31.95€ .
Edit: Jos ostaa kyseisestä puljusta jotain saa kaupan päälle sahara elokuvan.
ALFRED HITCHCOCK PRESTIGE COLLECTION 31.95€ (bonus 26.95€)
ELVIS PRESTIGE COLLECTION 31.95€ (bonus 26.95€)
:eek: jumantsuikka.. täytyyks sitä sitten liittyä tähän lafkaan..
Big Chill
26.04.2006, 10:41
Enjoy Club kyselee palautetta jäseniltään. Vastaamalla kyselyyn, saa alennuskoodin viiden euron alennukseen tilauksesta. Ei paha palkka.
Itse annoin sitä hitaista toimitusajoista, vastaavasti hintataso on kokonaisuudessaan ihan ok ja tarjouskampanjat todella hyviä. Kampanjoissa alennusprosentit ovat olleet parhaimmillaan vaatimattomat 85–90 prosenttia.
Big Chill
10.05.2006, 20:40
Maailman ympäri 80 päivässä, liittämällä sen mukaan tilaukseen tulee levylle hintaa 0 euroa.
Löytyihän tästäkin kaupasta ketju, tosin hivenen vanhanpuoleinen.
http://www.enjoyclub.fi/
Kertokaahan joku kokemuksianne kaupasta.
- Erityisesti kaupan sitoomukset/vaatimukset häiritsevät
- Löytyykö yleensä hyviä blu-ray tarjouksia?
Erityisesti blu-ray "boksien hintalöydöt" ketjussa mainittu Pacific (http://www.enjoyclub.fi/prod.php?id=54735&siteid=755b9bb900c6a222026bb6ae3b6b74dda6b96acd) herätti mielenkiinnon.
Löytyihän tästäkin kaupasta ketju, tosin hivenen vanhanpuoleinen.
http://www.enjoyclub.fi/
Kertokaahan joku kokemuksianne kaupasta.
- Erityisesti kaupan sitoomukset/vaatimukset häiritsevät
- Löytyykö yleensä hyviä blu-ray tarjouksia?
Erityisesti blu-ray "boksien hintalöydöt" ketjussa mainittu Pacific (http://www.enjoyclub.fi/prod.php?id=54735&siteid=755b9bb900c6a222026bb6ae3b6b74dda6b96acd) herätti mielenkiinnon.
Mielestäni todella harvakseltaan on ns. oikeasti hyviä tarjouksia, ja noiden aiemmin mainittujen bluray-tarjousten kanssa taitaa olla niin, että ovat jonkin sortin hinnoitteluvirheitä (Saw-boksi, Generation Kill ja nyt Pacific). Kyseisestä firmasta ei kuitenkaan kenties löydy porukkaa, joka korjailisi virheitä. Tai sitten ovat vaan hyviä tarjouksia.
Itse olen, totta kai, tarttunut juuri noihin "virhetarjouksiin" ja ne ovatkin miltei ainoita, mitä olen ylipäätään sieltä tilannut liittymisen jälkeen. Liittymistarjous oli aikanaan lyömätön, kun neljä yhden hinnalla tms. liittymistarjoukseen kuului myös boksit. Silloin matkaan lähti esim. CSI season 6 ja Bourne trilogia. Sen jälkeen onkin sitten ollut hiljaisempaa. Toki tilasin saman tien sillä parilla kympillä, mikä piti tehdä puolen vuoden sisään liittymisestä, ettei tule sanktioita.
Monesti olen miettinyt eroamista jo ihan senkin takia, että itsellä tuppaa unohtumaan kuukauden tuotteen peruminen. (Sivujen uudistumisen jälkeen tämäkin tuntuu jotenkin vaikeammalta. :hitme:) Joitakin kertoja on tullut kotiin asti ja siinä on sitten oma vaivansa palautella niitä. Juuri tuollaisten todella hyvien tarjousten takia olen roikkunut jäsenenä. Nyt sitten kiittelen itseäni, kun tuo Pacific tuli napattua varsin kohtuulliseen hintaan.
