View Full Version : H/k Dvd 21/25?
Uusimmassa HiFi-lehdessä oli pikku-uutinen H/K:n uudesta DVD 21-soittimesta...mitähän tässä on eroa DVD 25:een?
Olen ostamassa DVD 25:sta ja kiinnostaa tietenkin nuo erot. H/K:n kotisivuilla ei moista laitetta tunneta.
-Sup
DVD21 on tuon DVD25 "halpis" malli. Seuraava malli DVD25 mallista ylöspäin on DVD30 jonka piti tulla kauppoihin jo kuukausi sitten. Esim HifiStudio17 olleen H/K:n esitten mukaan... siinä oli kuvat, tekniset tiedot jne kaikki muutkin tiedot tuosta DVD30 mallista. Kuitenkin tuosta DVD21 mallista ei siinä ollut yhtään mitään....
Harman/Kardon dvd 21:n erot dvd 25-soittimeen pitäisi olla suunnilleen seuraavat:
DVD 21:stä puuttuu progressiivinen signaalilähtö.
Mutta vastaavasti toistaa hieman enemmän levyformaatteja.
DVD-R,DVD-RW,VCD ja S-VCD.
Laitteen design on matalampi kuin DVD 25.
Liitännät ovat muuten samat paitsi proge puuttuu.
Laite saapuu Joulukuussa myyntiin.
Laitteen OVH 450 EUR.
Tilasin kyseisen DVD 21:n paikallisesta "Hifiliikkeestä", pitäisi tulla tällä viikolla...siis pitäisi koska kuulemma maahantuojalla on ongelmia saada tarpeeksi laitteita tuotua Suomeen.
Kiitos tiedoista. Melkein arvasinkin, että siitä puuttuu proge.
Oliko Marknu paikallisessa "hifissä" hintana juuri tuo 450e, vai sovitteko vielä hinnoista?
Oulussa taitaa DVD 25 maksaa hieman päälle 500e, Kruugilla 470e. Omani varmaan käyn hakemassa Oulun Hifi-Studiolta (ei tosin halvin, mutta pidän paikasta). En ole vielä ihan varma, kumman otan, koska tykkini (Polarview 350) ei toista progea. Tai en tiedä, mutta mulla on 20m s-video piuha sinne, enkä voi sinne vetää komponenttia.
Saako noita H/K:n DVD:tä helposti region freeksi?
-Sup
Originally posted by Supra
Saako noita H/K:n DVD:tä helposti region freeksi?
Ainakin DVD 25:n saa helposti region freeksi:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?s=&threadid=10298
Juu mä olen lukenut tuota threadia, mutta siitä sai sen käsityksen että se menee regionfreeksi jo tuolla firmispäivityksellä. Onko asia tosiaankin noin?
-Supe
Ja tarkistuskierros hinnan suhteen kannattaa tehdä myös H/K:ta myyviin kodinkone liikkeisiin, omastani maksoin tekniset liikkeestä ostettuna 430 euroa joka on halvempi kuin saksasta tilattuna. Ja ko. liikkeessä en ole koskaan aikaisemmin käynyt saatikka olisin tuntenut myyjän. Firmis päivitys on tehty, soitin toistaa PAL-progea, ragionfreetä en oo vielä kerennyt kokeilemaan kun ei oo kun aluekoodi 2 levyjä...
Tänään ois soitin (dvd21) tullut paikalliseen liikkeeseen, joten eiku töiden jälkeen hakemaan ja testailemaan...
400 euroo jouduin kärsimään...
Originally posted by Supra
Juu mä olen lukenut tuota threadia, mutta siitä sai sen käsityksen että se menee regionfreeksi jo tuolla firmispäivityksellä. Onko asia tosiaankin noin?
Niin, tuollahan tosiaan on useampikin noita firmis-päivityksiä.
Kaveri DVD25:een iskettiin siis Apachen saitilta (http://www.apache.co.uk/vision/) löytyvä upgrade, silloin niitä oli vain yksi kappale joka hoiti soittimen sekä aluekoodivapaaksi että PAL-progeksi, nyt paketteja näkyy olevan kaksi, tosin sisältö näyttää samalta?
Soitin ei suostunut ekana lukemaan CD-R-levyä vaikka niitä oli kaksin kappalein mutta lopulta rämppäämisen jälkeen soitin lähti levyä lukemaan ja itse päivitys sujuikin nopeasti.
Kiitti KaKui, tuo oli just se tieto oikeastaan mitä tarvin.
Rauer, mulla on H/K AVR 2550, joten siksi ajattelin että tuo H/K DVD 25 sopii aika hyvin "disainiin"...Mun vaatimukset eivät ole mitään high-end tasoa, joten DVD 25/21 kelpaa mulle ihan varmasti.
-Sup
ps. KaKui, tuo Cleesen kuva on kuningas! ;)
SamTheMan
11.12.2002, 15:37
Saan H/K DVD 25:n testattavaksi vakioliikkeestäni tuossa tammikuun alussa, joten pääsen itsekin vihdoin testaamaan progekuvaa :D 420 eurolla saisin kuulemma omaksi, eli saattaapa löytyä kyseinen soitin laitehyllystäni tammikuussa.
Sain eilen kaverilta lainaan 2 kipaletta region 1 levyä joista toinen oli RCE-suojauksella varustettu ja päivitetty H/K toisti molemmat moitteettomasti. ;)
Kaippa tämäkin postaus sopisi paremmin tuonne Tarjoushyllyyn mutta laitan sen nyt tähän.
Harman/Kardon on julkaissut tarjous hinnat kaikista DVD soittimistaan. Esim. DVD 21 = 299€ ja DVD 25 = 399€
SamTheMan
13.06.2003, 21:09
Minkähänlainen tämä DVD30 oikein on? Onko siinä muuta uutta kuin DVD audio ja JPEG -toisto?
superpallo
14.06.2003, 14:21
Originally posted by SamTheMan
Minkähänlainen tämä DVD30 oikein on? Onko siinä muuta uutta kuin DVD audio ja JPEG -toisto?
Taitaa olla lisäksi ainakin joku Bass Management -systeemi tuossa ja kuulokeliitäntä.
Manuaali: http://home.pixelduck.com/BooP_sites/one_hifi/fileupload/DVD30%20English.pdf