View Full Version : Panasonic 32PK3 ja S-Video ongelma
Ostin tossa vähän aikaa sitten Panasonicin 32PK3, jossa on todella hyvä kuvanlaatu. Ongelmanani se että sisääntulot 2 ja 3 kyllä tukevat S-videota mutta näkyvät vain mustavalkoisena. TV:ssä ei ole menujen alla mitään valintaa joka auttaisi asiassa, ainakaan ei löytynyt.
Auttaisiko TV:n huoltovalikko?
Kävin liikkeessä ruikuttamassa asiasta ja kuten arvata saattaa ei myyjä tiennyt asioista yhtään mitään, joten kokeilimme heidän esittelykoneen S-Videota. Mustavalkoinen.
Mitä neuvoksi. On aika v-mäistä lähteä kuskaamaan Pansua huoltoon, painaa kuitenkin pirun paljon.
Schalin
HesusNis
11.10.2002, 00:58
Originally posted by schalin
Ostin tossa vähän aikaa sitten Panasonicin 32PK3, jossa on todella hyvä kuvanlaatu. Ongelmanani se että sisääntulot 2 ja 3 kyllä tukevat S-videota mutta näkyvät vain mustavalkoisena. TV:ssä ei ole menujen alla mitään valintaa joka auttaisi asiassa, ainakaan ei löytynyt.
Olethan jo tietenkin lukenut KÄYTTÖOHJEET!!!
Auttaisiko TV:n huoltovalikko?
EI!!!
Kävin liikkeessä ruikuttamassa asiasta ja kuten arvata saattaa ei myyjä tiennyt asioista yhtään mitään, joten kokeilimme heidän esittelykoneen S-Videota. Mustavalkoinen.
Mitä neuvoksi. On aika v-mäistä lähteä kuskaamaan Pansua huoltoon, painaa kuitenkin pirun paljon.
Kun olet haluamallasi AV-kanavalla AV2 tai AV3, niin painappa kaukosäätimestä pari kertaa peräkkäin väripainikkeita AV2 (vihreää) AV3 (keltaista), niin johan pitäis värit tulla!!! (lukee myös käyttöohjeessa, mut niitähän ei suomalainen mies tarvi)
Schalin :thumbsup:
Toni Lilja
11.10.2002, 09:02
Meikäläisen vanhassa Panassa piti myös painaa kaksi kertaa AV-nappia, eikä sitä mainittu minkäänkielisessä manuaalissa. Vähän aikaa kesti tajuta, miten homma pitäisi hoitaa..
Joo-o eipä lukenut mun manuaalissa et pitää painaa kaks kertaa.
Jumalaut, helppo ratkaisu ja kun mä oon yrittänyt vaikka mitä.
KIITOOS!!:hitme:
Osaisiko joku vielä neuvoa, miksi samaisessa telkkarissa PS2 liitettynä S-videoliitäntään ei anna häiriötöntä kuvaa? (niin ja sitä AV3 nappulaa on painettu kaksi kertaa :-) Eli kuva on kyllä terävämpi kuin konsolin mukana tulleella piuhalla, mutta kuvassa on siellä täällä liikkuvia kiemurtelevia häiriöraitoja.
Kun käyttää PS2 vakiopiuhoja, niin häiriöt katoavat, mutta kuvan terävyys kärsii.
Oho. Mulla on ollu alusta asti tismalleen sama ongelma kun nassella. Ja ongelma koskee kaikkia laitteita (PS1, DVD, digiboxi jne). Kaikki maholliset ja mahottomat kytkennät oon testannu, ja huollossakin kävi. Väittivät että siellä huollossa pitivät siinä kaikenlaisia laitteita kiinni pitkiä aikoja, eikä ongelmaa esiintynyt. Itelläni on 32pk1:n, mutta taitaapi olla pitkälti sama laite kuin pk3:n. Ihmetyttää kun ilmeisesti kaikilla ei samaa ongelmaa ole. Onkohan kukaan keksinyt ongelmaan mitään ratkaisua? Onpa hyvä että jollakin muullakin on ollu sama ongelma ;) , kun meinasivat huollossa hulluna pitää. Joutu oikein digikameralla ottaan kuvia että uskoivat.