Olipas melkoista tajunnanvirtaa näin lauantai-iltana, mutta toivottavasti siitä jotain irtosi. :)
Aika harvakseltaan on hyviä tarjouksia, välillä on saanut 7e tai 10e lisäalennuksia niin oon sitten jotain tilannut, postikulut ovat tuolla 4,50e vaikka tilais yhden dvd:n/bd:n.
Monesti olen miettinyt eroamista jo ihan senkin takia, että itsellä tuppaa unohtumaan kuukauden tuotteen peruminen. (Sivujen uudistumisen jälkeen tämäkin tuntuu jotenkin vaikeammalta. :hitme:) Joitakin kertoja on tullut kotiin asti ja siinä on sitten oma vaivansa palautella niitä.
Minä yritin erota pari vuotta sitten niin ehdottivat että minulle ei tule enää kuukauden leffaa eikä siis tarvitse perua mitään vaan tilaan silloin kun/jos huvittaa.
Yrityksen toimintatavat näyttävät aivan liian kompleksisilta omaan makuuni. Joka kuussa muistettava "ennakkoperumistapahtuma" saa aikaan jo nyt päänsärkyä. Taidan jättää tarjouksen väliin ja odotella muiden kauppojen tarjouksia.
Kiitos vastauksista
Enjoyclubissa on alkanut 19. 10. asti voimassa oleva syysale. Omiin silmiini ei kyllä osunut mitään tilaamisen arvoisia löytöjä ja muutenkin verkkokauppa tuntui bugittavan suorastaan huolella.
Enpä muista koskaan nähneeni epävarmemmin ja -loogisemmin toimivaa nettiputiikkitoteutusta (tuotteen lisääminen ostoskoriin muuttaa sen hintaa; ostoskoriin kerätyt tuotteet ilmestyvät tilaushistoriaan vaikka en ole vielä vahvistanut tilaustani; mainosbannerissa mainostettu 10% alennus ei toimi; tuotteisiin lisätään uudet toimituskulut, vaikka käyttöehtojen mukaan näin ei pitäisi käydä, kun on edellisiä tilauksia vielä odottamassa toimitusta...)
Tuoreessa muistissa on myös, miten ennakkotilatun tuotteen hintaa nostettiin kaikessa hiljaisuudessa ja aiemmin tässä ketjussa kaupan tuotteeseen linkittäminen päästi selaamaan linkittäjän asiakastietoja. Ei näin. :eek:
aiemmin tässä ketjussa kaupan tuotteeseen linkittäminen päästi selaamaan linkittäjän asiakastietoja. Ei näin. :eek:
Hiljattain joku plazalainen (en minä) on raportoinut tietoturvaongelmasta myös Enjoyclubille. Sain juuri Enjoyn asiakaspalvelulta seuraavanlaisen vastauksen yhteydenottoon, jota en ole tehnyt:
subject Tietoturva [Tapaus: 101130-000043]
mailed-by maileu.custhelp.com
signed-by maileu.custhelp.com
15:06
Aihe
---------------------------------------------------------------
Tietoturva
Keskusteluviestiketju
---------------------------------------------------------------
Vastaus (Anna-Liisa) - 30.11.2010 15:06
Hei!
Kiitos kun ilmoitit .
Tutkimme asiaa parhaillaan ja etsimme vuotoa .
Tälläista ei missään tapauksessa saa tapahtua.
Olen pahoillani tapahtuneesta
Ystävällisin terveisin
Anna-Liisa
Enjoy Asiakaspalvelu
Kotisivu:www.enjoyclub.fi
Enjoy
PL 93
04201 Kerava
Puh.09-47 661 771
Vuorokauden ympäri.09-47 661 777
Fax.09-47 661 774
Asiakas (t t) - 30.11.2010 00:52
Hei
Dvdplaza.fi forumilla näkyvästä linkistä pääsee kirjautumaan asiakkaidenne tileille.
Kannattaisi varmaan korjata tämä aukko.
[---001:000637:49103---]
Liekö tieto lähetetty kaikille asiakkaille, vai onko firman tekniikka vielä arveltuakin heikommissa kantimissa?
Olen kyllä hiljattain ollut yhteydessä asiakaspalveluun muista ongelmista raportoidessani, mutta saamani viesti vastaa siis jonkun toisen kyselyyn. Vaikka tämä ihan inhimilliseltä erheeltä vaikuttaakin, mieleen hiipii silti epäilys siitä, meneekö mulle tarkoitettu vastaus vuorostaan jollekin toiselle...
Jatkan myös 24 - kaudet 1-8 boksista keskustelua tässä Enjoyn ketjussa, ettei mene OT:ksi tuolla toisessa. Kyllähän kyseisen firman puuhastelu on aika surkuhupaisaa, ja nyt laitoin minäkin tiedustelun tuon 24 boksin toimituksesta. Laitoin viestiin myös tyytymättömyyteni Enjoyn toimintaan ja totesin, että viimeaikaisten kikkailujen perusteella harkitsen eroavani kerhosta. Saa nyt nähdä, onko sillä mitään vaikutusta mihinkään. Odottelen vastausta. Ja tosiaankin aion laittaa "eroanomuksen" sisään, jos tuota boksia ei heru.
Viimeksi oli se Pacific-boksin hintakikkailu, nyt tämä. Plus nuo tietoturva-asiat. :mad:
Lisäys vielä, että minullakin tilausstatuksessa ei näy tuotetta, mutta hinta on edelleen oikein. Eli varmaan lähettävät pelkän laskun.
Lisäys vielä, että minullakin tilausstatuksessa ei näy tuotetta, mutta hinta on edelleen oikein. Eli varmaan lähettävät pelkän laskun.
Tuo tilauksen loppusumman laskeminen on tosiaan yksi hieno ominaisuus lisää Enjoyn fabulöösissä verkkokauppatoteutuksessa. Rakentelin omaa tilaustani tavoitteena saada 60 euroa täyteen jotta postikulut olisivat ilmaiset (tässä hommassa tuo pahamainen 24 complete BD -boksi oli suureksi avuksi) ja huomasin, että joidenkin elektroniikkatuotteiden lisääminen ostoskoriin itse asiassa laski loppusummaa...
Ikävä kyllä tilauksen vahvistamisvaiheessa ilmeisesti käytetään toisenlaista matematiikkaa, sillä vahvistetun tilauksen loppusumma näytti aivan eri lukemia kuin kassalle siirryttäessä. Lieneekö sitten kyseessä jälleen yksi tapa erottua ennustettavasti toimivien kilpailijoiden harmaasta massasta?
Lopulta kuitenkin päädyin tilaamaan 24-boksin erikseen, ja tilausvahvistuskin osoittautui olevan samaa light-sarjaa tuotteen muiden speksien kanssa:
Kiitos tilauksestasi!
Tilauksesi sisältää seuraavat tuotteet:
Lukumäärä Tuotenro Esittäjä Nimike Hinta
Kirjaudu sisään nettikauppaan www.enjoyclub.fi ja klikkaa "Toimitustilanne", jos haluat tilauksestasi tarkempaa tietoa.
Ystävällisin terveisin,
Enjoy Asiakaspalvelu
Toivottavasti lähetys kuitenkin saapuu perille, ettei pahvilaatikosta joudu tekemään katoamisilmoitusta. :thumbsup:
Joo älkää pidätelkö hengitystänne boksin saapumista odotellessa:
"Emme valitettavasti voi toimittaa
tuotetta 24 KAUDET 1-8 + ELOKUVA,
koska se on loppunut tavarantoimittajaltamme.
Saatamme saada tuotteen valikoimaamme myöhemmin.
Pahoittelemme tapahtunutta!
Ystävällisin terveisin
Enjoy Asiakaspalvelu"
Eli ei tuota ole tainnut alunperinkään olla valikoimassa, olin kuitenkin luultavasti ensimmäisten joukossa tilaamassa. Tänään lähtee eropyyntö. Enjoy voi mun puolesta imeä sykkivää. :mad:
Eli ei tuota ole tainnut alunperinkään olla valikoimassa, olin kuitenkin luultavasti ensimmäisten joukossa tilaamassa. Tänään lähtee eropyyntö. Enjoy voi mun puolesta imeä sykkivää. :mad:
Tilasit tuotteen, jonka tiesit olevan olematon ja sitten suutut kun sitä ei ollutkaan?
Jotakuinkin näin. Tai sanotaanko, että arvelin. Samankaltainen juttuhan oli tosiaan se Pacificin kanssa. Itse poistin silloin sen ostoskorista, kun luin plazalta että ovat kertomatta nostaneet tuotteen hintaa. Kyllä sekin ärsytti, vaikka siinäkin tapauksessa arvelin olevan jotain häikkää. Jokuhan taisi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja taisi jopa saada sen siihen "väärään" hintaan.
Eli kyllä. Kiukuttaa, vaikka arvasinkin, että näin käy. Tuote oli kuitenkin jopa siinä kerholehdessä, että kyllähän se olisi voinutkin olla jopa myynnissä. Onhan se nyt ihan hanurista myydä olemattomia tuotteita.
Yhtä kaikki, eroilmoitus on tehty. Eipähän tarvitse tulevaisuudessa kiukkuuntua moisista ja aiheuttaa kiukuttelullaan joillekin muille tarvetta avautua. :thumbsup:
Jotakuinkin näin. Tai sanotaanko, että arvelin. Samankaltainen juttuhan oli tosiaan se Pacificin kanssa.
Siinä oli kuitenkin kyse todellisesta tuotteesta. Ainoastaan hinta oli halvahko, muttei mahdoton. Minusta ero on aika iso.
Yhtä kaikki, eroilmoitus on tehty. Eipähän tarvitse tulevaisuudessa kiukkuuntua moisista ja aiheuttaa kiukuttelullaan joillekin muille tarvetta avautua. :thumbsup:
Surkeaa palvelua ei tueta :thumbsup:
Kovin vaihtelevaa tuntuu olevan kokemukset enjoyclubista...
Mulla pääasiassa hyviä näiden parin kuukauden aikana.
Syy miksi liityin oli Lost season 6 BR hintaan 29.66€, joka oli minusta aika hyvä tarjous.
Tilasin liittymislahjana muutaman dvd:t ja pari cd:tä.
Kerkesin vielä liittyä niin että 30.11 asti voimassa ollut jäsenlahja, ilmainen leffa, tarttui myös haaviin.
Tosin tämä ei sitten ollutkaan rekisteröitynyt tilaukseen, ja kun soitin sitten aspaan ja kysyin asiaa, niin pahoittelivat ja antoivat vielä muutaman % alennusta koko tilauksesta sekä tietysti sen ilmaisen leffan.
Tuo Lost sitten otti ja kesti, ilmeisesti oikeastikin julkaisupäivä siirtyi, ja olipa clubin hintakin noussut jo siinä välissä yli 66€!!!???
Olin aivan varma että koskaan sitä ei tule, mutta niin vain kolahti laatikkoon alkuviikosta ja hintaan 29.66€ Me Happy!:king:
Kovin vaihtelevaa tuntuu olevan kokemukset enjoyclubista...
Näin voisi tosiaan todeta. Enjoyclubin kenties hienoin ominaisuus onkin tuo yllätyksellisyys, jonka avulla jokaisesta tilauskerrasta tulee jännittävä elämys. Esimerkkkinä joulunjälkeisalen yhteydessä lanseerattu 10% alennus koko tilauksesta. Tuo yleisalennus toimii Enjoyclubilla luonnollisestikin tavalla, johon kilpailijat eivät pysty:
http://i1.aijaa.com/b/00881/7223769.png (http://www.aijaa.com/v.php?i=7223769.png)
Mainittakoon, että kun ostoskorin kyörää kassalle, loppusumma tuosta hieman putoaa, mutta eipä toisaalta alennusprosentillakaan ei ole enää minkäänlaista vaikutusta tilaukseen.
Valitse Enjoyclub - ja jokainen tilauksesi on sosiaalinen kokemus asiakaspalvelumme kanssa!
Lähinnä huvittuneena ole tätä ketjua lueskellut, mutta pakko vain ihmetellä joidenkin kansalaisrohkeutta lähteä oikeasti tilaamaan tämän tasoisesta kaupasta jotain. Jos ostaminen on noin vaikeata, niin voi vain kuvitella millainen sosiaalinen kokemus on joutua reklamoimaan jostain asiasta.